Dan wil ik Amanda d'r schjmoel wel eens zien als 'De Foto's' openbaar worden...quote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
laat hem lekker palm invest kopen.
Nee, dan kruipen ze op elkaar.quote:Op zondag 20 april 2008 16:18 schreef Smash-it het volgende:
Kunnen de paarden niet samen in die bak?
De manier waarop het boetesysteem is misbruikt ben ik het totaal mee oneens. Net als de meeste regels lijken die bijna allemaal ten faveure van Brian en Amanda. Verder vind ik het totaal nergens op slaan dat dit systeem wannabees hindert in het spelen van het spel. Dat Amanda helemaal over de rooie gaat wanneer iemand aan haar spulletjes zit geeft goed aan hoe materialistisch ze is. Daarom is het ronduit belachelijk dat zij daarin beschermd wordt want het is haar zwakke plek. Daarnaast leverde dat elke keer juist top tv/streams op. Jatten van CP, spullen in de vijver. Heerlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Een boete of 2 zou wel een leuk script zijn!
Er zijn in het verleden al om mindere redenen boetes uitgedeeld!
Ging het ook niet om intentie?
stel je toch voor dat je voor het nemen van 1 klein slokje champie op je kop zou krijgen..quote:Op zondag 20 april 2008 16:14 schreef Smash-it het volgende:
Brian deelt champagne o.i.d. uit, Huub wil een nipje van Claire.
C: Mag niet..
Een nipje om te proeven mag toch wel?? Hij deed het ook gewoon, maar toch..
Gewoon exit. Toch ronduit belachelijk dat Huub dat het laatste maandje niet kan volhouden. Terwijl hij zelf heeft aangegeven dat drank en vrouwen zijn ondergang kunnen worden.quote:Op zondag 20 april 2008 16:20 schreef miesy het volgende:
[..]
stel je toch voor dat je voor het nemen van 1 klein slokje champie op je kop zou krijgen..
quote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoe laat komt ricardo terug ?? Ik mis die best nu.
Jij bent niet goed wijs.quote:Op zondag 20 april 2008 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon exit. Toch ronduit belachelijk dat Huub dat het laatste maandje niet kan volhouden. Terwijl hij zelf heeft aangegeven dat drank en vrouwen zijn ondergang kunnen worden.
Tanner is een ruin, Fries een hengst. Als die twee samen in de bak zouden gaan is er een grote kans dat Fries Tanner aanvalt en doodt. Heeft niks met lente te maken.quote:
Tuurlijk. Maar je moet het ene niet verwarren met het andere. Huub met drank op is gewoon een drama. En waarom dat nu nog willen riskeren? Ik snap het wel dat ie wil drinken. Maar als ie gaat drinken dat zal die die viezerik van een Brian op hem azen. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent niet goed wijs.
Brian had dan al 25x exit moeten gaan met zijn geweld en sloop partijen.
brian moet maar accepteren dat hij daar geen inbreng in heeft,quote:Op zondag 20 april 2008 16:20 schreef Marrije het volgende:
En Brian vindt dat goed? Dat Amanda zonder topje in de tuin zit?
-edit- ik begrijp het al, alles voor de smsjes
Eens, maar ik hoop wel dat hij tijdens het nephuwelijk een glaasje mag drinken.quote:Op zondag 20 april 2008 16:30 schreef akveor het volgende:
Tuurlijk. Maar je moet het ene niet verwarren met het andere. Huub met drank op is gewoon een drama. En waarom dat nu nog willen riskeren? Ik snap het wel dat ie wil drinken. Maar als ie gaat drinken dat zal die die viezerik van een Brian op hem azen. Gewoon niet doen.
En dat waardeer ik zeer.quote:Op zondag 20 april 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Ik cap niet meer.
je hebt gelijk....stel je voor dat hij door dat ene slokje weer met oorbellen gaat gooien..quote:Op zondag 20 april 2008 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon exit. Toch ronduit belachelijk dat Huub dat het laatste maandje niet kan volhouden. Terwijl hij zelf heeft aangegeven dat drank en vrouwen zijn ondergang kunnen worden.
Het probleem van Huub is dat ie niet weet wanneer te stoppen. Je geeft hem daarin een vinger en voor je het weet zijn ze door de drankvoorraad heen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, maar ik hoop wel dat op tijdens het nephuwelijk een glaasje mag drinken.
Die tepels staan zó fout.quote:Op zondag 20 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ja Amanda, nu weten we het wel.![]()
[ afbeelding ]
Als het zwembad weer groen uitslaat weten we genoeg....quote:Op zondag 20 april 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
Aha dellie wast zich nu in het zwembad.
Daar is geen chloor tegen bestand.
Volgens Dellie is de relatie ook echt.quote:Op zondag 20 april 2008 16:36 schreef Dementor het volgende:
Volgens dellie zijn ze echt
Ze droogt zich nu af met een paars tuinkussen.
brian is ook vals, in hart en nierenquote:Op zondag 20 april 2008 16:38 schreef Disana het volgende:
Hoe bestaat het... Brian fluit zelfs vals.
Sitiing on te cock of the bayyyyquote:Op zondag 20 april 2008 16:39 schreef elcastel het volgende:
Vroeger bleef je plaat hangen, tegenwoordig heb je een Brian die blijft hangen ...
Jayms vindt Brian een toptalent en hij kan het weten hè?quote:Op zondag 20 april 2008 16:38 schreef Dementor het volgende:
Dat gitaarspel klinkt toch voor geen meter, mijn god ik zou me schamen als ik bwian's leraar was.
Bleeeh, ik heb zooo'n hekel aan haar. Maar ja, ze kan wel beter zingen dan Brian. Maar volgens mij kan ik dat zelfs..quote:Op zondag 20 april 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
Ik zal er maar iemand tussen gooien met wel degelijk talent want ik word een beetje moe van die rat.
Dit zullen die rat en dellie never nooit bereiken.
Doe het maar eens na, en ja ze heeft een nogal hooghartige uitstraling maar goed dat moet ook wel wil je Amerika kunnen bestormen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:44 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bleeeh, ik heb zooo'n hekel aan haar. Maar ja, ze kan wel beter zingen dan Brian. Maar volgens mij kan ik dat zelfs..
Ik waag een gokje, zendtijd (Jayms op de buis) en zijn onkostenvergoeding.quote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jayms vindt Brian een toptalent en hij kan het weten hè?![]()
Nee, zonder dollen. Ik vind Jayms een hele goeie gitarist en zanger, daarom begrijp ik ook niet waarom hij Brian veren in zijn kont blijft steken. Het is voor Brian puur bezigheidstherapie maar Jayms gaat in mijn ogen af als een gieter.
Ik hoop dat Jayms nu zit te streamen.![]()
Wat een briljant filmpje, haha. 'Ik wil ook voorlichting gaan geven.. op scholen' en dan glazen deuren kapot x 1000quote:
Ik kom niet meer bij van het lachen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat een briljant filmpje, haha. 'Ik wil ook voorlichting gaan geven.. op scholen' en dan glazen deuren kapot x 1000
En jezelf compleet verloochenen?quote:Op zondag 20 april 2008 16:47 schreef Dementor het volgende:
Ik waag een gokje, zendtijd (Jayms op de buis) en zijn onkostenvergoeding.
Ja mooi! Helemaal blije Berry als het los gaat, hij liep ook nog te dansen buiten..quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Jaap in dat filmpje met zijn duimen omhoog
Met dank aan Jaapquote:Op zondag 20 april 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jezelf compleet verloochenen?
Ik blijf daarom mad respect houden voor Juf Judith, die draaide er tenminste niet omheen.
Ziet er toch wel okay uit?quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef beequeen het volgende:
Benieuwd naar Amanda in The Matrixx? Kijk en huiver.
http://www.matrixx.nl/
Die staan er ook net op.... 10 minuten geleden nog gechecked.quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef beequeen het volgende:
Mijn god hoe triest.quote:Op zondag 20 april 2008 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Die staan er ook net op.... 10 minuten geleden nog gechecked.
Wooow wat plat...
[ afbeelding ]
Ik vond het nog het mooiste dat Brian zangles kreeg van Juf Judith en geen toon kon houden, helaas kan ik dat filmpje niet meer vindenquote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Met dank aan Jaapkomt ook die niet meer in de Villa. Wat een heerlijk mens is dat. Er hing altijd een vreemd soort spanning tijdens die zanglessen. Heerlijke en dolkomische streams vond ik dat.
En dat ze Brian op z'n plek zette:
quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt net alsof die paal in haar punani zit.quote:Op zondag 20 april 2008 17:04 schreef akveor het volgende:
Wooow wat plat...
[ afbeelding ]
Leuk om hem als kaart naar A te sturenquote:Op zondag 20 april 2008 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wooow wat plat...
[ afbeelding ]
Je hebt wel de meest gunstige foto eruit gepikt!quote:Op zondag 20 april 2008 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ziet er toch wel okay uit?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wooow wat plat...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij komt de aardappelsoep naar boven.
Deze is...................quote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over tien.quote:Op zondag 20 april 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Ik kwam deze ook tegen. Lieke over 15 jaar?
[ afbeelding ]
OMG, eigenlijk zij alle foto's even erg, maar de aardappelsoep doet het hem.quote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
En dan 2BSEEN op je shirtje hebben........quote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja typisch voorbeeld van onze huidige maatschappij.quote:
oe la la. en dat zit er echt nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |