Ik ben nog geen eens over FC Groningen - PSV heen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef koningdavid het volgende:
PSV - Vitesse, salonremise 'written all over it'. Wat een tamme wedstrijd zeg.
Zou echt weer tekenend voor PSV zijn, met zo'n kutwedstrijd kampioen worden.
Het gaat prima. De winstpremies worden nu overgeschreven in de rust, Aad laat even de cijfertjes zien aan de spelers en het is binnen een kwartiertje na rust over met PSV denk ik.quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
gaat goed Aad![]()
ben benieuwd wanneer Aad de 1-0 geplanned heeft. vlak voor tijd?
Kut talpaquote:Op zondag 20 april 2008 15:21 schreef tha_dark het volgende:
Kut Vitesse
Kut Psv
Kut salonremise
Kut talpa
Fail.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
psv eindhovuh eeey hooo
Hadden ze veel eerder moeten doen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef Urquhart het volgende:
Ajax heeft er gelukkig zelf vandaag al alles aangedaan
Oh, de sensatie is weer voorbij, spel gaat door. 0-0 overigensquote:Op zondag 20 april 2008 15:24 schreef Stampie22 het volgende:
Haha, kom op zoek naar wedstrijden op sopcast middenin een flinke rel terecht bij een Griekse of Israelische wedstrijd. Stadion staat in de fik, stoelen op het veld, hooligans roeren zich, spel ligt stil en spelers en scheids kijken ernaar. Voor de liefhebbers: 27867. Sport
Gifjesquote:Op zondag 20 april 2008 15:24 schreef Stampie22 het volgende:
Haha, kom op zoek naar wedstrijden op sopcast middenin een flinke rel terecht bij een Griekse of Israelische wedstrijd. Stadion staat in de fik, stoelen op het veld, hooligans roeren zich, spel ligt stil en spelers en scheids kijken ernaar. Voor de liefhebbers: 27867. Sport
Tegen Groningen toen was wel het toppuntquote:Op zondag 20 april 2008 15:25 schreef Lakitu het volgende:
Die kutsalonremise.Dit is zo typisch, en ook precies waarom ik PSV haat.
Absoluut, dan waren ze kampioen. Maar eigenlijk voor het eerst dit seizoen dat Ajax er staat als het moet, met afgelopen woensdag in het achterhoofd dan.quote:
Ach 15 jaar geleden werd Ajax kampioen bij NEC met 0-0 Ajax kampioen en NEC bleef erin.quote:Op zondag 20 april 2008 15:25 schreef Lakitu het volgende:
Vitesse heeft toch helemaal niets aan een solonremisequote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef koningdavid het volgende:
PSV - Vitesse, salonremise 'written all over it'. Wat een tamme wedstrijd zeg.
Zou echt weer tekenend voor PSV zijn, met zo'n kutwedstrijd kampioen worden.
kutclubjes als Groningen en Vitesse die lenen zich daarvoor ookquote:Op zondag 20 april 2008 15:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Tegen Groningen toen was wel het toppunt.
Heracles staat al 3-0 achter hoorquote:Op zondag 20 april 2008 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelijkspelen tegen de kampioen is een goed resultaat.
Heerlijkquote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV
Het is weer genieten geblazen met een heerlijke anti-voetbal.![]()
Dan hebben ze UEFA play-offs toch?quote:Op zondag 20 april 2008 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vitesse heeft toch helemaal niets aan een solonremise
En dan zeggen mensen nog steeds Lucky-Ajaxquote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst op 1 doelpunt mislopen
nu op 1 punt mislopen
Doe niet zo raar man. Ajax had gewoon moeten zorgen dat het niet afhankelijk is van PSV.quote:Op zondag 20 april 2008 15:25 schreef Lakitu het volgende:
Je kan niet ontkennen dat het niet spannend isquote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV
nee Vitesse moet 10de worden en staan nu virtueel 11de.quote:Op zondag 20 april 2008 15:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan hebben ze UEFA play-offs toch?
Dat maakt het spel van PSV toch niet aantrekkelijker?quote:Op zondag 20 april 2008 15:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man. Ajax had gewoon moeten zorgen dat het niet afhankelijk is van PSV.
wanneer werden jullie voor het laatst kampioen?quote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
nu op 1 punt mislopen
nee, maar je kan ze toch niet kwalijk gaan nemen dat ze tevreden zijn met een gelijkspel?quote:Op zondag 20 april 2008 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat maakt het spel van PSV toch niet aantrekkelijker?
Suarez, Perez, KJH.quote:Op zondag 20 april 2008 15:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wie heeft er voor Ajax gescored?
Suares, perez huntelaarquote:Op zondag 20 april 2008 15:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wie heeft er voor Ajax gescored?
Bij deze standen staan ze 11e, en hebben ze helemaal nietsquote:Op zondag 20 april 2008 15:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan hebben ze UEFA play-offs toch?
Nee absoluut niet. Sterker nog, als Ajax in die positie zat zou ik eissen dat ze op safe speelden!quote:Op zondag 20 april 2008 15:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee, maar je kan ze toch niet kwalijk gaan nemen dat ze tevreden zijn met een gelijkspel?
Feyenoord loopt de CL playoffs toch op 2 punten misquote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
nu op 1 punt mislopen
Mischien wil vitesse wel maar kunnen ze niet psv speelt gewoon voor de 0-0quote:Op zondag 20 april 2008 15:31 schreef EKterror het volgende:
Vitesse heeft niks aan een punt. En het is nooit leuk als de tegenstander in jouw stadion kampioen wordt, lijkt mij dat je er alles aan doet om dat te voorkomen.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
OH JOHNNY ZING VOOR MIJ EEN LIEDJE ALLLEEEEEN
Geniet er maar van, laatste 45min van het seizoen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Dit gaan 45 lange minuten worden.....
Is die nog niet gewisseld dan?quote:Op zondag 20 april 2008 15:30 schreef Adothehague het volgende:
Hopelijk een snelle Vitesse goal in de 2e helft, en dan Megralesvili die in de88e minuut 1-1 maakt
ahuhquote:Op zondag 20 april 2008 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Dit gaan 45 lange minuten worden.....
Nou genietenquote:Op zondag 20 april 2008 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geniet er maar van, laatste 45min van het seizoen.
Ajax had exact hetzelfde gedaan gok ik zoquote:Op zondag 20 april 2008 15:25 schreef Lakitu het volgende:
Nee, want Ajax neemt wel risico en loopt daardoor altijd wel tegen een goaltje tegen aan.quote:Op zondag 20 april 2008 15:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ajax had exact hetzelfde gedaan gok ik zo
Dat bedoel ik..quote:Op zondag 20 april 2008 15:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Sterker nog, als Ajax in die positie zat zou ik eissen dat ze op safe speelden!
Dat is nog uit de tijd dat Rotterdam een mooie binnenstad hadquote:Op zondag 20 april 2008 15:31 schreef frank07 het volgende:
[..]
wanneer werden jullie voor het laatst kampioen?
wat zei je?quote:Op zondag 20 april 2008 15:35 schreef appelsientje het volgende:
Ach nee Lazovic erin..
beter gaat ie ff met de auto naar arnhem om daar vitesse ff te helpenquote:Op zondag 20 april 2008 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
ROMMEDAHL!!!! HELD!!!!!!!! DOE HET!!! DOE HET!!!
PRECIES!!quote:Op zondag 20 april 2008 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
helemaal niets in amsterdam
Vol op de aanval, dat is handig vandaag. Not. Ze pakken het gewoon berekenend aan. Dat kan tegen Vitesse.quote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV
hou jij je kaak nou maar dicht met je feyenoordquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 15:38 schreef tong80 het volgende:
Wielrennen is veel leuker
Ach heel dat voetbal interessert me nie.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef NeoGenic1982 het volgende:
JAAAAAAAAH!!!!!!!!
lekker een hele zomer rust geen Ajax supporters met hun grote monden meer op het forum :d
En nee ik ben niet voor PSV of Feyenoord. Maar van elke club in de Eredivisie hebben die van Ajax toch wel de grootste mond
Eens per jaar wordt PSV kampioen Dat gaan we ieder jaar weer over doen Rood en wit zijn onze voetbalkleurenquote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
In Eindhoven kan het feest beginnen.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef NeoGenic1982 het volgende:
JAAAAAAAAH!!!!!!!!
lekker een hele zomer rust geen Ajax supporters met hun grote monden meer op het forum :d
En nee ik ben niet voor PSV of Feyenoord. Maar van elke club in de Eredivisie hebben die van Ajax toch wel de grootste mond
quote:Op zondag 20 april 2008 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stel kudde prutsers![]()
Ga verdomme eens voetballen
Hoe kijk je daarnaar?quote:Op zondag 20 april 2008 15:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Ok, kampioenschap beslist. Dan ga ik Twente maar eens aanslingeren...
Heb je het niet over Heracles.quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Vitesse. Ze willen het niet eens. Ze lopen daar wat te sukkelen over het veld. Gigantische ruimtes ook...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tongquote:Op zondag 20 april 2008 15:38 schreef tong80 het volgende:
Wielrennen is veel leuker
Ach heel dat voetbal interessert me nie.
Ben je sinds een kwartiertje weer psv fan?quote:Op zondag 20 april 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eens per jaar wordt PSV kampioen Dat gaan we ieder jaar weer over doen Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
quote:Op zondag 20 april 2008 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stel kudde prutsers![]()
Ga verdomme eens voetballen
laat maarquote:Op zondag 20 april 2008 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
PSV
bij winst word feyenoord ook niet vijfdequote:Op zondag 20 april 2008 15:39 schreef Palmboom313 het volgende:
FEYENOORD doe nou eens scoren wtf willen ze geen 5e worden
ne psgayer HAHAHAHHAAquote:Op zondag 20 april 2008 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik snap echt geen fuck van die reacties van jorien, is hij een psver ofzo?
Hij weet zelf niet eens voor wie hij isquote:Op zondag 20 april 2008 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik snap echt geen fuck van die reacties van jorien, is hij een psver ofzo?
jawel want twente ook nog gelijkquote:Op zondag 20 april 2008 15:40 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
bij winst word feyenoord ook niet vijfde
Echt niet als de titel met een gelijkspel binnen is hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, want Ajax neemt wel risico en loopt daardoor altijd wel tegen een goaltje tegen aan.
Dat dus, verdommequote:
ja echt ik ga mezelf opblazen vanavond in eindhoven op dat gay plein wara vanavond zo een gangbang is en een bus wtfquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 15:43 schreef tong80 het volgende:
manon says:
ik zit hier met het raam open en hoor de supoorters zingen
Herman says:
*Raam sluit*
quote:Op zondag 20 april 2008 15:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja echt ik ga mezelf opblazen vanavond in eindhoven op dat gay plein wara vanavond zo een gangbang is en een bus wtf
quote:Op zondag 20 april 2008 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV tast de schoonheid van het voetbal weer eens aan![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |