Waar gaat het heen met de jongere mensen dan ik?.... nu zijn ze zelfs voor ajaxquote:
Hij is een importtukker toch?quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de jongere mensen dan ik?.... nu zijn ze zelfs voor ajax
Ik ben stiekem ook een importtukkerquote:Op maandag 21 april 2008 17:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is een importtukker toch?
Maar het zit er inderdaad dik in dat je de 1 na jongste bent Guitarist, mooi toch?
TT voor #26: Met een hoog importtukker gehalte ?quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook een importtukker
Maar ik spreek de taal al aardig
Ooow, dacht dat je hier niet geboren was.quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef Rumille het volgende:
Importtukker.
Alleen omdat ik geen plat praat.
'k heb wel een accent, als ik Zuid-Hollanders op de vakantie moet geloven
denk dat je http://www.sint-isidorushoeve.nl/zomerfeesten/algemeen.htm bedoeldquote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef Samzz het volgende:
Wouter! Wat is die site van die feesten in de meivakantie ook weer? Ik heb even met de gang gebabbeld en opzich willen we wel gaan :cheerleader:
Met name BZB en Normaal Coverband!
JA! Ja dat is hem! Whoehoehoequote:Op maandag 21 april 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat je http://www.sint-isidorushoeve.nl/zomerfeesten/algemeen.htm bedoeld![]()
word mooi party machen volgende week
![]()
Welke taal? In Tukkerland praten we gewoon Nederlands hoor?quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook een importtukker
Maar ik spreek de taal al aardig
Alsof je dat erg vindquote:
Het twentse taaltjequote:Op maandag 21 april 2008 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke taal? In Tukkerland praten we gewoon Nederlands hoor?
Ik ben het stiekem al wel zat jaquote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg vindNog meer cadeautjes!
als het een beetje meezit, ben ik woensdag+donderdag+zaterdag+zondag op het terrein te vindenquote:Op maandag 21 april 2008 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
JA! Ja dat is hem! Whoehoehoe![]()
Wij hebben in goed overleg (lees: beetje heen en weer schreeuwen) besloten dat wij wel heel graag willen gaan
Twents is geen taalquote:
Fries is wél een taalquote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twents is geen taalHet is een dialect, net als Drents, Gronings en Fries. (Lees: End of discussion!
)
Tof tof tof! Ik wil iig 1 en 4 mei gaan! Lekker in de draaimolenquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het een beetje meezit, ben ik woensdag+donderdag+zaterdag+zondag op het terrein te vinden
Niet in mijn wereld.quote:
ik snap wat hij voor PSV betekent, maar als je alle hoop laat varen door 1 speler die weggaat, dan geeft dat het niveau van het team wel een beetje aanquote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gomes misschien weg bij PSV
zo geef je ajax kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |