Het was zeker een mooie pot.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ben er ook weer. Vanavond lekker voetbal gekeken, vond het een mooie pot, helaas zonder doelpunten
maja daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 23 april 2008 22:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon werken.
Maar verschil moet er zijn natuurlijk.
Uhm, nee .. denk niet dat je mij kentquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heet kennen
ze is hier wel vaker. maar volgens mij nog iets te verlegen om te postenSoms vergeet ik om te kijken en te posten, en soms heb ik gewoon niet echt tijd ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tijd makenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:35 schreef Lau. het volgende:
[..]
Uhm, nee .. denk niet dat je mij kent![]()
[..]
Soms vergeet ik om te kijken en te posten, en soms heb ik gewoon niet echt tijd ..
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:00 schreef Rumille het volgende:
Ik moet vanavond KCV PO inleveren en heb net een halve pagina. Moet uitkomen op zo'n 12 pagina's.
En dan ook nog vrijdagmidag/avond een boekverslag maken en dan ben ik klaar.
SchoolEcht serieus 3 grote opdrachten in 1 week gooien, hoe krijgen ze het voor mekaar.
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de joker
naja dat kan ik niet, anders mis ik belangrijke lessen
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:54 schreef Samzz het volgende:
Zit ik met m'n goede gedrag om stipt half negen in de les, kan ik om vijf over half weer vertrekken
jupz. anders wordt alles ook zo saaiquote:
Meneer had niks meer te vertellenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jupz. anders wordt alles ook zo saai
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meneer had niks meer te vertellenDe lamzak.
hoelaat heb je weer les dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
Ik verveel me. Ik verveel me echt mateloos!
Half elf tot kwart voor twaalf of zo. Ik heb de laptop mee, dus ik ga mooi tijdens de les een poster maken, ben ik voor heel de vakantie klaarquote:
dat is dan wel fijnquote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half elf tot kwart voor twaalf of zo. Ik heb de laptop mee, dus ik ga mooi tijdens de les een poster maken, ben ik voor heel de vakantie klaar
Absoluut! Kan ik tenminste naar de Hoevequote:
Whehe, teringlijerquote:Op woensdag 23 april 2008 22:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben nog niet weg, wacht even sportjournaal af. Ik slaap morgenmiddag (als Roy aan het werk is) wel even bij.
Wildenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, teringlijer! Krake smste ook al vol verbazing met de vraag of wij een seizoenskaart wouden hebben
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut! Kan ik tenminste naar de Hoeve
bananen in pyamasquote:Op donderdag 24 april 2008 10:09 schreef Samzz het volgende:
Bananen in pyamas *zingt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |