true that!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Grolsch? Jupiler is the bomb!
Duurt alles wat langer als je aangeschoten raakt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:34 schreef sp3c het volgende:
mwah ... duurt alleen wat langer voor er iests is zonder typfouten
Ik was vroeger ook veel feller in de topics. Dan wil je nog een benchmark zetten. Tegenwoordig gebruik ik FOK! iets functioneler. Denk ook dat het modschap me op de voorgrond rustiger heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie jou daar idd nooit meer. Terwijl je er toch redelijk vaak zat op gegeven moment. Ergens hoor jij toch ook tot de fokkers van die opleving van pol sc, zoals Aahtje, du_ke, monidique, silwarmen, sports_illustrated (tegenwoordig sam_spade), harry...
Jij bent eigenlijk 1 van de users die mij het meeste verrast heeft door de jaren heen, dwz dat mijn vooroordelen echt weersproken werden.
dat zou je denken ..quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Duurt alles wat langer als je aangeschoten raakt?
Ik wacht afquote:
Internetfora zijn natuurlijk überhaupt geen representatie van de wereld hè.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook veel feller in de topics. Dan wil je nog een benchmark zetten. Tegenwoordig gebruik ik FOK! iets functioneler. Denk ook dat het modschap me op de voorgrond rustiger heeft gemaakt.
Ik had een beetje gehoopt dat ik de oude lijn weer zou oppakken na het modden... maar vreemd genoeg ben ik ook met andere ogen tegen internetfora in het algemeen aan gaan kijken..
naar de wc gaan gaat iig wat vlotter dan normaal gesproken maar het komt de precisie niet ten goede!quote:
Een wereld van ego's wellicht. Internetfora lijkt meer op een verlengstuk van het jaren-80 "ikke" tijdperk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Internetfora zijn natuurlijk überhaupt geen representatie van de wereld hè.
Klopt idd, ik kom irl nooit zulke lui en zulke meningen tegen als op Fok!.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een wereld van ego's wellicht. Internetfora lijkt meer op een verlengstuk van het jaren-80 "ikke" tijdperk.
Ik kan veel alcohol hebben hè, ik ben wel 1 m 94 hè, dat is een hele grote spons hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:48 schreef sp3c het volgende:
daarom lig je hele blikken achter Ryan1351
Ja, dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:03 schreef sp3c het volgende:
man ... als ik 1 meter 94 was zou ik gaan basketballen
Ik heb een aantal 1 op 1 meetingen gehad .quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
Vraagje aan het Loeder: is het waar dat nog nooit een fokker jou heeft gezien, dat je nog nooit naar een meeting bent geweest en nog nooit een photo van jezelf op Fok! hebt gezet?
En wat betekent dat in normale mensentaal?quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb een aantal 1 op 1 meetingen gehad .
Ik kan door leppen tot de ochtendstond ook, maar eh morgen weer genoeg te doen hè.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:10 schreef sp3c het volgende:
ik ben nog maar nauwelijks dronken eigenlijk
Maandag ben ik weer in de touwen, zondag gaan we wat doen, iets leuks, en dan ben ik volgende week zaterdagochtend veertien dagen vrij.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:15 schreef sp3c het volgende:
ik ook maar zondag is het nog steeds weekend ... en maandag ook maar dat weet nietzeker atm
Wie Loeder?quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:19 schreef sp3c het volgende:
ik dacht altijd dat jij in een kraakpand woonde en geen baan had?
Hoever kun je ernaast zitten, Ryan3 in een kraakpand, die zit heerlijk in een dorp, ver weg van ale actie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:19 schreef sp3c het volgende:
ik dacht altijd dat jij in een kraakpand woonde en geen baan had?
Bergen op Zoom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoever kun je ernaast zitten, Ryan3 in een kraakpand, die zit heerlijk in een dorp, ver weg van ale actie.
Maar nu je toch bezig bent, laat je fantasie eens los op mijn leefsituatie?
rijtjeshuis met een man die voor je kookt of anders?quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoever kun je ernaast zitten, Ryan3 in een kraakpand, die zit heerlijk in een dorp, ver weg van ale actie.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:22 schreef Loedertje het volgende:
Er komt geen man achter mijn fornuis (ik kook altijd beter)quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:23 schreef sp3c het volgende:
rijtjeshuis met een man die voor je kookt of anders?
Loeder werkt in de kinderbescherming oid. Helaas is dat een niet al te goed werkende organisatie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
rijtjeshuis met een man die voor je kookt of anders?
Geef eens comment op DH.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er komt geen man achter mijn fornuis (ik kook altijd beter)
Ow!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Loeder werkt in de kinderbescherming oid. Helaas is dat een niet al te goed werkende organisatie.
wel!quote:
En ze is klein en dik?quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow!!!
dan woont ze in een rijtjeshuis en heeft sex met de buurman!!!
am I right?
Ik ook hoor, dankzij mijn partner Stali kan ik tegenwoordig (naast een chili waarvoor mensen omrijden) een moorddadige zuurkoolstamp klaarmaken.quote:
Als ik door Bergen op Zoom rijd samen met Stali wij wonen er een paar kms vandaan dan denkt Stali soms dat het Loeder ergens staat, echt waar. +'.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:31 schreef sp3c het volgende:
jullie hebben elkaar gedate!
edit: en zij gaf jouw klappen!!
Als het zwart ziet is het bijna gaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er komt geen man achter mijn fornuis (ik kook altijd beter)
Morgen krijg je hem in deze sc. Echt hij is moorddadig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:33 schreef sp3c het volgende:
een nieuw recept voor zuurkool kan ik altijd gebruiken %O%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |