stop it!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(dit kan nog lang gaan duren vrees ik).
je vrouw heet stali???quote:
Op Fok! heet ze Stali, niet irl.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vrouw heet stali???
stemt zeker ook SP ...
ausputzer: Uit het Duits, laatste man van de verdediging die erom bekend staat dat hij meestal de bal zo ver mogelijk wegtrapt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
Nu gaat loeder over een uurtje een auspuzer posten hè..
cute!!!quote:
makes sense doesn't it?quote:En nee sinds ze mij kent stemt ze gewoon weer rechts..
t vergeten, loeder stopt vaak totdat ze zeker weet dat niemand meer op haar laatste post reageert, waarmee ze het laatste woord heeft, hetgeen haar de upperhand geeft.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ausputzer: Uit het Duits, laatste man van de verdediging die erom bekend staat dat hij meestal de bal zo ver mogelijk wegtrapt.
I don't get it
Tuurlijk makes dat sense.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
cute!!!
die zag ik niet aankomen
[..]
makes sense doesn't it?
je vind haar sexy!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
t vergeten, loeder stopt vaak totdat ze zeker weet dat niemand meer op haar laatste post reageert, waarmee ze het laatste woord heeft, hetgeen haar de upperhand geeft..
De meeste mensen moeten echter gewoon gaan slapen na een bepaald uur, dus ja, op zich is die strategie van loeder wel efficiënt.
Ik woon hier nu ruim 3 jaar en verbaas mij elke dag weer over de klederdracht hier op straatquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ken die West-Brabantser rolmopsjes hoor..
Nofi uiteraard voor het loeder..
Ik niet, geef mij maar iemand die niet gelijkt op een rolmops en een goede impressie geeft van een doorsnee tokkie en de speklagen niet meer kan tellen op de vingers van twee handen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:50 schreef sp3c het volgende:
ik ken ook wel wat brabantse dames maar naast het constante gekakel wordt ik er best vrolijk van
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik woon hier nu ruim 3 jaar en verbaas mij elke dag weer over de klederdracht hier op straat
Halen. Je kunt niet zonder bier/wijn/wodka zitten. Geen excuus mogelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:00 schreef sp3c het volgende:
geen bier meer
Nee, idd, allemaal geouwehoer idd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:59 schreef sp3c het volgende:
die kakelen ook allemaal zo!!!!!
43 woorden nodig om 'hallo, hier is uw bier' te zeggen
wtf, ik luister toch niet!
Jij kunt nog naar de mall gaan hè.quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Halen. Je kunt niet zonder bier/wijn/wodka zitten. Geen excuus mogelijk.
24/7 drank.quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt nog naar de mall gaan hè..
Dan is het gauw aufgelaufen, denk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:03 schreef sp3c het volgende:
ik zal idd is wat van die jameson fles moeten snoepen
all good things come to an endquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan is het gauw aufgelaufen, denk.
Wie weet, het is wel grappig hier...quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:16 schreef sp3c het volgende:
net als feedback 001 dat we bijna hebben volgebrabbeld
als er strax meer mensen mee gaan doen wordt het misschien nog wat!
en anders is het wat voor het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Jan Smit verliest ook weleens van de fles.quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:11 schreef sp3c het volgende:
en ik ben de eindbaas
maar ik verloor vanjameson
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q=shiraz+wine&btnG=Search+Imagesquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:57 schreef sp3c het volgende:
waar slaat dat nou weer op
Bij jou is het zeker nog vroeg?quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:15 schreef popolon het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q=shiraz+wine&btnG=Search+Images![]()
Slaapze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |