4 minuten, maar laten we niet mierenneukenquote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
5 min COS
Daar waren wel camera's bij!quote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Amorosa het volgende:
[..]
Amanda en Jaap hebben ook een nachtje hotel gehad (camping stemming)
Kewl hè?quote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en de eerste blik op de littekens
Ik hoop gewoon dat het nu ook een beetje meer over de streams gaat. De humor van Huub toen hij dat tegen Brian zei, wordt toch niet gesnapt door degenen aan wie het steeds uitgelegd moet wordenquote:Op zondag 20 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
Mooie TT Roevka![]()
En de post van Peter6000 is net zo belachelijk als dit topic.![]()
Koude uitsluiting Huub en Claire
Kijk het regelboek er maar eens op na (op een rol in het kleine vertrekje bij jou thuis, staat nog niks op maar wordt dagelijks aangepastquote:Op zondag 20 april 2008 22:59 schreef avonne het volgende:
hoezo heeft Brian alweer een logé?
Kenneth is 4 nachten gebleven en Sandy direct daar op volgend 2 nachten.
Hooguit zou Brian dan nog voor 24 uur een logé te goed hebben. Hoezo dan 48 uur?
(oh, waarom vraag ik het nog)
Je hebt gelijk, maar er valt zo weinig te melden.quote:Op zondag 20 april 2008 23:02 schreef Disana het volgende:
Ik hoop gewoon dat het nu ook een beetje meer over de streams gaat. De humor van Huub toen hij dat tegen Brian zei, wordt toch niet gesnapt door degenen aan wie het steeds uitgelegd moet worden
Heeft niets met haat te maken. De feiten zijn gewoon zo. Bwian is er uit gehaald omdat hij 'gek' werd en Held Huub werd er onterecht uit gezet. Lijkt mij vrij duidelijkquote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben van mening dat Brian zeker in het Guinness book of records thuishoort (ervan uitgaande dat die lange BB in Duitsland korter was), en dat het idee dat het niet meetelt omdat hij een aantal uur weggeweest is voortkomt uit de automatische haat tegen Brian, die bij 90 procent van de COS`sers heerst.
Da's schrikken, en ze heeft nog wel een vriendinneke op bezoek.quote:
Nee hoor, hij was in gesprek met Jaapquote:Op zondag 20 april 2008 23:10 schreef elcastel het volgende:
Wordt Ricardo nou compleet genegeerd weer ?
Jaap mag alleen bij de ratten komen met plannen en informatie.quote:Op zondag 20 april 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
Zo zie je Jaap toch echt niet bij die twee ratten
[ afbeelding ]
Ik miste dat net, hij vroeg wie er had gekookt en toen was het stil en liep hij naar beneden vandaar.quote:
waar ze vervolgens toch niets mee kunnen ondanks B's superieure " intelligentie"quote:Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap mag alleen bij de ratten komen met plannen en informatie.
Ik zou het heel goed kunnen begrijpen. Die gozer heeft zwaar stelling tegen H en C genomen. Alles wat ze tegen hem zeggen wordt verdraaid en aan het rattenkoppel doorverteld.quote:Op zondag 20 april 2008 23:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik miste dat net, hij vroeg wie er had gekookt en toen was het stil en liep hij naar beneden vandaar.
Een toneelstukje van Huub en Jaap waarmee Brian en Amanda deze keer "grappenderwijs" nagedaan worden (in navolging op Jaap en Rachel die Huub en Lieke Claire deden)quote:Op zondag 20 april 2008 23:13 schreef Kinga het volgende:
Wat is plan pinata als ik vragen mag?
Over de TT.... Grappig dat ik het daar een paar weken terug al eens in de COS had gemeld en ook in een ander Topic. Dus ik ben erg blij met deze dis naar brian toe.quote:Op zondag 20 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
Mooie TT Roevka![]()
En de post van Peter6000 is net zo belachelijk als dit topic.![]()
Koude uitsluiting Huub en Claire
Off topic: je avatarquote:Op zondag 20 april 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
De broer van Ricardo is gisteren aangesproken op zijn werk.
"Jij bent het broertje van Ricardo he?
Broer: "Ja"
Vrouw: "Die gaat met die rat om!! Jammer dat ik er niet in zit, ik had hem rattengif gegeven. En ik ben een echte Surinaamse vrouw!!"
Rat blijft wezenloos naar Ricardo staren.
Del probeert een lach uit haar strot te krijgen
Thanks.quote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een toneelstukje van Huub en Jaap waarmee Brian en Amanda deze keer "grappenderwijs" nagedaan worden (in navolging op Jaap en Rachel die Huub en Lieke deden)
Als dat zou kunnen!quote:Op zondag 20 april 2008 23:17 schreef mazaru het volgende:
Ligt rat nou huilend onder de dekens van het verhaal van Ricardo?
ja ...echt geweldig verhaal!quote:Op zondag 20 april 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
Vrouw: "Die gaat met die rat om!! Jammer dat ik er niet in zit, ik had hem rattengif gegeven. En ik ben een echte Surinaamse vrouw!!"
Wat mooi dat Ricardo dit wel tegen Brian verteldquote:Op zondag 20 april 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
Geloof me...hij was niet blij.....liep meteen wegquote:Op zondag 20 april 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mooi dat Ricardo dit wel tegen Brian verteld![]()
Dus Ricardo spaart Amanda wel, maar spaart Brian niet.
Jammer dat ik het smoelwerk van die rat niet heb kunnen zien.
Kom net binnen lopen, maar snap de TT niet zoquote:
quote:
Huub zei tegen Brian dat hij (Huub dus) de langstzittende bewoner was, Brian was het er niet mee eens, de COS ontspon in een "wie was wanneer weg, en telt die week van Huub mee" discussie, en de uitslag werd dat Huub het langst zonder een nachtje buitenshuis in de villa zit... of Amanda want haar nachtje hotel met Jaap (tijdens het campinggebeuren) was n.a.v. een stemming....quote:Op zondag 20 april 2008 23:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen, maar snap de TT niet zo![]()
Je cap is overtuigend Amanda
quote:Op zondag 20 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen laat een ander pingelen op het gitaartje (Bakt die ander er iets van?)
veel beter!!! en hij zingt er ook nog leuk bij!quote:Op zondag 20 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen laat een ander pingelen op het gitaartje (Bakt die ander er iets van?)
En had het nog wel kort samen gevat in de OP....quote:Op zondag 20 april 2008 23:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen, maar snap de TT niet zo![]()
Je cap is overtuigend Amanda
Wat heeft Brian nu eigenlijk ook bereikt? Of eigenlijk verpest?quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Dementor het volgende:
Is de bruiloft nou woensdag of donderdag van h en c?
De 23ste is een woensdag.quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Dementor het volgende:
Jij begeeft je ook tussen de iteejers, dan weet je toch allesquote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Dementor het volgende:
quote:
Op de belangrijkste levensvragen heb ik ondanks alles niet altijd een antwoordquote:Op zondag 20 april 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij begeeft je ook tussen de iteejers, dan weet je toch alles![]()
Ja, behoorlijk, ik heb het gezien.quote:Op zondag 20 april 2008 23:34 schreef akveor het volgende:
Had Amanda eigenlijk wel gehuilt?
Held Huub dreigt dweiltje ricardo dat wanneer hij het door vertelt aan Bwian en Amanda hij iets over hem gaat vertellenquote:
Jep! Ik heb het gezien!quote:Op zondag 20 april 2008 23:34 schreef akveor het volgende:
Dat is helemaal zuur, de leukste dagen in de kooi sinds maanden (hoop ik).quote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik ben de hele week thuis, behalve dinsdag en woensdag
Ja, dikke tranenquote:Op zondag 20 april 2008 23:34 schreef akveor het volgende:
Dus whatever Huub en Jaap hadden gepland, mag doorgaan.quote:Op zondag 20 april 2008 23:18 schreef Lady-night het volgende:
Jqammer dat die Darryl nu binnen is...anders zag je een andere Brian
Dat hoort allemaal bij; 'Het Grote Jaap en Held Huub Plan.''quote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappig, Ricardo geeft (na een laf dreigementje van Huub) aan, dat hij niets doorvertelt: maar valt meteen erna Jaap aan: die wel van alles doorvertelt.
Jaap antwoordt: Dat was tot 2 weken geleden zo.
Maar er wordt (helaas) verder niet op ingegaan.
Lekker educatief: Glazen deuren zijn de sleutel tot innerlijke rustquote:Op zondag 20 april 2008 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, als het teveel wordt dan zoekt-ie toch weer gezellig een glazen deurtje op.
Wéér een leuke anekdote erbij, voor zijn "seminars" op scholen.
Dat zal je altijd zienquote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur, de leukste dagen in de kooi sinds maanden (hoop ik).
Ik ben ook al pissed dat ik dinsdag weg moet.
Volgens mij is hij gepikeerd over die opmerking van Ricardo dat hij alles zou doorvertellen.quote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
Jaap: we laten hem voor gaas gaan, ik mag die fucking instelling niet (Jaap doet een verwijfde homo na).
quote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker educatief: Glazen deuren zijn de sleutel tot innerlijke rust![]()
Jaap wou hem niet gevenquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
heb je het draaiboek niet gekopieerd dan?
Volgens mij is het 3 uur 's middagsquote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien![]()
Maar misschien kan ik woensdagmiddag thuis zijn, als ik heel hard ren, en heel vroeg op sta op woensdagochtend.
Ik ga in ieder geval mijn best doen. Ik wil mooie caps hebben
Doe je best. Zou het echt jammer vinden als je er niet bij kon zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien![]()
Maar misschien kan ik woensdagmiddag thuis zijn, als ik heel hard ren, en heel vroeg op sta op woensdagochtend.
Ik ga in ieder geval mijn best doen. Ik wil mooie caps hebben
Dat zou mooi zijn.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een doucheslang dwing je respect af lieve kinders!
quote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Met een beetje geluk zou ik dat kunnen redden
Anders moeten we heel lief zijn voor akveor. Die kan ook mooie bewegende gifs makenquote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe je best. Zou het echt jammer vinden als je er niet bij kon zijn.
quote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat hoort allemaal bij; 'Het Grote Jaap en Held Huub Plan.''
hey Peterquote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben van mening dat Brian zeker in het Guinness book of records thuishoort (ervan uitgaande dat die lange BB in Duitsland korter was), en dat het idee dat het niet meetelt omdat hij een aantal uur weggeweest is voortkomt uit de automatische haat tegen Brian, die bij 90 procent van de COS`sers heerst.
Vakantie?quote:Op zondag 20 april 2008 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als ik mijn best ervoor ga doen, moet het mij ook lukken![]()
Ik baal nog steeds dat ik er met de finale niet bij ben
Maar je wordt gecompenseerd met een vakantie.quote:Op zondag 20 april 2008 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als ik mijn best ervoor ga doen, moet het mij ook lukken![]()
Ik baal nog steeds dat ik er met de finale niet bij ben
quote:Op zondag 20 april 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
Dus woensdag Huub en Claire en de dress rehearsal is dinsdag met Jaap en Rachel??
Kan, maar ik bedoel dat ik het gewoon leuk vind als je er bent.quote:Op zondag 20 april 2008 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Anders moeten we heel lief zijn voor akveor. Die kan ook mooie bewegende gifs maken
Nou ja, dat wordt dan iig een "anything that can go wrong, will go wrong" dress rehearsal.quote:
Hey Puma, Ik denk het ook niet, maar niets is wat het lijkt in dat hok.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey Peter
Ik ben sinds een paar maanden flink anti huub hoor met zijn gore mismakende manipulatie. Huub de brainwasher....Huub is een veel grotere loser dan ik ooit gedacht had. Iedereen kan klagen over brian hoe die amandel behandeld..maar huub spand de kroon hoor. en hint..HUUB GAAT NIET winnen.
Ik ben op zich niet (meer) anti of pro bewoners, heb voor de eindoverwinning wel een lichte voorkeur voor Jaap.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey Peter
Ik ben sinds een paar maanden flink anti huub hoor met zijn gore mismakende manipulatie. Huub de brainwasher....Huub is een veel grotere loser dan ik ooit gedacht had. Iedereen kan klagen over brian hoe die amandel behandeld..maar huub spand de kroon hoor. en hint..HUUB GAAT NIET winnen.
Dat is mooi, dan zullen de ratten misschien minder snel weglopen.quote:Op zondag 20 april 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat ze de pinata scene bij de jacuzzi gaan doen.
Tiffany... Amanda d'r andere goede vriendin die al 2 jaar geleden gestopt is met school, maar waar Amanda aan vroeg of ze nog naar school ging.... Echt close dusquote:Op zondag 20 april 2008 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Wie is dat mokkel in de jaccuzi?
Tiffany ofzo, het is de redactie toch nog gelukt om een vergeten vriendin van Amanda uit een grot te halen.quote:Op zondag 20 april 2008 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Wie is dat mokkel in de jaccuzi?
quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan, maar ik bedoel dat ik het gewoon leuk vind als je er bent.
Vervelend veel lawaai van de jacuzzi, maar ik blijf toch even op Ricardo letten.
quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ik erger me dood aan de eenzijdigheid in de COS, waarbij werkelijk elke handeling van Brian negatief geïnterpreteerd wordt.
Owkeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tiffany... Amanda d'r andere goede vriendin die al 2 jaar geleden gestopt is met school, maar waar Amanda aan vroeg of ze nog naar school ging.... Echt close dus
Ach Peter, ik heb me al vaak genoeg anti-bewoner uitgelaten. Ik gun het Huub niet en Brian ook niet. En Jaap niet en Amanda niet en Claire ook niet. Ik kijk en wacht af.quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet (meer) anti of pro bewoners, heb voor de eindoverwinning wel een lichte voorkeur voor Jaap.
Maar ik erger me dood aan de eenzijdigheid in de COS, waarbij werkelijk elke handeling van Brian negatief geïnterpreteerd wordt.
Hij snurkt nietquote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 (!) voorbeeld van iets positiefs van Brian dan..........
eensquote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet (meer) anti of pro bewoners, heb voor de eindoverwinning wel een lichte voorkeur voor Jaap.
Ik denk wel dat als Huub in de finale komt, hij dan wint.
Maar als het spel eerlijk verloopt wordt hij er (als favoriet) in de halve finale door Jaap, Brian en Amanda uitgestemd.
quote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij snurkt niet![]()
Knap gevonden he? En dat voor een die-hard rathater
Hij slaapt veel en beperkt daarmee de streamvervuilingquote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik irriteer me aan de eenzijdigheid van Brian en dat ventileer ik in de COS, mits ontopic.quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Hij verzorgt zijn lichaam goed, en hij doet op zijn manier zijn best zijn agressie te beheersen (hij is zich iig bewust van zijn probleem).quote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij snurkt niet![]()
Knap gevonden he? En dat voor een die-hard rathater
quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij verzorgt zijn lichaam goed, en hij doet op zijn manier zijn best zijn agressie te beheersen (hij is zich iig bewust van zijn probleem).
Hij speelt leuk gitaar, en speelt het spel in DGK op een even intelligente manier als Huub en Jaap.
Los daarvan zie ik geen enkele reden hem en Amanda constant rat en del te noemen.
Ze heten gewoon Brian en Amanda.
En zo noem ik ze ook altijd.quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij verzorgt zijn lichaam goed, en hij doet op zijn manier zijn best zijn agressie te beheersen (hij is zich iig bewust van zijn probleem).
Hij speelt leuk gitaar, en speelt het spel in DGK op een even intelligente manier als Huub en Jaap.
Los daarvan zie ik geen enkele reden hem en Amanda constant rat en del te noemen.
[..]
Hebben we het nu wel over dezelfde Brian ?quote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
+1 Van mij mogen ze het geld aan een goed doel schenken.quote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach Peter, ik heb me al vaak genoeg anti-bewoner uitgelaten. Ik gun het Huub niet en Brian ook niet. En Jaap niet en Amanda niet en Claire ook niet. Ik kijk en wacht af.
Eens. En soms zeggen ze nog iets leuks ookquote:Op zondag 20 april 2008 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
en streamlock op andere streamquote:
Ik blijf er maar op hopen dat degene die dat steeds flikt gewoon lepra krijgt ofzo.quote:Op zondag 20 april 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
Bagger streamlock dat is echt de doodsteek van dit programma geweest.
Even testen alvast.quote:Op zondag 20 april 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Nu al een streamlock?
Dit is toch fucking niet normaal?
quote:Op maandag 21 april 2008 00:00 schreef sander-3 het volgende:
Ik blijf er maar op hopen dat degene die dat steeds flikt gewoon lepra krijgt ofzo.![]()
Ja hoor... maar dan `leuk´ als ´hoe dom...´quote:Op zondag 20 april 2008 23:56 schreef Py het volgende:
[..]
Eens. En soms zeggen ze nog iets leuks ook
[..]
quote:Op zondag 20 april 2008 23:55 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik ben het met bijna alles niet met je eens
maar dat maakt niet uit
Om aan op te hangen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden een doucheslang moeten gebruiken desnoods om die pinata mee te slaan.
Zo lekker onnozelquote:Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor... maar dan `leuk´ als ´hoe dom...´![]()
Ah, een nieuwe sig.quote:
Ah, zoals hij ook al eens met Amanda deed in zijn frustratie.quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:
Rat maakt met een ratten move Claire nat.
Die is toe aan het bezoek van een excorsistquote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Breien tis bijna Hemelvaart ....
Inderdaad, hij spettert met wat water en durft het kado niet uit te pakken.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Brian pareert de terror van Claire op een knappe manier.
Praktisch hetzelfde lijkt me ?quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef sander-3 het volgende:
Ik zie hier op sbs 6 een patholoog die een de schedel van een lijk aan het openzagen is...stukken beter dan dat gezeik van amanda.
kado? doe eens een beetje verslaan asjeblief, voor de niet-streamers.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Inderdaad, hij spettert met wat water en durft het kado niet uit te pakken.
heel sportief ook.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Brian pareert de terror van Claire op een knappe manier.
Terror Clair gooide een kado naar Brian, wat hij niet wilde openen ...quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef tipsch het volgende:
kado? doe eens een beetje verslaan asjeblief, voor de niet-streamers.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda pareert op een knappe manier de uithuilvraag van Huub.
Dat is Clair ja.quote:Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef neehe het volgende:
Waar slaat het op : Terror Claire ????????
Dat lijkt ook nergens op, ze wacht veel te lang en laat zich omverlullen.
Damn, wat een capquote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Breien tis bijna Hemelvaart ....
Inderdaad, als ze dit max mogen.. pffquote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Ze kunnen gewoon niets meer beginnen tegen B en A.
Ze mogen gewoon niets.
Moet Clairtje dat maar voor hem doen, toch.quote:Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Terror Clair gooide een kado naar Brian, wat hij niet wilde openen ...
Ze vergroot haar eigen reaktie uit, waardoor het belachelijk wordt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wat knap gewoon ontkennen meer niet.
Het is dom van Held Huub dat hij hij nog iets probeerd bij dat volkquote:Op maandag 21 april 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
Knap van Huub dat hij zich nog zo in kan houden tegen zulke domheid.
Datr is gewoon het hele probleem met die lafaards.... ze durven zich niet kwetsbaar op te stellen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze vergroot haar eigen reaktie uit, waardoor het belachelijk wordt.
Hierdoor is ze op dit punt onkwetsbaar geworden.
Wat moet ze anders (vanuit haar gedacht)?
Zich kwetsbaar opstellen door het toe te geven lijkt me hier niet echt een optie.
Van Sandy ja.quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef BarryK het volgende:
Brian: je kan niet eens een vrijgezellenfeest voor mij organiseren.
dus dat heeft hij ook al te horen gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |