Er is een tijd geweest dat ik écht heel erg baggerde. van die NB-topics... soms 100 posts in 1 topic enzoquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef Rumille het volgende:
Je bent onzinnig, dus dat past wel bij je.
je mag hem er wel wat van zeggen hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef Lau. het volgende:
Dus ..
quote:
tjah ik zat tot 1800 uur vast op schoolquote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond! Ik ben thuis uit school! Meeen het leek wel of ze me gegijzeld hielden zeg! 'K kwam maar niet weg
Oh nee, daar ging 't me niet om .. 'k had zin om wat te posten, maar wist niksquote:Op woensdag 23 april 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag hem er wel wat van zeggen hoor
vandaag nog iets gedaan?
beetje op school gezeten. tussenuur gehad en nu bezig met biertafel nr2. tenminste, zover dat wil lukkenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef Lau. het volgende:
[..]
Oh nee, daar ging 't me niet om .. 'k had zin om wat te posten, maar wist niks
ik heb weinig uitgevreten vandaag, en jij ?
wat heet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Goed bezig jijquote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Blawh het volgende:
TT is ook al een beetje gedateerd trouwens.
7 voor Business Assignment.
nieuwe biertafelquote:Op woensdag 23 april 2008 21:32 schreef Rumille het volgende:
Wouter, bedoel je een filmpje of een nieuwe biertafel.
In d'r naam staat een trema boven de e, dat bedoelt ie.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Rumille het volgende:
'Ze' nog wel?
En wat bedoel je met/mét je spoiler?
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah ik zat tot 1800 uur vast op school
Kijk als je dan even helpt, is dat zo gepiept... die zes pagina'squote:
Dat maakte ik met techniek in de tweede klasquote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef Rumille het volgende:
Echte mannen gaan meteen aan de slag.
Beste wat Rumille heeft gemaakt is een aan elkaar gesoldeerde kubus.
Ik ben niet zo'n baggeraar.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk als je dan even helpt, is dat zo gepiept... die zes pagina's
Dat was ook het laatste jaar dat ik techniek hadquote:Op woensdag 23 april 2008 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakte ik met techniek in de tweede klas
Omdat ik dat alleen in VBL hoor te doen op aanvraag, voor TT-change in STA moet je in feedback zijn en Misstique een keer lief aankijken o.i.d.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:46 schreef Rumille het volgende:
Waarom gebruikt zijn blauwe powers niet om de TT te veranderen?
maak er dan 'was' vanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Blawh het volgende:
TT is ook al een beetje gedateerd trouwens.
goedzoquote:7 voor Business Assignment.
[FB] Ik STA er op!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maak er dan 'was' van
jij kunt dat
[..]
goedzogrote jongen
en als je in haar fobo/profiel kijkt zie je dat het een ze isquote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Rumille het volgende:
'Ze' nog wel?
En wat bedoel je met/mét je spoiler?
Proefperiode?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:51 schreef Rumille het volgende:
Maar Blawh is nog in zijn proefperiode en moet zich dus gedragen.
donequote:Op woensdag 23 april 2008 21:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
[FB] Ik STA er op!
Vraag daar maar even.
Ik weet het dat ik goed bezig ben.![]()
solderenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef Rumille het volgende:
Echte mannen gaan meteen aan de slag.
Beste wat Rumille heeft gemaakt is een aan elkaar gesoldeerde kubus.
ga je toetsenbord eens wassenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
Niet?
Ik dacht dat Fok! deel is van Microsoft.
de jokerquote:Op woensdag 23 april 2008 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nietDe laatste uren zet ik meestal de joker in, maar vandaag was belangrijk, dusss...
zo moest het toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |