Lekker of niet, dat heeft toch met smaak te maken. Die rommel waar je het over hebt heeft geen smaak dacht ik.quote:Op maandag 21 april 2008 07:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
in sigaretten zitten k-verwekkende stoffen
proef je ook niet![]()
neem je er nog n paar?![]()
[..]
Zo knulletje, lucht het op??quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef RickoKun het volgende:
Fucking haters! Ga terug naar (je eigen/) een ander land!!!
Nederland ftw, vuige swa's
Dan ben jij een KutPauper die nog nooit lekker brood heeft gehadquote:Op maandag 21 april 2008 04:37 schreef blonchi het volgende:
[..]
Je zegt het zelf: Best lekker. Maar voor bijzonder lekker moet je echt de grens over.
Misschien ben jij wel zo'n wereldvreemde malloot die zeker ook z'n Hollandse aardappelen meeneemt op vakantie.quote:Op maandag 21 april 2008 20:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan ben jij een KutPauper die nog nooit lekker brood heeft gehad
Oerbrood, Maisbrood etc etc
Niet op mij gericht maar moet toch even reageren. Er zijn in Nederland genoeg goede broden te vinden. Dus óf je doet niet je best óf je bent inderdaad een pauper die in 't buitenland een keertje "gek" doet en zich gelijk een "kenner" vindt. Als je een kenner bent, dan zou je overal goede broden kunnen vinden. (Met uitzondering van de noord- en zuidpool misschien.)quote:Op maandag 21 april 2008 20:38 schreef blonchi het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel zo'n wereldvreemde malloot die zeker ook z'n Hollandse aardappelen meeneemt op vakantie.
Ja, lekker, gebrande suiker en andere kleurstofjes!quote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Belangrijkste is dat je moet kijken naar de wat donkerdere broden. Gewoon kijken naar die extreem volkoren/tarwe dingen. Daar zit doorgaans veel meer smaak aan dan die grijsbruinige broden.
Gelul. Als ik zie wat sommige mensen qua "bruin" brood eten, word je echt verdrietig. Slappe hap. Daar zou je je kwakje nog niet eens op willen deponeren.quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef tuxepux het volgende:
Ja, lekker, gebrande suiker en andere kleurstofjes!
Echt volkoren brood is veel lichter (en lekkerder!) dan dat vieze donkerbruine 'pain de boulogne' van de AH.
Ook dat verneukeratieve 'meergranen' overal op.. ik heb uit protest een keer een brood gebakken van spelt- en tarwebloem. Meergranen! En ontzettend wit.
De AH was niet erg onder de indruk, maar in mijn hoofd was ik stoer!
Is al goed, de grens overgaan is bijna niet meer nodig, omdat de meeste lekkere broden kopieën zijn van buitenlands brood.quote:Op maandag 21 april 2008 20:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet op mij gericht maar moet toch even reageren. Er zijn in Nederland genoeg goede broden te vinden. Dus óf je doet niet je best óf je bent inderdaad een pauper die in 't buitenland een keertje "gek" doet en zich gelijk een "kenner" vindt. Als je een kenner bent, dan zou je overal goede broden kunnen vinden. (Met uitzondering van de noord- en zuidpool misschien.)
Haha.quote:Op maandag 21 april 2008 23:57 schreef blonchi het volgende:
[..]
Is al goed, de grens overgaan is bijna niet meer nodig, omdat de meeste lekkere broden kopieën zijn van buitenlands brood.
Maar toch zijn die broden in het land van herkomst lekkerderderder.![]()
Blonchi stelt stelling bij: Nederlands autochtoon brood is minder lekker dan het brood dat in de omringende landen wordt opgedist.
Niet elk van die broden is op die manier "verneukt" so to speak.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:03 schreef longinus het volgende:
Ja, dat superbruine brood, gewoon witbrood met een kleurtje.
Geef mij maar vezelrijk brood, beter voor de stoelgang en dat is idd minder donker
Quel malheurquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:10 schreef tim2308 het volgende:
Nou ik mis het brood van AH in die papierachtige zakken echt wel hoor! Hier (=30 km ten oosten van Parijs) hebben ze of alleen maar stokbroden of alleen sandwichbrood.... Het enige brood wat nog een beetje in de buurt komt, van Maitre Paul, is keiduur, ligt zwaar op de maag en heel snel droog...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |