ik zat er toch zeker 120m vanaf, maar jij zat voor de tv dus zal je wel gelijk hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 09:22 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, ik meen serieus dat dat amper gevulde uitvak bij momenten zeer duidelijk te horen was op Tele2. Je kunt er lachend over doen of niet. Als men in de Kuip begon te zingen hoorde je het uitvakje idd niet, maar bij momenten... Wat een Vak410 opstelling van jullie trouwens hierover.
Zoals ik al extra aangeef, op Tele2... *Zucht*.quote:Op maandag 21 april 2008 09:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zat er toch zeker 120m vanaf, maar jij zat voor de tv dus zal je wel gelijk hebben
quote:maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden
Dan heb je P$V - Roda zeker niet gezien?quote:Op zondag 20 april 2008 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
ach roda is een makkie
meer dan een schopploeg is het niet
alleen lamah is goed
Dat je nog op hem ingaatquote:Op maandag 21 april 2008 10:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb je P$V - Roda zeker niet gezien?
Sonkaya, Kah en de Jong zijn dan ook regelmatig bankzitters dit seizoen. Net als onze voorhoede gisteren.quote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Roda heeft een zeer aardige ploeg, fysiek sterk. Laat het alleen te vaak afweten dit seizoen, maar ik verwacht dat ze er volgende week wel gewoon staan hoor.
Het was ook aan alles gisteren te zien dat ze eigenlijk totaal niet wilden. Maar toch, die fouten die in de verdediging gemaakt werden.
Ik denk dat hij Cissé gisteren bedoeldequote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Lamah is idd goed, de verdediging is helaas té vaak het blunderen, iets wat de afgelopen jaren eigenlijk een constante factor is
13.600quote:Maar zondag staan we er gewoon hoor. Tegen ajax, feyenoord en psv kan deze selectie zich opmerkelijk genoeg perfect opladen en de beste wedstrijden van het jaar spelen. Dat gaat zondag ook zeker wel gebeuren, ook met 15.000 geel-zwarten in de kuip die wél sfeer maken. Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
ja klopt, maar in 't vorige topic had iemand het over lamah geloof ikquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Cissé gisteren bedoelde
Gisteren ging het ook nergens over. De meeste mensen gingen er toch al vanuit dat Feyenoord de CL playoffs niet zouden gaan halen en zagen dit als een generale repetitie voor volgende week. Net als beide clubs denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Lamah is idd goed, de verdediging is helaas té vaak het blunderen, iets wat de afgelopen jaren eigenlijk een constante factor is
Maar zondag staan we er gewoon hoor. Tegen ajax, feyenoord en psv kan deze selectie zich opmerkelijk genoeg perfect opladen en de beste wedstrijden van het jaar spelen. Dat gaat zondag ook zeker wel gebeuren, ook met 15.000 geel-zwarten in de kuip die wél sfeer maken. Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
Pot verwijt de ketel enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
Dat is dan jammer, want dat is in het weekend al gebeurd.quote:Op maandag 21 april 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Dit aangezien Roda alsook de KNVB hebben toegezegd die kaarten voor de betreffende vakken niet een Feijenoordfans te vergeven.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Maargoed, de sfeer volgende week is niet te vergelijken met die van gisteren. Volgende week zit nl. iedereen vanaf 10 uur 's ochtends al in de kroeg ergens in het centrum.
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want dat is in het weekend al gebeurd.
dat denk ik niet. Die neutrale kaarten zullen toch ook al uitgegeven zijn en dus heeft iedereen zijn vak en plaats al. Boeie ook we gaan een lekker sfeertje maken zondagquote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.
Ah oké, even ter overzicht.quote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.
Vak V kan in ieder geval niet. Dat vak is gereserveerd voor aandeelhouders van de club en het stadion.quote:Op maandag 21 april 2008 11:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ah oké, even ter overzicht.
De gehele gele zijde was vorige week al uitverkocht voor Feyenoorders + de vakken OO, P en PP.
Dus zullen we wel O en V erbij krijgen ofzoWat wel raar is, aangezien die kaarten waarschijnlijk al vergeven zijn...
Er worden ook geen extra hekken geplaatst, wat tegen Utrecht voor nogal wat problemen zorgde. Als je op de eerste ring zit, bijvoorbeeld op P is het geen probleem om naar vak D te lopen.
Vanavond is overigens de loting voor die extra 3000 kaarten, volgens mij deden daar nog een paar Feyenoorders hier aan mee toch?![]()
nee, gewoon lekker zuipenquote:Op maandag 21 april 2008 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Al wat meer bekend over drooglegging ed?
quote:Roda JC heeft nog kaarten voor bekerfinale
21 april 2008
Roda JC is er nog altijd niet in geslaagd alle kaarten voor de KNVB-bekerfinale te verkopen. Zes dagen voor de eindstrijd hebben de Limburgers nog 900 plaatsbewijzen in
de aanbieding.
Roda JC verkocht tot dusver 12.740 kaarten. Vorige week gaf de club al ruim 3000 tickets terug aan de KNVB, dat die kaarten prompt toekende aan Feyenoord. Die extra toegangsbewijzen waren vervolgens in no-time uitverkocht.
Bron: RTV Rijnmond
Is wel te hopen. Lange tijd geleden dat ik weer naar een wedstrijd uitkijk.quote:
quote:Van Hulten krijgt leiding over bekerfinale
De bekerfinale tussen Feyenoord en Roda JC wordt zondag gefloten door Jack van Hulten. De Zevenbergse arbiter eindigde dit seizoen op de tweede plek van het klassement om de Gouden Kaart (beste scheidsrechter van Nederland) en krijgt nu als beloning de strijd om de apotheose van de KNVB-Beker toegewezen.
Al is de aanwijzing wel opvallend, omdat de KNVB een regel zou hebben opgesteld dat een scheidsrechter in de bekerfinale niet ouder zou mogen zijn dan 45 jaar. Van Hulten, die in augustus 45 jaar is geworden, vormt dus een uitzondering.
Bovendien zou er sprake van zijn geweest dat Erik Braamhaar de eindstrijd kreeg. Maar de inwoner van Enter spreekt het bericht met klem tegen. 'Nee, dat bericht klopt niet. Natuurlijk had ik er wel op gehoopt. Zo'n eindstrijd als vorig jaar was natuurlijk fantastisch. Hopelijk wordt het komende zondag weer zo spectaculair. Ik ga lekker op de bank voor de tv zitten.'
Een beetje leuke wedstrijd inderdaad. Ik denk overigens wel dat Feyenoord met een nulletje of drie gaat winnen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:13 schreef _Mike_ het volgende:
Maakt mij geen flikker uit wie er gaat winnen zolang het maar een leuke pot voetbal wordt
Feyenoord speelt thuis en Roda JC is niet bijster goed in vorm. Ik denk dat Feyenoord genoeg extra klasse in de ploeg heeft om deze wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ben je een van de weinige ajax fans denk die zo denkt
wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:13 schreef _Mike_ het volgende:
Maakt mij geen flikker uit wie er gaat winnen zolang het maar een leuke pot voetbal wordt
Hoezo dat, ik heb een hekel aan Feyenoord maar ook een hekel aan die moffenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ben je een van de weinige ajax fans denk die zo denkt
Ja jullie hebben een grotere supportersschare.quote:
Thuis tegen de Graafschap zo goed als uitgeschakeld, zeer moeilijke duels in Dordrecht en Almelo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:24 schreef romaniaza het volgende:
Feyenoord verdient em al op basis van de eerdere speelrondes, hoe makkelijk heeft Roda het gehad.
Dat je het moeilijk heb gehad dat ligt iig niet aan de lotingquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:31 schreef DarkShine het volgende:
Thuis tegen de Graafschap zo goed als uitgeschakeld, zeer moeilijke duels in Dordrecht en Almelo.
Zeer makkelijk idd.
In dat geval zou voor een club die CL wou halen iedere loting makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je het moeilijk heb gehad dat ligt iig niet aan de loting
Tja maar die club vergat dat een van de spelers niet speelgerechtigd wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:40 schreef DarkShine het volgende:
In dat geval zou voor een club die CL wou halen iedere loting makkelijk zijn.
Alsof Feijenoord het makkelijk had tegen Heracles (competitie) en Zwolle (beker). Los daarvan was de Graafschap, toen Roda ertegen speelde in de beker, nog in bloedvorm.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja maar die club vergat dat een van de spelers niet speelgerechtigd was
Feyenoord had altijd als doel om bij de eerste 5 te eindigen alleen door de goede seizoensstart begon opeens het kampioenschap rond te zingen in de Kuip. Als je bij de eerste 5 wilt eindigen en je krijgt Utrecht, NAC en Groningen op je pad dan heb je een zwaardere loting dan dat je als subtopper een ploeg uit de Jupiler league treft, een ploeg die nacompetitie speelt en een ploeg die net boven de NC streep is ge-eindigd.
Dat het dan moeilijke wedstrijden voor Roda zijn geweest dat ligt dan iig niet aan de loting
Feyenoord:quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alsof Feijenoord het makkelijk had tegen Heracles (competitie) en Zwolle (beker). Los daarvan was de Graafschap, toen Roda ertegen speelde in de beker, nog in bloedvorm.
Ik zou niet inzien waarom wij het makkelijker hebben gehad dan jullie. Op papier misschien, maar in de praktijk zeker niet!
quote:23-04-2008 BIJ BEKERWINST VOLGT MAANDAGMIDDAG HULDIGING OP COOLSINGEL
Burgemeester Ivo Opstelten heeft Feyenoord woensdagochtend uitgenodigd om een eventuele bekerwinst luister bij te zetten middels een traditionele huldiging op de Coolsingel. Indien Feyenoord zondag Roda JC verslaat, dan zal het elftal van Bert van Marwijk maandagmiddag om 12.30 uur op het bordes van het stadhuis verschijnen. ‘We zijn heel blij dat de stad al onze supporters de gelegenheid wil bieden om bekerwinst te vieren met de selectie’, aldus algemeen directeur Eric Gudde.
Burgemeester Opstelten sprak met een delegatie van de club en de supportersvereniging. Tijdens het onderhoud maakte de burgemeester duidelijk dat een huldiging op zondagavond onmogelijk is. De openbare orde en veiligheid zouden ernstig in gevaar kunnen komen wanneer zich laat op de avond een grote mensenmenigte zich rond de Coolsingel zou verzamelen. Op maandag is dat risico veel minder. Bij het vaststellen van het tijdstip van ontvangst heeft de burgemeester rekening gehouden met de belangen van verschillende betrokken partijen. Ook speelt mee dat maandag in een vakantieperiode valt.
‘We zijn zeer vereerd met de uitnodiging van de burgemeester’, laat Gudde namens directie, staf en spelers weten. ‘We hopen dat op deze manier ook de vele tienduizenden supporters die niet naar de wedstrijd kunnen tóch in staat zijn om het feest met de spelers mee te vieren. Hoewel Rotterdam een werkstad is en wij een zeer hardwerkende achterban hebben, hopen we toch dat er mede dankzij de voorjaarsvakantie zoveel mogelijk mensen de gelegenheid hebben of krijgen om bij de eventuele huldiging aanwezig te zijn.’
Feyenoord begrijpt dat een huldiging direct na de wedstrijd in verband met het late tijdstip van de finale niet tot de mogelijkheden behoort. Gudde: ‘Uiteraard mogen de openbare orde en de veiligheid nooit in gevaar komen. We hebben er alle begrip voor dat de gemeente heel wat moet organiseren om een huldiging in goede banen te leiden. ’s Avonds laat is dat nu eenmaal moeilijker. We zijn gewoon heel blij dat er met maandagmiddag half één toch een alternatief is gevonden zodat we als we winnen toch een feest kunnen vieren.’
Ook de Supportersvereniging Feyenoord heeft laten weten blij te zijn met een huldiging op maandagmiddag. Bij bekerwinst organiseert de Supportersvereniging zondag direct na de wedstrijd in en om de Legioenzaal een feest voor de supporters die de finale bezoeken.
PSV is de beste, en het is nog echt waar ookquote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wij zijn feyenoord wij zijn de beste
loop niet te trollenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:55 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
PSV is de beste, en het is nog echt waar ook![]()
btw dat bord is geel-zwart?![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk af of jou eigen schaduw je wel serieus neemt...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wij zijn feyenoord wij zijn de beste
wil net zeggenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef DarkShine het volgende:
Ik lig er niet wakker van.
Wij zijn underdog maar niet kansloos.
begrijpen wij ook hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef DarkShine het volgende:
Ik lig er niet wakker van.
Wij zijn underdog maar niet kansloos.
Inderdaad, ze hadden dat bord er beter maandagochtend om half 12 neer kunnen zetten.quote:
quote:Nu praat ik toch wel over zeker meer dan 1000 man die dat al roepen, kijk maar bijvoorbeeld alleen al op FOK Forum, dan zie je genoeg. Zijn er serieus minder die relativeren in deze.
op voetbalprimeur zitten een hoop intelligente mensen.Hetzelfde geldt voor voetbalzone.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Gaat erover dat sommige feyenoorders hier al roepen dat ze de beker al hebben gewonnen voordat de wedstrijd is gespeeld.
bron
quote:Tuup
Fuck you, i'm Irish
Super Moderator
quote:DarkShine
Mijnstreek Oost
nog 999 mensenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wij winnen
Das waarquote:Op donderdag 24 april 2008 22:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
op voetbalprimeur zitten een hoop intelligente mensen.Hetzelfde geldt voor voetbalzone.
We zullen zondag zien wie de beste is!
quote:
Ja, boehoequote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Gaat erover dat sommige feyenoorders hier al roepen dat ze de beker al hebben gewonnen voordat de wedstrijd is gespeeld.
bron
ik wist dat ik het ergens gezien had, bovendien zijn z'n reacties hier af en toe ook lachwekkendquote:
niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die er woont.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oostelijke_Mijnstreek
oke dan, jij bent toch wel voor ons zondagquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu in Studio Sport een item over Feyenoord en de beker.
Ons aller Feyenoord natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:42 schreef rubbereend het volgende:
voor wie ben jij zondag Jorien?
AD Sportwereldquote:Atteveld kruipt in rol van underdog
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Uiterst ontspannen kroop Roda JC-trainer Raymond Atteveld donderdagmiddag in de Kuip achter de microfoon. ,,Wij zijn de underdog, Feyenoord is de favoriet,'' sprak hij tijdens de traditionele persbijeenkomst voor de KNVB-bekerfinale. ,,Zo willen we dat ook graag.''
Raymond Atteveld, de KNVB-beker en Bert van Marwijk (vlnr). FOTO ANP
Atteveld had even eerder zijn collega Bert van Marwijk begroet alsof deze een oude vriend was die hij voor het eerst sinds jaren weer eens was tegengekomen. Zo gemoedelijk was de sfeer tussen de beide finalisten na hun onderlinge competitieduel niet geweest.
Martin Koopman, op de Roda-bank vervanger van de toen nog geschorste Atteveld, zocht zondag na afloop van de 'generale' zelfs de confrontatie met Van Marwijk.
Volgens Koopman had de Feyenoord-coach scheidsrechter Pieter Vink namelijk verzocht om goed op te letten op de manier waarop zijn spits Roy Makaay, voor het eerst na diens zware enkelblessure weer bij de selectie, zou worden aangepakt door de Limburgers. Hoewel dit niet geval was - Van Marwijk had slechts gereageerd op de opmerking van Vink dat hij een oogje in het zeil zou houden - leek de geest uit de fles. ,,De toon is gezet,'' sprak Van Marwijk niet voor niets.
Atteveld zei alle begrip te hebben voor de woede-uitbarsting van Koopman. ,,Als hij dat zo voelt, moet hij dat zo zeggen,'' sprak de Roda-trainer, die ondanks het misverstand nog altijd wel zijn bedenkingen had bij het hele verhaal. Zijn ploeg werd immers in een kwaad daglicht gesteld.
,,Het was een slechte uitspraak van de scheidsrechter. Martin was terecht boos.''
Maar zin om het vuurtje verder op te stoken had Atteveld niet. Het akkefietje deed hij daarom af met een kwinkslag aan het begin van zijn persconferentie. ,,Je had vorige week nog een leuke met mijn collega,'' sprak hij richting de naast hem zittende Van Marwijk ,,We zullen het deze keer maar rustig houden.''
Als bikkelharde speler leerde Atteveld dat je soms een harde tackle in moet zetten, maar dat het soms beter is om je in te houden. Reden om de finale extra op scherp te zetten heeft de Roda-coach ook niet.
Het uitgangspunt voor beide clubs is ook zonder rel of provocerend commentaar vooraf, voor iedereen helder.
Roda JC wil de beker graag winnen. Feyenoord móet de beker pakken om in het tot nu toe teleurstellend verlopen jubileumjaar nog iets te vieren te hebben en het broodnodige ticket voor Europees voetbal binnen te halen.
,,Na het seizoen dat wij hebben gehad, zou het winnen van de beker perfect zijn,'' verwoordde Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst het gevoel bij de Rotterdammers. ,,De finale is voor ons een ideale manier om alles te kunnen vergeten.''
,,Alleen PSV heeft dit seizoen in Nederland al wat gewonnen,'' aldus Van Marwijk. ,,De tweede prijs staat zondag op het spel. Onze doelstelling is Europees voetbal halen. We zullen er alles aan doen om de eerste kans daarop te benutten. Het zou uniek zijn als we de beker hier konden houden in het jaar dat de club honderd jaar bestaat.''
Van Marwijk weet dat de druk bij zijn ploeg ligt. Die is door het verloop van de competitie en het jubileum alleen maar groter geworden. Pogingen om die bij zijn spelers weg te nemen, zijn bij voorbaat kansloos, al probeerde hij het nog wel met de opmerking dat 'Roda niet voor niets in de finale staat.'
,,Jullie bepalen wie favoriet is,'' sprak Van Marwijk tegen de aanwezige media. De keuze zal hem echter niet verrassen.
Voor de halve finale tegen NAC maakte hij nog handig gebruik van dat gegeven. Het onderstrepen van het belang van die wedstrijd kwam hem toen juist goed uit. ,,Tegen NAC heb ik de druk bewust opgevoerd,'' bekende Van Marwijk. ,,Daar zijn we toen goed mee omgegaan.''
Michael Mols scoorde tegen NAC de cruciale openingsgoal. Of hij in de finale weer speelt, is de vraag. De weer fitte Roy Makaay, die zondag uit voorzorg uiteindelijk op de bank bleef, is klaar voor zijn rentree. Roda kan weer beschikken over spits Andres Oper.
Dat Feyenoord amper een week geleden geen kind had aan Roda JC (3-0), zegt Van Marwijk niets. ,,Ik verwacht een heel ander Roda. Ze hebben bewezen dat ze tegen grote clubs goed voor de dag kunnen komen. We mogen ze absoluut niet onderschatten. In Duitsland liep Bayern München laatst over Borussia Dortmund heen. Maar een week later gaven ze in de bekerfinale bijna nog de winst uit handen. We zijn dus gewaarschuwd.''
Wat voorbeelden betreft, kan Van Marwijk ook citeren uit eigen werk. Als speler van AZ'67 won hij de beker. Als trainer van Fortuna Sittard en Feyenoord verloor hij een finale. De laatste keer (2003) zal hem nog helder voor de geest staan.
Ook toen, een jaar na het winnen van de UEFA Cup, was Feyenoord tegen FC Utrecht de torenhoge favoriet. Maar onder aanvoering van een ijzersterke Dirk Kuyt wonnen de 'bezoekers' destijds met 4-1.
Feyenoord speelt zondag in het eigen stadion op papier een thuiswedstrijd. De Kuip is met 45.000 toeschouwers, van wie 20.000 Rotterdamse fans, uitverkocht. De Limburgers nemen 13.000 supporters mee.
,,Een prachtig moment om Kerkrade op de kaart te zetten,'' verheugt Atteveld zich.
,,Feyenoord is duidelijk favoriet. Maar bekerwedstrijden staan op zich. Statistieken en ranglijsten doen er dan niet zo veel toe. Ik denk dat wij evenveel kans hebben als Feyenoord. Zo voelen we dat tenminste. We gaan ons zondag niet verstoppen. We hebben wel vaker tegen topclubs gespeeld. In die wedstrijden staan we aardig ons mannetje.''
Ik ben het idd niet, maar heb wel een vermoeden wie het is. Denk Robjuhhh.quote:
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
nu toch ook wel zin
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord één dat is m'n cluppie Feyenoord één wint de beker
Als het om succes gaat weet hij het zeker.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als het om succes gaat weet hij het zeker.
Posten jullie de verhalen van jorientje weer? Net zoals de met consumptie sprekende boysfrom85 (?) bij ajax - Feijenoord?
nee, ga zaterdag avond al weg waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:28 schreef blindgier het volgende:
Ben je al dronken boef?
waarheen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, ga zaterdag avond al weg waarschijnlijk
quote:Van Marwijk twijfelt: Mols of Makaay
Trainer Bert van Marwijk twijfelt voor de bekerfinale nog over een positie in de basisopstelling. Op de vrijdagtraining liet de aanstaande bondscoach in het afsluitende partijtje zowel Michael Mols als Roy Makaay een helft bij de beoogde basis spelen. Er werd een grote partij gespeeld, 11 tegen 11.
De opstelling: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Sahin, Van Bronckhorst; De Guzman, Mols/ Makaay en Bruins.
Bron: RTV Rijnmond
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gewoon kiezen voor Makaay !
de statistieken van Makaay in de beker spreken in z'n voordeel (3 wedstrijden, 7 goals meen ik), niet dat dat wat zegt natuurlijkquote:
Hier ben ik wel voor! Maar Van Marwijk kennende zal dat wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
---------------Timmer---------------------
Lucius----Bahia---Hofland----De Cler
--------------------------------------------
--------------Landzaat-------------------
De Guzman----------Van Bronckhorst
----------------Bruins--------------------
--------------------------------------------
---------Makaay-----Mols---------------
laten we hem verkopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
Alleen Mols. Makaay heb je niks aan.
quote:
God, wat zijn we weer serieus op de vrijdag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
![]()
Door dat fantastische systeem dat we spelen komt ie er niet aan te pas nee, maar ga nou niet roepen dat we niks aan Makaay hebben
Ja he, moet ik dat tegenwoordig ruikenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:19 schreef Happel het volgende:
[..]
God, wat zijn we weer serieus op de vrijdag.
Ja, ik ook. Maar dan wordt het helemaal te aanvallend voor bertje...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik zou anders Hofs ook wel graag in de basis zien.
oh god zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou Jorien? Word je eindelijk ontmaagd.
Ja daar heb je gelijk in , het is voor bertje dan ook lastig om een goede keuze te maken dat wordt straks nog wat bij Oranje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dan wordt het helemaal te aanvallend voor bertje...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben nog een kaart overquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nergens voor hoeveel personen dit geldt, dus zou met je vriendenclub gaan. Keiharde bukkakequote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Staat nergens voor hoeveel personen dit geldt, dus zou met je vriendenclub gaan. Keiharde bukkake
gaafquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Yulu-Matondo niet op tijd fit
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 26-04-2008
Bron: AD.nl
Voor Jeanvion Yulu-Matondo komt de bekerfinale nét te vroeg. ,,Hij gaat het niet halen,’’ zegt trainer Raymond Atteveld. ,,Dat Yulu niet in deze wedstrijd mee kan doen, heeft hij voor zichzelf al een tijdje geaccepteerd. Het kan gewoon niet, hoe vervelend dat voor hem ook is.’’
Yulu-Matondo werd begin dit seizoen overgenomen van Club Brugge en was in dertig competitiewedstrijden vijf keer trefzeker voor Roda.
Andres Oper is wel volledig inzetbaar. De kans is zeer groot dat de Estlandse spits direct in de basis start. Roda Jc trainde gisteren achter gesloten deuren. Vandaag staat er wel een sessie op het programma waarbij het publiek welkom is. Er worden zaterdagmorgen enkele honderden fans verwacht om de spelers aan te moedigen tijdens deze laatste training.
[ afbeelding ]
quote:RTL laat kijkers bekerfinale via internet zelf beelden bepalen
RTL laat kijkers van de bekerfinale, via rtlvoetbal.nl zondagavond zelf bepalen van welke camera's de beelden komen.
Gedurende de wedstrijd kan geswitcht worden tussen beelden vanaf bijvoorbeeld de doellijn, de reservebank of zelfs het dak van De Kuip. En naast de zelfbediening van de vijf camera’s kun je ook je eigen herhalingen kiezen op de momenten dat je dat wilt.
Vickyquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
moahahquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:34 schreef Adidah het volgende:
Roda moet dit relatief eenvoudig kunnen winnen, een zakelijke 0 - 3 gok ik.
[ afbeelding ]
haha ja was waar ja,quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoop niet dat ze we are the champions na de wedstrijd draaien, wie er ook wint.
Gebeurde tegen Utrecht namelijk ook, iedereen die verslagen was blijven zitten na het verlies rende op dat moment het stadion uit.
Deden ze met de UEFA-Cup finale ook. Halve Kuip begon te fluiten, werkelijk oorverdovend was dat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoop niet dat ze we are the champions na de wedstrijd draaien, wie er ook wint.
Gebeurde tegen Utrecht namelijk ook, iedereen die verslagen was blijven zitten na het verlies rende op dat moment het stadion uit.
hahahe tegen al die degradatie clubjes ?quote:Op zondag 27 april 2008 12:07 schreef Adidah het volgende:
Roda verdient het meer, dus die mogen van mij winnen.
Hebben we sinds kort in het gelredome ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
morgen heineken in de kuip
tijd voor weer eens een leuk feest daar danquote:Op zondag 27 april 2008 15:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hebben we sinds kort in het gelredome ook
Terecht.quote:Op zondag 27 april 2008 16:51 schreef mcyodogg het volgende:
Trouwens anderhalf uur minder voorbeschouwing dan vorig seizoen
quote:Op zondag 27 april 2008 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nou zien we de aankomst van de spelersbussen niet meer vanuit de lucht
Ik had eerlijk gezegd geen minuut willen missen van die busreis uit Kerkrade.quote:
ik mag hopen dat ze vandaag niet nog helemaal vanuit Kerkrade hoeven te komenquote:Op zondag 27 april 2008 17:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd geen minuut willen missen van die busreis uit Kerkrade.
Desnoods re-live a la Eurosportquote:Op zondag 27 april 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze vandaag niet nog helemaal vanuit Kerkrade hoeven te komen
nee. Het leek wel alsof ik naar een toespraak keek uit de al soenna moskeequote:Op zondag 27 april 2008 17:27 schreef mcyodogg het volgende:
Iemand enig idee wat die pastoor zei?
quote:Op zondag 27 april 2008 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
nee. Het leek wel alsof ik naar een toespraak keek uit de al soenna moskee
Dat is Humberto Tan en RTL Voetbalquote:Op zondag 27 april 2008 17:49 schreef belanov het volgende:
Het woord 'spektakelstuk' is al 6x gevallen voordat er uberhaubt afgetrapt is
Ja, ze moeten er toch iets van proberen te maken, deze finale tussen 2 subtoppertjes.quote:Op zondag 27 april 2008 17:49 schreef belanov het volgende:
Het woord 'spektakelstuk' is al 6x gevallen voordat er uberhaubt afgetrapt is
Ik zeg je het KNFB!!!quote:
Dan zeg ik KNRBquote:Op zondag 27 april 2008 17:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Roda had wel veel makkelijkere tegenstanders.
Was wel de grootste/mooiste sfeeractie van NL ooit!!!111quote:Op zondag 27 april 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
En Jorien ontkennen dat ze geen sliertjes gingen gooien
vind ze ook wel mooiquote:Op zondag 27 april 2008 17:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe shirtjes van Roda JC zijn vet!
Ligt er maar net aan hoe de uitvoering in de praktijk is, met 3 aanvallers kun je ook behoorlijk verdedigend spelen hoor.quote:Op zondag 27 april 2008 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
Roda dat aanvallender speelt dan feyenoord![]()
Roda speelt met 3x zoveel aanvallers
Leuke ideeën altijd zulke dingen maar de servers kunnen het nooit aan...quote:Op zondag 27 april 2008 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
Loopt lekker soepel trouwens die stream op internet
ze lezen meequote:Op zondag 27 april 2008 18:04 schreef Superheld het volgende:
Wie schopt die irritante fanfare mongolen weg?
T lijkt godverdomme oranje wel
quote:
Wordt wel degelijk uit balans gehaald. Dus pingel.quote:Op zondag 27 april 2008 18:08 schreef TC03 het volgende:
Niks aan de hand.
Onzin.quote:Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wordt wel degelijk uit balans gehaald. Dus pingel.
quote:Op zondag 27 april 2008 18:10 schreef vivelafete het volgende:
Die buitenspelregel moet ook maar eens op de schop.
Uit zo'n situatie wordt toch duidelijk voordeel gehaald.
Buitenspel moet weer gewoon buitenspel zijn.
Er staat toch R'damquote:Op zondag 27 april 2008 18:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Meteen helemaal niets in Amsterdam .... Feyenoord staat ook nog maar met 1-0 voor![]()
Kijk dan niet.quote:Op zondag 27 april 2008 18:11 schreef detulp050 het volgende:
Ik zie het al.
Een scheids die geen penal geeft
Gatenkazen als verdediging
Een dweilorkest
Feyenoorders die zingen dat Amsterdam helemaal niets heeft
Nou, dit wordt een megavoetbalmiddag
Oh wat erg héquote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze vergeten dat de doelpuntenmaker uit Amsterdam komt
Wat vergeten ze dan precies?quote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
als ik niet kijk, dan is het net of er een EK/WK aan de gang is, ook leuk.quote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef Superheld het volgende:
Als ze dat orkest nou ff weghalen dan blijft t nog leuk om te kijken.
Had het idd over het publiekquote:Op zondag 27 april 2008 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat toch R'dam
Edit: Of had je het over het publiek?
En San Marco uit Utrecht.quote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dat hoort erbij, ik word er niet warm of koud vanquote:Op zondag 27 april 2008 18:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Meteen helemaal niets in Amsterdam .... Feyenoord staat ook nog maar met 1-0 voor
en van wie niet spingt enzo![]()
Zo diep is die prijzenkast van Feyenoord niet hoorquote:
Wauw. Pfoe. Sjonge.quote:Op zondag 27 april 2008 18:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat Amsterdam ze aan de beker helpt
en dat er sowieso feest is in Amsterdam (huize Landzaat)
Ga jij nou maar eerst eens leren dat landzaat vroeger met harde kern ajax omgingquote:
Hij word gewoon aan zijn shirt getrokken, of het nou licht is of niet, hij kan hem erop leggen.quote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef Merkie het volgende:
Ik merk het al, Roda gaat koste wat kost een penalty proberen te versieren. Nep-Duitsers.
Feyenoord - Roda JC op tvquote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef mcyodogg het volgende:
Niveau hier weer hoor
quote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo diep is die prijzenkast van Feyenoord niet hoor
Jij had hem er al op gelegd als de bal het 16-meter gebied instuiterdequote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij word gewoon aan zijn shirt getrokken, of het nou licht is of niet, hij kan hem erop leggen.
Ik had het natuurlijk gelijk gedaan
Nou gevaarlijk hoorquote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst eens leren dat landzaat vroeger met harde kern ajax omging
Feyenoord hoeft zich echt niet te schamen voor de prijzenkast.quote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo diep is die prijzenkast van Feyenoord niet hoor
Ik doel er alleen op dat je weer dik onzin lult met de vergelijking van dat van basten uit utrecht komtquote:Op zondag 27 april 2008 18:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nou gevaarlijk hoor
Wanneer komen de eerste doodsverwensingen vanuit de F-Side richting Landzaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |