Dat hoort erbij, ik word er niet warm of koud vanquote:Op zondag 27 april 2008 18:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Meteen helemaal niets in Amsterdam .... Feyenoord staat ook nog maar met 1-0 voor
en van wie niet spingt enzo

Zo diep is die prijzenkast van Feyenoord niet hoorquote:

Wauw. Pfoe. Sjonge.quote:Op zondag 27 april 2008 18:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat Amsterdam ze aan de beker helpt
en dat er sowieso feest is in Amsterdam (huize Landzaat)

Ga jij nou maar eerst eens leren dat landzaat vroeger met harde kern ajax omgingquote:

.
.

Hij word gewoon aan zijn shirt getrokken, of het nou licht is of niet, hij kan hem erop leggen.quote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef Merkie het volgende:
Ik merk het al, Roda gaat koste wat kost een penalty proberen te versieren. Nep-Duitsers.

Feyenoord - Roda JC op tvquote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef mcyodogg het volgende:
Niveau hier weer hoor

quote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo diep is die prijzenkast van Feyenoord niet hoor

Jij had hem er al op gelegd als de bal het 16-meter gebied instuiterdequote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij word gewoon aan zijn shirt getrokken, of het nou licht is of niet, hij kan hem erop leggen.
Ik had het natuurlijk gelijk gedaan

Nou gevaarlijk hoorquote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst eens leren dat landzaat vroeger met harde kern ajax omging

Feyenoord hoeft zich echt niet te schamen voor de prijzenkast.quote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo diep is die prijzenkast van Feyenoord niet hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |