quote:Van Marwijk twijfelt: Mols of Makaay
Trainer Bert van Marwijk twijfelt voor de bekerfinale nog over een positie in de basisopstelling. Op de vrijdagtraining liet de aanstaande bondscoach in het afsluitende partijtje zowel Michael Mols als Roy Makaay een helft bij de beoogde basis spelen. Er werd een grote partij gespeeld, 11 tegen 11.
De opstelling: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Sahin, Van Bronckhorst; De Guzman, Mols/ Makaay en Bruins.
Bron: RTV Rijnmond
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gewoon kiezen voor Makaay !
de statistieken van Makaay in de beker spreken in z'n voordeel (3 wedstrijden, 7 goals meen ik), niet dat dat wat zegt natuurlijkquote:
Hier ben ik wel voor! Maar Van Marwijk kennende zal dat wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
---------------Timmer---------------------
Lucius----Bahia---Hofland----De Cler
--------------------------------------------
--------------Landzaat-------------------
De Guzman----------Van Bronckhorst
----------------Bruins--------------------
--------------------------------------------
---------Makaay-----Mols---------------
laten we hem verkopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
Alleen Mols. Makaay heb je niks aan.
quote:
God, wat zijn we weer serieus op de vrijdag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
![]()
Door dat fantastische systeem dat we spelen komt ie er niet aan te pas nee, maar ga nou niet roepen dat we niks aan Makaay hebben
Ja he, moet ik dat tegenwoordig ruikenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:19 schreef Happel het volgende:
[..]
God, wat zijn we weer serieus op de vrijdag.
Ja, ik ook. Maar dan wordt het helemaal te aanvallend voor bertje...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik zou anders Hofs ook wel graag in de basis zien.
oh god zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou Jorien? Word je eindelijk ontmaagd.
Ja daar heb je gelijk in , het is voor bertje dan ook lastig om een goede keuze te maken dat wordt straks nog wat bij Oranje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dan wordt het helemaal te aanvallend voor bertje...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben nog een kaart overquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |