SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Ik heb helaas anders ondervonden, vrij recentelijk. En ook daarna heb ik meerdere keren gezien hoe serieuze vragen/klachten van users gewoonweg niet serieus worden genomen door moderators. Het zou prettig zijn wanneer de mods zich zelf ook aan de feedback policy houden. Met andere woorden: users die op een normale, respectvolle manier een klacht neerleggen, ook op een fatsoenlijke wijze behandelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef Danny het volgende:
Klagen mag natuurlijk, maar doe dat op een normale manier.
Wie bepaalt dan wat wel en niet een 'normale' manier is?
De crew. Als je de crew aanspreekt op normale en respectvolle wijze zullen we jou eenzelfde dienst bewijzen. Ga je schelden, zuigen of trollen dan kun je rekenen op een minder begripvolle reactie op je probleem in de vorm van een slotje, verwijderde post of, als je het echt te bont maakt, ban.
Er is al een A wakker hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je zult moeten wachten totdat er een FA met een verfpot langskomt.
Waar hoop je zelf op ?
Als broeders onder elkaar zit er misschien wel een korting in.quote:Michael Jackson wordt moslim
AMSTERDAM - Michael Jackson heeft zich bekeerd tot de Islam en gaat voortaan als 'MIKAEEL' door het leven.
Dat Michael graag gesluierd door het leven gaat, is bekend. Maar gisteren werd 50-jarige zanger in Los Angeles in een moskee gespot waarbij hij eeuwige trouw beloofde aan de koran, meldt The Sun.
Een bron meldt hoe 'Mikaeel', die is opgevoed als Jehova getuige, zich erg down voelde. Het waren zijn vrienden David Wharnsby —een Canadese muzikant, en producer Phillip Bubal, die Michael warm maaktern voor het geloof. Zij zijn zelf ook inmiddels bekeerd en gaan nu als Dawud Wharnsby Ali and Idris Phillips door het leven.
De Britse zanger Yousef Islam (60), die vroeger als Cat Stevens door het leven ging, vierde na afloop met Michael het heugelijke feit.
Of de bekering tot de Islam Michael zal helpen bij de komende rechtszaak, valt te betwijfelen. Een sjeik uit Bahrein eist miljoenen van de zanger omdat hij zijn verplichtingen niet is nagekomen..
quote:AMSTERDAM - Michael Jackson heeft een schikking getroffen met de sjeik die hem aanklaagde wegens contractbreuk. Dat heeft een woordvoerder van de popster zondag bekendgemaakt.
ANP
De schikking betekent dat het getuigenverhoor van Jackson, dat maandag in Londen zou plaatsvinden, niet doorgaat. De inhoud van de schikking is niet bekendgemaakt.
Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa eiste 5,5 miljoen euro van Jackson wegens contractbreuk.
Voorschot
De 50-jarige artiest zou een album en een autobiografie onder beheer van de tweede zoon van de koning van Bahrein uitbrengen, maar die zijn er nooit gekomen. Jackson zou wel een voorschot van enkele miljoenen euro's hebben aangenomen.
De 33-jarige sjeik bood Jackson onderdak in Bahrein toen hij in 2005 was beschuldigd van kindermisbruik. Al Khalifa zag Jackson als een broer en bedolf hem onder cadeaus, zo liet hij eerder weten. Twee jaar geleden verliet Jackson Bahrein.
Wacht maar tot de Lemmebs, Mutant01's en Loedertjes van NWS in de gaten hebben dat hun slowchat hier thuishoort en niet in NWS-feedback. Moet je eens opletten hoe snel het dan vollooptquote:
Kom jij in elk topic ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Lemmebs, Mutant01's en Loedertjes van NWS in de gaten hebben dat hun slowchat hier thuishoort en niet in NWS-feedback. Moet je eens opletten hoe snel het dan volloopt
Ik moet de heer Frutsel mededelen: ik ben nieuws-mod. Sinds de invoering van het welkomsttopic word ik zelfs op straat herkend. Ik hoop dat dat ook hier het geval is...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:49 schreef Frutsel het volgende:
Kom jij in elk topic ofzo?Je lijkt wel een NWS mod
![]()
![]()
hij zei meneer tegen mequote:Op woensdag 3 december 2008 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet de heer Frutsel mededelen: ik ben nieuws-mod. Sinds de invoering van het welkomsttopic word ik zelfs op straat herkend. Ik hoop dat dat ook hier het geval is...
Bron: ELFvoetbal.nlquote:KNVB royeert pistool trekkende jeugdspeler
De tuchtcommissie van district West I heeft een jeugdspeler van de voetbalvereniging DWSV in Utrecht, met ingang van 3 december 2008, geroyeerd als lid van de KNVB.
Dit gebeurde omdat hij op 8 november 2008 bij de wedstrijd SCH’44 A2 – DWSV A1 een pistool richtte op de hoofden van tenminste twee personen. Daarvoor had hij ook al tegenstanders getrapt en bedreigd met een vuisthamer.
De straf is in lijn met het lik-op-stukbeleid van de KNVB. De speler heeft één maand de gelegenheid in beroep te gaan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie.
Ach, ik dacht laat ik eens aardig zijn.quote:
Ik vond dat filmpje van die Griek die rood krijgt omdat ie een stalkende supporter tackelt leukerquote:Op woensdag 3 december 2008 14:53 schreef damian5700 het volgende:
Nu we het toch over ' voetbal' hebben:
![]()
quote:Vader Huntelaar fopt AT5
Verslaggever maakt enorme blunder in de voortuin van de familie Huntelaar.
'Met alle rumoer rond Huntelaar trok AT5 naar zijn geboortedorp Hummelo. Daar spraken wij de vader van Klaas Jan, zo bleek achteraf.'
Deze tekst is een indirecte schuldbekentenis door de redactie van de Amsterdamse televisiezender AT5. Een verslaggever kwam er achteraf pas achter dat hij wel een hele ongelukkige blunder had begaan. Hij dacht een gemiddelde Hummelose buurtbewoner te hebben ondervraagd over de transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De geïnterviewde bleek Dirk Jan Huntelaar, de enige echte vader van Klaas. Maar zelfs tegen het einde van het gesprek had de verslaggever geen idee.
Het misverstand werd enigszins gevoed door vader Huntelaar zelf, die niet erg zat te wachten op journalisten in zijn voortuin. Op de ietwat domme vraag: 'Heeft u al iets van zijn ouders gehoord?' geeft Huntelaar licht glimlachend antwoord. 'Ik heb niets van zijn ouders gehoord, nee.' Bij de volgende vraag probeert de verslaggever nog op het goede been te zetten, maar ook dat lukt niet.
'Zijn ouders wonen toch in de buurt?'
'Ik woon hier in de buurt, ja'
'En zijn ouders ook?'
'Ja, die ook.'
Begrijpelijk dat Huntelaar het spelletje daarna vrolijk mee blijft spelen.
topickillerquote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef One_of_the_few het volgende:
stormloop topic.
SC kan heel gezellig zijn.
Prachtige actie van pa huntelaarquote:Op woensdag 3 december 2008 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
Over uitermate leuke voetbalfilmpjes gesproken:
AT5 heeft, zonder het te weten, de vader van Klaas Jan Huntelaar geïnterviewd. De verslaggever heeft niks door en vader Huntelaar speelt het spel mee:
Link naar video: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38929
Nieuwsbericht op DAG.nl:
[..]
prachtige aktie van de FC Tquote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Prachtige actie van pa huntelaar
Duur krantjequote:Krant lezende agent moet loon inleveren
AMSTERDAM - Rechercheurs van de federale politie in Antwerpen mogen tijdens de diensturen geen krant lezen. Doen ze dat wel, worden ze gekort op hun salaris.
Een rechercheur die dat wel deed, moet van zijn baas een kwartier loon afstaan, schrijft Het Laatste Nieuws.
Twee agenten moesten ook al een half uur loon inleveren omdat ze koffie gingen drinken. Volgens de Belgische politievakbond NSPV kan de chef niet op eigen houtje loon inhouden
Kan-ie niet gewoon zijn schoen zetten?quote:(Novum) - Een 34-jarige man uit Den Haag die kennelijk geen zin had om te wachten op pakjesavond, kan niet terugkijken op een geslaagde nacht. Na een winkelinbraak troffen agenten de man onder een auto aan. Daar werd ook de vermoedelijke buit -een witte chocoladeletter- aangetroffen, meldt de politie.
Een getuige zag dat er ingebroken werd via de achterzijde van een Haagse banketbakkerij. Agenten gingen eropaf, waarna de verdachte zich verstopte onder een auto. Hij vergat echter zijn benen in te trekken, waardoor de agenten weinig moeite hadden om de man te vinden. De dienders ontdekten daarna ook de witte chocoladeletter onder de auto.
Pssst... Sinterklaas bestaat niet echt hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 10:35 schreef damian5700 het volgende:
Kan-ie niet gewoon zijn schoen zetten?
Klopt, probeer het vrijwel elk jaar opnieuw maar het off-topic gaan in NWS-Items blijft leukerquote:Op donderdag 4 december 2008 08:41 schreef du_ke het volgende:
Altijd goed een SC al is het niet de eerste poging in NWS
vrouwen in de SCquote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, probeer het vrijwel elk jaar opnieuw maar het off-topic gaan in NWS-Items blijft leuker
Mannen met een Twents accent én een ICQ-Bloemetje óh, óh !quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen met een Twents accent én een ICQ-Bloemetje óh, óh !
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
Jij hebt ook een nr onder de tien miljoen zie ik... zal dus wel ergens uit 1993-1994 zijn dat je dat geinstalleerd hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de Nieuwe Feedback Policy van Danny gelezen. Hoewel ik deze volledig begrijp en steun, zie ik er paar passages staan die bij mij de wenkbrauwen doen fronzen. En dan doel ik op name bij het gedrag dat Danny *veronderstelt* dat moderators tentoonspreiden:
[..]
Ik heb helaas anders ondervonden, vrij recentelijk. En ook daarna heb ik meerdere keren gezien hoe serieuze vragen/klachten van users gewoonweg niet serieus worden genomen door moderators. Het zou prettig zijn wanneer de mods zich zelf ook aan de feedback policy houden. Met andere woorden: users die op een normale, respectvolle manier een klacht neerleggen, ook op een fatsoenlijke wijze behandelen.
Hmm... is het dan echt zo traag gegaanquote:
Daar heb je no doubt patent op.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, probeer het vrijwel elk jaar opnieuw maar het off-topic gaan in NWS-Items blijft leuker
Behalve ik dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
Geen hond die het verschil merkt.
Mm.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef sp3c het volgende:
nah we noemen ze gewoon allemaal 001 omdat wij numbar 1 zijn
Hoeveel liter zit je nu?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef sp3c het volgende:
ik kom nooit in POL
maar een parodie zonder Wayans brotharz is altijd leuk
Je hebt een kwaaie dronk?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:43 schreef sp3c het volgende:
ik vind het NWS slowchat topic trouwens helemaaaaal niet leuk
niet dat ik weetquote:
Slooooooooooowchat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is eh eerste sc topic in NWS?
Er wordt hier niet echt gebruikt gemaakt van sc?
en hoever ben jij atm?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slooooooooooowchat.
Dronken users die op wat knoppen zitten te rammen.
Tip, Jameson is echt heel mild.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef sp3c het volgende:
ik heb 5 lieter!!!
echt zo'n heel grote fles ... maar ik vind het vies!
ik moet het ergens mee aanlengen
Als ik zoiets zeg.... dan is het meestal binnen een dag op.quote:
Waarom komt dat hier niet van de grond dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slooooooooooowchat.
Dronken users die op wat knoppen zitten te rammen.
Omdat POL-SC veel langer bestaat. En de muren tussen POL en NWS van karton zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom komt dat hier niet van de grond dan?
Is iedereen bang van het loeder of zo?
Loedertje intrigeert mequote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom komt dat hier niet van de grond dan?
Is iedereen bang van het loeder of zo?
wat is er met jouw gebeurtquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
3e biertje...ben net een uurtje thuis. Zal het ook niet laat maken (morgenvroeg op).
waarheidquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat POL-SC veel langer bestaat. En de muren tussen POL en NWS van karton zijn.
Pol sc liep in het begin ook helemaal niet hè. Opeens kwam er een meute nieuwe users, die er nu nog zit, en toen begon het te lopen. Voor wat oudere users was toen wft (nu wfl) nog cool, dat zul jij ook nog wel weten. Mod was puntloos, en die was er nooit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat POL-SC veel langer bestaat. En de muren tussen POL en NWS van karton zijn.
Niet mijn merk overigens....quote:
Soms post ik er nog wel in. Maar ik ben veel meer afgedwaald qua topichistorie / forumindex.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pol sc liep in het begin ook helemaal niet hè. Opeens kwam er een meute nieuwe users, die er nu nog zit, en toen begon het te lopen. Voor wat oudere users was toen wft (nu wfl) nog cool, dat zul jij ook nog wel weten. Mod was puntloos, en die was er nooit.
Elfje was aan het spelen dat hij een sociaal leven heeft, maar is nu weer aanwezig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
Waar is Elfje trouwens?
Dat lust ik dus niet.... nou ja ik zou het wel drinken maar de eerste slokken zijn smerig. Terwijl ik Malt zonder veel problemen puur kan verdragen.quote:
Ik zie jou daar idd nooit meer. Terwijl je er toch redelijk vaak zat op gegeven moment. Ergens hoor jij toch ook tot de fokkers van die opleving van pol sc, zoals Aahtje, du_ke, monidique, silwarmen, sports_illustrated (tegenwoordig sam_spade), harry...quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Soms post ik er nog wel in. Maar ik ben veel meer afgedwaald qua topichistorie / forumindex.
Interesseveld is ook anders geworden.
En vaak zit ik passief dingen op te zoeken (MUZ/GAM/zoekfunctie), of het wel iets is. En er zijn nog steeds een boel forums waar ik niet/zelden of nooit kom.
Je bent nog niet dronken?quote:
Je komt toch redelijk square over hè, Elf, nofi uiteraard.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
Drie herfstbokjes maar. Ik zweer het.
nix, dat was hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent nog niet dronken?
Zuip eens door dan kun je echt eens gaan schrijven hoe je over mij denkt.
Whisky gebruik ik alleen in mixdrankjes of bij het koken. Bourbon straight up of soms met één ijsklontje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat lust ik dus niet.... nou ja ik zou het wel drinken maar de eerste slokken zijn smerig. Terwijl ik Malt zonder veel problemen puur kan verdragen.
Jij ligt steeds een paar litertjes voor op mij hè.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef sp3c het volgende:
ik zit nu op 1 sixpack halve liters 'normaal' bier van heineken en mijn tweede kanon van grolsch
'ere we go!
Grolsch? Jupiler is the bomb!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:28 schreef sp3c het volgende:
ik zit nu op 1 sixpack halve liters 'normaal' bier van heineken en mijn tweede kanon van grolsch
'ere we go!
mwah ... duurt alleen wat langer voor er iests is zonder typfoutenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik sta niet in voor mod-acties van sp3c vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |