Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
... omdat Huub aan de keukentafel bezig is Brian flink in de mangel te nemen. Claire en Jaap zitten erbij, Amanda is gelukkig in de chill met haar eerder gearriveerde vriendin Tiffany.
Jaap heeft lopen klooien met een avondjurk voor de trouwerij. Claire en Amanda mochten in kantoor avondjurken uitzoeken. Helaas voor Jaap was het niet de jurk die Claire had uitgekozen.
Als Brian uitgeluld is (steeds) wisselt hij van onderwerp. Nu kan Huub daar wel op inhaken, maar het is gewoon te grappig dat hij elke keer achter het net vist.
The Hick from French Lick The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
Brian wil echt niets horen. Huub: Wat trok ik omhoog toen je de dekens van me af trok Brian. (Zijn onderbroek) Huub insinueert dat ie Amanda's punani heeft beroerd met z'n pik. Die komt vast aan.
_____________________ Русский военный корабль, иди нахуй!
Brian ontkende inderdaad dat ie heeft gezegd dat hij zichzelf wat aan wilde doen. Nou, ik heb genoeg mooie mixjes op youtube gezien met een lekkere beat er onder!