4 minuten, maar laten we niet mierenneukenquote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
5 min COS
Daar waren wel camera's bij!quote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Amorosa het volgende:
[..]
Amanda en Jaap hebben ook een nachtje hotel gehad (camping stemming)
Kewl hè?quote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en de eerste blik op de littekens
Ik hoop gewoon dat het nu ook een beetje meer over de streams gaat. De humor van Huub toen hij dat tegen Brian zei, wordt toch niet gesnapt door degenen aan wie het steeds uitgelegd moet wordenquote:Op zondag 20 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
Mooie TT Roevka![]()
En de post van Peter6000 is net zo belachelijk als dit topic.![]()
Koude uitsluiting Huub en Claire
Kijk het regelboek er maar eens op na (op een rol in het kleine vertrekje bij jou thuis, staat nog niks op maar wordt dagelijks aangepastquote:Op zondag 20 april 2008 22:59 schreef avonne het volgende:
hoezo heeft Brian alweer een logé?
Kenneth is 4 nachten gebleven en Sandy direct daar op volgend 2 nachten.
Hooguit zou Brian dan nog voor 24 uur een logé te goed hebben. Hoezo dan 48 uur?
(oh, waarom vraag ik het nog)
Je hebt gelijk, maar er valt zo weinig te melden.quote:Op zondag 20 april 2008 23:02 schreef Disana het volgende:
Ik hoop gewoon dat het nu ook een beetje meer over de streams gaat. De humor van Huub toen hij dat tegen Brian zei, wordt toch niet gesnapt door degenen aan wie het steeds uitgelegd moet worden
Heeft niets met haat te maken. De feiten zijn gewoon zo. Bwian is er uit gehaald omdat hij 'gek' werd en Held Huub werd er onterecht uit gezet. Lijkt mij vrij duidelijkquote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben van mening dat Brian zeker in het Guinness book of records thuishoort (ervan uitgaande dat die lange BB in Duitsland korter was), en dat het idee dat het niet meetelt omdat hij een aantal uur weggeweest is voortkomt uit de automatische haat tegen Brian, die bij 90 procent van de COS`sers heerst.
Da's schrikken, en ze heeft nog wel een vriendinneke op bezoek.quote:
Nee hoor, hij was in gesprek met Jaapquote:Op zondag 20 april 2008 23:10 schreef elcastel het volgende:
Wordt Ricardo nou compleet genegeerd weer ?
Jaap mag alleen bij de ratten komen met plannen en informatie.quote:Op zondag 20 april 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
Zo zie je Jaap toch echt niet bij die twee ratten
[ afbeelding ]
Ik miste dat net, hij vroeg wie er had gekookt en toen was het stil en liep hij naar beneden vandaar.quote:
waar ze vervolgens toch niets mee kunnen ondanks B's superieure " intelligentie"quote:Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap mag alleen bij de ratten komen met plannen en informatie.
Ik zou het heel goed kunnen begrijpen. Die gozer heeft zwaar stelling tegen H en C genomen. Alles wat ze tegen hem zeggen wordt verdraaid en aan het rattenkoppel doorverteld.quote:Op zondag 20 april 2008 23:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik miste dat net, hij vroeg wie er had gekookt en toen was het stil en liep hij naar beneden vandaar.
Een toneelstukje van Huub en Jaap waarmee Brian en Amanda deze keer "grappenderwijs" nagedaan worden (in navolging op Jaap en Rachel die Huub en Lieke Claire deden)quote:Op zondag 20 april 2008 23:13 schreef Kinga het volgende:
Wat is plan pinata als ik vragen mag?
Over de TT.... Grappig dat ik het daar een paar weken terug al eens in de COS had gemeld en ook in een ander Topic. Dus ik ben erg blij met deze dis naar brian toe.quote:Op zondag 20 april 2008 23:00 schreef beequeen het volgende:
Mooie TT Roevka![]()
En de post van Peter6000 is net zo belachelijk als dit topic.![]()
Koude uitsluiting Huub en Claire
Off topic: je avatarquote:Op zondag 20 april 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
De broer van Ricardo is gisteren aangesproken op zijn werk.
"Jij bent het broertje van Ricardo he?
Broer: "Ja"
Vrouw: "Die gaat met die rat om!! Jammer dat ik er niet in zit, ik had hem rattengif gegeven. En ik ben een echte Surinaamse vrouw!!"
Rat blijft wezenloos naar Ricardo staren.
Del probeert een lach uit haar strot te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |