Duur krantjequote:Krant lezende agent moet loon inleveren
AMSTERDAM - Rechercheurs van de federale politie in Antwerpen mogen tijdens de diensturen geen krant lezen. Doen ze dat wel, worden ze gekort op hun salaris.
Een rechercheur die dat wel deed, moet van zijn baas een kwartier loon afstaan, schrijft Het Laatste Nieuws.
Twee agenten moesten ook al een half uur loon inleveren omdat ze koffie gingen drinken. Volgens de Belgische politievakbond NSPV kan de chef niet op eigen houtje loon inhouden
Kan-ie niet gewoon zijn schoen zetten?quote:(Novum) - Een 34-jarige man uit Den Haag die kennelijk geen zin had om te wachten op pakjesavond, kan niet terugkijken op een geslaagde nacht. Na een winkelinbraak troffen agenten de man onder een auto aan. Daar werd ook de vermoedelijke buit -een witte chocoladeletter- aangetroffen, meldt de politie.
Een getuige zag dat er ingebroken werd via de achterzijde van een Haagse banketbakkerij. Agenten gingen eropaf, waarna de verdachte zich verstopte onder een auto. Hij vergat echter zijn benen in te trekken, waardoor de agenten weinig moeite hadden om de man te vinden. De dienders ontdekten daarna ook de witte chocoladeletter onder de auto.
Pssst... Sinterklaas bestaat niet echt hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 10:35 schreef damian5700 het volgende:
Kan-ie niet gewoon zijn schoen zetten?
Klopt, probeer het vrijwel elk jaar opnieuw maar het off-topic gaan in NWS-Items blijft leukerquote:Op donderdag 4 december 2008 08:41 schreef du_ke het volgende:
Altijd goed een SC al is het niet de eerste poging in NWS
vrouwen in de SCquote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, probeer het vrijwel elk jaar opnieuw maar het off-topic gaan in NWS-Items blijft leuker
Mannen met een Twents accent én een ICQ-Bloemetje óh, óh !quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen met een Twents accent én een ICQ-Bloemetje óh, óh !
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
Jij hebt ook een nr onder de tien miljoen zie ik... zal dus wel ergens uit 1993-1994 zijn dat je dat geinstalleerd hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de Nieuwe Feedback Policy van Danny gelezen. Hoewel ik deze volledig begrijp en steun, zie ik er paar passages staan die bij mij de wenkbrauwen doen fronzen. En dan doel ik op name bij het gedrag dat Danny *veronderstelt* dat moderators tentoonspreiden:
[..]
Ik heb helaas anders ondervonden, vrij recentelijk. En ook daarna heb ik meerdere keren gezien hoe serieuze vragen/klachten van users gewoonweg niet serieus worden genomen door moderators. Het zou prettig zijn wanneer de mods zich zelf ook aan de feedback policy houden. Met andere woorden: users die op een normale, respectvolle manier een klacht neerleggen, ook op een fatsoenlijke wijze behandelen.
Hmm... is het dan echt zo traag gegaanquote:
Daar heb je no doubt patent op.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, probeer het vrijwel elk jaar opnieuw maar het off-topic gaan in NWS-Items blijft leuker
Behalve ik dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
Geen hond die het verschil merkt.
Mm.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef sp3c het volgende:
nah we noemen ze gewoon allemaal 001 omdat wij numbar 1 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |