Dan wil ik Amanda d'r schjmoel wel eens zien als 'De Foto's' openbaar worden...quote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
laat hem lekker palm invest kopen.
Nee, dan kruipen ze op elkaar.quote:Op zondag 20 april 2008 16:18 schreef Smash-it het volgende:
Kunnen de paarden niet samen in die bak?
De manier waarop het boetesysteem is misbruikt ben ik het totaal mee oneens. Net als de meeste regels lijken die bijna allemaal ten faveure van Brian en Amanda. Verder vind ik het totaal nergens op slaan dat dit systeem wannabees hindert in het spelen van het spel. Dat Amanda helemaal over de rooie gaat wanneer iemand aan haar spulletjes zit geeft goed aan hoe materialistisch ze is. Daarom is het ronduit belachelijk dat zij daarin beschermd wordt want het is haar zwakke plek. Daarnaast leverde dat elke keer juist top tv/streams op. Jatten van CP, spullen in de vijver. Heerlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Een boete of 2 zou wel een leuk script zijn!
Er zijn in het verleden al om mindere redenen boetes uitgedeeld!
Ging het ook niet om intentie?
stel je toch voor dat je voor het nemen van 1 klein slokje champie op je kop zou krijgen..quote:Op zondag 20 april 2008 16:14 schreef Smash-it het volgende:
Brian deelt champagne o.i.d. uit, Huub wil een nipje van Claire.
C: Mag niet..
Een nipje om te proeven mag toch wel?? Hij deed het ook gewoon, maar toch..
Gewoon exit. Toch ronduit belachelijk dat Huub dat het laatste maandje niet kan volhouden. Terwijl hij zelf heeft aangegeven dat drank en vrouwen zijn ondergang kunnen worden.quote:Op zondag 20 april 2008 16:20 schreef miesy het volgende:
[..]
stel je toch voor dat je voor het nemen van 1 klein slokje champie op je kop zou krijgen..
quote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoe laat komt ricardo terug ?? Ik mis die best nu.
Jij bent niet goed wijs.quote:Op zondag 20 april 2008 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon exit. Toch ronduit belachelijk dat Huub dat het laatste maandje niet kan volhouden. Terwijl hij zelf heeft aangegeven dat drank en vrouwen zijn ondergang kunnen worden.
Tanner is een ruin, Fries een hengst. Als die twee samen in de bak zouden gaan is er een grote kans dat Fries Tanner aanvalt en doodt. Heeft niks met lente te maken.quote:
Tuurlijk. Maar je moet het ene niet verwarren met het andere. Huub met drank op is gewoon een drama. En waarom dat nu nog willen riskeren? Ik snap het wel dat ie wil drinken. Maar als ie gaat drinken dat zal die die viezerik van een Brian op hem azen. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent niet goed wijs.
Brian had dan al 25x exit moeten gaan met zijn geweld en sloop partijen.
brian moet maar accepteren dat hij daar geen inbreng in heeft,quote:Op zondag 20 april 2008 16:20 schreef Marrije het volgende:
En Brian vindt dat goed? Dat Amanda zonder topje in de tuin zit?
-edit- ik begrijp het al, alles voor de smsjes
Eens, maar ik hoop wel dat hij tijdens het nephuwelijk een glaasje mag drinken.quote:Op zondag 20 april 2008 16:30 schreef akveor het volgende:
Tuurlijk. Maar je moet het ene niet verwarren met het andere. Huub met drank op is gewoon een drama. En waarom dat nu nog willen riskeren? Ik snap het wel dat ie wil drinken. Maar als ie gaat drinken dat zal die die viezerik van een Brian op hem azen. Gewoon niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |