Droog brood smaakt nergens...quote:Op maandag 21 april 2008 04:29 schreef nachtdier2 het volgende:
De laatste keer dat ik in Tjechie was, hadden ze anders gewone doodnormale broodjes?
Ja, Berliner bollen. Vers eet het net zo lekker weg als een gebakje.
Maar voor de rest heb ik geen goede ervaring overgehouden aan het brood daar. Veelal droog, terwijl het toch wel vers gebakken was.
Je zegt het zelf: Best lekker. Maar voor bijzonder lekker moet je echt de grens over.quote:Op maandag 21 april 2008 04:21 schreef nachtdier2 het volgende:
Niet waar! Je moet het brood beleggen met wat lekkers en tevens ook geen oud brood eten.
Nederlands brood is best lekker:)
Jij vindt dat (van nature droge) Duitse brood bijzonder lekker?quote:Op maandag 21 april 2008 04:37 schreef blonchi het volgende:
Je zegt het zelf: Best lekker. Maar voor bijzonder lekker moet je echt de grens over.
Dan moet je eens naar een echt goede warme bakker gaan ipv dat gare fabrieksbrood bij de appie te halenquote:Op maandag 21 april 2008 04:04 schreef blonchi het volgende:
OK OK, ons brood is te eten, maar het valt toch absoluut in het niet als je het vergelijkt met de ons omringende landen.
Duitsland, België, Italië, Frankrijk, compleet Oost-Europa...![]()
Behalve Engeland, maar ja, is daar überhaupt wel iets te pruimen??
Klacht: In Nederland is alles eetbaar, maar voor echt lekker moet je toch regelmatig de grens over...
Alsof je dat proeft.quote:Op maandag 21 april 2008 07:17 schreef marcel-o het volgende:
Nederlands brood is best te pruimen.
Alleen jammer dat er zoveel e-stoffen in zitten.
in sigaretten zitten k-verwekkende stoffenquote:Op maandag 21 april 2008 07:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alsof je dat proeft.Geef maar maar een semmel.
quote:Op maandag 21 april 2008 07:23 schreef Curri het volgende:
In Nederland kun je ook gewoon heel lekker brood halen, bij de Turk bijvoorbeeld
Gadverdamme, dat brood is nog vlugger ouder dan een Nederlandse mik. Zuurdesem is net karton. Duitse broodjes zijn wel lekker en langer houdbaar, hier in Nederland kun je na een dag er de ruiten mee ingooien.quote:
Als ik brood bij de "echte bakker" haal is het al na een dag oud, uit de supermarkt blijft het zeker een halve week te pruimen.quote:Op maandag 21 april 2008 07:59 schreef Agiath het volgende:
Zolang je het maar niet bij de supermarkt haalt.
Oerlekker, maar ook oerduurquote:Op maandag 21 april 2008 09:03 schreef maok het volgende:
Oerbrood uit de supermarkt, vooral het Oerpompoen en Oerdonker
Dat heb ik er wel voor over. (¤1,70 bij Jumbo geloof ik) Ik doe 4 dagen met een brood dus per lunch valt het wel mee.quote:
Idd. Beetje bakker maakt prima brood. Zelfs het vers afgebakken brood van de AH is lekker.quote:Op maandag 21 april 2008 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Ligt eraan wat voor brood je koopt natuurlijk. Als je van dat C1000 pauperbrood koopt dan smaakt het ook niet nee.
Brood van de AH komt dan ook van de bakker. Die van C1000 uit fabriek.quote:Op maandag 21 april 2008 10:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd. Beetje bakker maakt prima brood. Zelfs het vers afgebakken brood van de AH is lekker.
Alleen zo jammer van die prijssticker welke ze halverwege de verpakking plakken. Je trekt dus altijd de verpakking kapot
Niet alles. Ze bakken in sommige winkels ook zelf brood maar dat is duurder.quote:Op maandag 21 april 2008 10:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Brood van de AH komt dan ook van de bakker. Die van C1000 uit fabriek.
Supermarkt/fabrieks brood is idd niet te eten, maar er zijn best bakkers in Nederland die erg goed brood kunnen bakken/maken.quote:Op maandag 21 april 2008 04:04 schreef blonchi het volgende:
OK OK, ons brood is te eten, maar het valt toch absoluut in het niet als je het vergelijkt met de ons omringende landen.
Duitsland, België, Italië, Frankrijk, compleet Oost-Europa...![]()
Behalve Engeland, maar ja, is daar überhaupt wel iets te pruimen??
Klacht: In Nederland is alles eetbaar, maar voor echt lekker moet je toch regelmatig de grens over...
Ach joh, eten is eten.quote:Op maandag 21 april 2008 11:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet alles. Ze bakken in sommige winkels ook zelf brood maar dat is duurder.
Maar zoals altijd willen Nederlanders voor een duppie op de eerste rij zitten. Als je goed wil vreten kost het geld. Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |