Sterker nog, fysiek is het even belastend, alleen zijn ze er nog strenger op en duurt de opleiding veel langer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef JustJap het volgende:
Even kort vraagje hier, omdat ik geen zin heb om er topic voor te openen.
Is het nou zo dat officier Korps Mariniers een minder fysiek zware opleiding hebben?
Lijkt me sterk, maar dat idee krijg ik wel. (of is die opleiding gewoon langer?)
Sjeezus wat kutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef MrDrako het volgende:
Misschien is het voor mij alweer binnen een week afgelopen
M'n knie is niet hersteld en als ik as maandag de conditie test niet kan afronden zonder er last van te krijgen,
zit er een grote kans in dat ik richting arts mag. Als die aan geeft dat ik m'n knie erg over belast is is het doei doei..
Ga dan ook naar het KCT, daar lopen geen lui van 17quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef MrDrako het volgende:
mja, dat plus de zogenaamde gemiddelde leeftijd van 23, ik ben de oudste, er zitten lui bij van 17...
ben ERG benieuwd hoe die door de AAC zijn gekomen, iemand van 17 kan never nooit niet een korporaal/soldaat van 30 zijn respect verdienen...
True, iemand van 17 moet meer doen om respect af te dwingen bij de oudere korporaals dan iemand van 30.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef MrDrako het volgende:
mja, dat plus de zogenaamde gemiddelde leeftijd van 23, ik ben de oudste, er zitten lui bij van 17...
ben ERG benieuwd hoe die door de AAC zijn gekomen, iemand van 17 kan never nooit niet een korporaal/soldaat van 30 zijn respect verdienen...
uh ja, minstens 5 jaar ouder worden, geen roze boxer meer dragen, en een baard in de keel mag ook wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
True, iemand van 17 moet meer doen om respect af te dwingen bij de oudere korporaals dan iemand van 30.
Sommige 17 jarige zijn al een stuk meer volwassen en serieuzer dan sommige 20+ersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:58 schreef MrDrako het volgende:
mja dan nog komen ze eruit als 17 jarige snotneuzen
Als het enige waar hun savonds over kunnen praten is wie er meer bier op heeft en dat ze hun schatje missen om vervolgens in hun boxer door de gang te rennen en te giechelen dat ze hopen dat de sergeant ze niet gezien hebben, denk ik niet dat ze zo volwassen zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Sommige 17 jarige zijn al een stuk meer volwassen en serieuzer dan sommige 20+ers
"t is maar net hoe je bent opgevoed, en wat voor karakter je heb.
Richt ze naar rechts dan als je er zo aan stoort.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:57 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Als het enige waar hun savonds over kunnen praten is wie er meer bier op heeft en dat ze hun schatje missen om vervolgens in hun boxer door de gang te rennen en te giechelen dat ze hopen dat de sergeant ze niet gezien hebben, denk ik niet dat ze zo volwassen zijn
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:57 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Als het enige waar hun savonds over kunnen praten is wie er meer bier op heeft en dat ze hun schatje missen om vervolgens in hun boxer door de gang te rennen en te giechelen dat ze hopen dat de sergeant ze niet gezien hebben, denk ik niet dat ze zo volwassen zijn
In principe mag je niet spreken tijdens het marsen, dus ook niet zingen. Tijdens hardlopen is het vaak ieder voor zich en om nou in je eentje te gaan zingenquote:Op maandag 8 september 2008 16:58 schreef Gierigesloeber het volgende:
Wat voor liederen worden er gezongen als je aan het marsen of hardlopen bent?
Wel buiten de bebouwde kom als er verder niemand in de buurt is.quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
In principe mag je niet spreken tijdens het marsen, dus ook niet zingen. Tijdens hardlopen is het vaak ieder voor zich en om nou in je eentje te gaan zingen.
Dat is de "in principe"quote:Op maandag 8 september 2008 18:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wel buiten de bebouwde kom als er verder niemand in de buurt is.
Hoef je eindelijk je mobiel niet meer als modem te gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 17:21 schreef Heatseeker het volgende:
Test test test internet op legerings kamer holadijeee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |