quote:
volgens mij hangt er toch echt een wapen over z'n schouder??quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:56 schreef fathank het volgende:
Kan ook zijn dattie een burgerfunctie heeft ofzo. Beetje de hele dag op zn luie reet zitten en "Debiteuren, Crediteuren" naspelen.
Oeps niet gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef MrDrako het volgende:
[..]
volgens mij hangt er toch echt een wapen over z'n schouder??
kerel is zo'n vette papzak, als je aan z'n eten komt schiet hij je doodquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Oeps niet gezien. Maar wtf moet je met een wapen in de eetzaal. Of moet ie zn eigen vreten nog schieten
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:04 schreef MrDrako het volgende:
[..]
kerel is zo'n vette papzak, als je aan z'n eten komt schiet hij je dood
Gozer, hoe klotequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:07 schreef MrDrako het volgende:
Ik heb een goed idee joh, laat ik eens 2 weken voor de start m'n spieren/knie/aanhechtingspunt overbelastenMag nu 1-2 weken m'n knie niet zwaar belasten, dus niet hardlopen/flink fietsen van de fysiotherapeut.. Dus tegen de tijd dat ik moet beginnen heb ik al lekker 2 weken op m'n hol gezeten
Na de mars 10 minuten verplichte rust voor je aan het volgende onderdeel begint, ze zijn bang dat je van je stokje valt als je direct op de fiets gaat crossen.quote:
Vergeleken met wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef JustJap het volgende:
Even kort vraagje hier, omdat ik geen zin heb om er topic voor te openen.
Is het nou zo dat officier Korps Mariniers een minder fysiek zware opleiding hebben?
Lijkt me sterk, maar dat idee krijg ik wel. (of is die opleiding gewoon langer?)
Nee, je wordt nog steeds ommundig afgebeuldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef JustJap het volgende:
Even kort vraagje hier, omdat ik geen zin heb om er topic voor te openen.
Is het nou zo dat officier Korps Mariniers een minder fysiek zware opleiding hebben?
Lijkt me sterk, maar dat idee krijg ik wel. (of is die opleiding gewoon langer?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |