achjah dat maakt dan ook niet uitquote:Op woensdag 23 april 2008 21:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad wel ja.
Denk trouwens niet dat ze weet wie Bas is.
Nu wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:58 schreef Blawh het volgende:
Denk trouwens niet dat ze weet wie Bas is.
Ik zou niet durven om het gras je voor de voeten weg te maaien.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu wel..
Ow en heul netjes van je om niet te gastmodden, kudo's en kusjes..
Omdat je weet dat ik dan al je botten breek he?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:06 schreef Blawh het volgende:
Het lieve aankijken heeft in ieder geval geholpen.
[..]
Ik zou niet durven om het gras je voor de voeten weg te maaien.
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu wel..
Ow en heul netjes van je om niet te gastmodden, kudo's en kusjes..
Dit is de laatste plek waar ik zou durven gastmodden. Niet omdat Misstique m'n botten dan breekt, maar omdat ze toch wel een heel erg stuk kundiger is dan ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat het dan een beste puinhoop kan worden wordt als elke mod maar wat veranderd als het hem/haar uikomt
Oe... die is best wel sigwaardig... zal ik?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dit is de laatste plek waar ik zou durven gastmodden. Niet omdat Misstique m'n botten dan breekt, maar omdat ze toch wel een heel erg stuk kundiger is dan ik.
lijkt me niet best als jij geen TT's kan veranderenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dit is de laatste plek waar ik zou durven gastmodden. Niet omdat Misstique m'n botten dan breekt, maar omdat ze toch wel een heel erg stuk kundiger is dan ik.
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe... die is best wel sigwaardig... zal ik?.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe... die is best wel sigwaardig... zal ik?.
maar we baggeren chatten alleen dit topic vol. we vervuilen/verneuken geen (andere) topicsquote:Op woensdag 23 april 2008 22:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt.
Het is gewoon een pluim waard dat je STA in je eentje aankunt, alleen voor het Tukkertopic is de laatste tijd eigenlijk al een mod nodig met al die baggeraars, maar jij doet het er gewoon even bij alsof het niets is.
Jij bent mijn nieuwe liefurlingsnewbiemod.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt.
Het is gewoon een pluim waard dat je STA in je eentje aankunt. Alleen voor het Tukkertopic is de laatste tijd eigenlijk al een mod nodig met al die baggeraars, maar jij doet het er gewoon even bij alsof het niets is.
Ik toonde alleen een beetje zelfreflectie.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:29 schreef Misstique het volgende:
Jij bent mijn nieuwe liefurlingsnewbiemod..
Ben nog niet weg, wacht even sportjournaal af. Ik slaap morgenmiddag (als Roy aan het werk is) wel even bij.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben nog niet weg, wacht even sportjournaal af. Ik slaap morgenmiddag (als Roy aan het werk is) wel even bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |