Dat scheelt weer users leren kennen en in de luren gelegd worden.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:59 schreef Dagonet het volgende:
Fris, fruitig and @ your service.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:00 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwe mod meldt zich dus.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:00 schreef Dagonet het volgende:
Ja hallo! Reactie!
Je had al een tvpquote:
mjah dat is gronk er zijn vele fokkers die hetzelfde meemaken zolang hij die knopjes heeft zal hij ze gebruiken misbruikenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:04 schreef Zwaai het volgende:
Meneer Gronk donderd even voor de gein een nieuws topic dicht, fijne mod dit.
yepquote:
Ik MOET wel, want aan Gronk's acties valt gewoon echt geen touw vast te knopen, met de beste wil van de wereld niet.quote:
Ik sluit me hier graag bij aan, zie:quote:Op zondag 4 mei 2008 02:04 schreef Zwaai het volgende:
Meneer Gronk dondert even voor de gein een nieuws topic dicht, fijne mod dit.
Dan ga je er vanuit dat men tegenwoordig nog iets te kiezen heeft.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:31 schreef Loedertje het volgende:
Hadden jullie trouwens met de bezetting van de mods niet een klein beetje rekening kunnen houden met de spreiding van aanwezigheid (iemand die 's nachts leeft, iemand die overdag wat meer tijd heeft ?)
NWS was tenminste vrijwel altijd bezet door minimaal 1 modquote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef Dagonet het volgende:
Tsssk, dat jullie nou geen slaapritme hadden..
je ziet dus ook niet de reden dat gronk het topic sloot? zoals alle anderenquote:
en users?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Dat zouden wel meer fora willen
Ben net weer thuisquote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Dagonet het volgende:
En stap nu maar op de fiets en haal een ijsje voor je vent. Zallie lekker vinden.
dat van vent was cynisch bedoeld denk ik. omdat ie seksistisch is en vindt dat je niet post naar zijn genoegen en dat van gronk, omdat je geen vent hebt.quote:
ik vond dit eigenlijk wel een briljante woordspeling nu en zeker gezien dit topictiteltje...quote:Op zondag 4 mei 2008 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
the complot thickens.
ik ben benieuwd of gronk nog reageert op mijn post. zal wel niet daar het niet te verklaren is dus zal hij wel zwijgenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dit eigenlijk wel een briljante woordspeling nu en zeker gezien dit topictiteltje...
gelukkig heeft gewone man dit gezien.
wat vonden de anderen eigenlijk van deze geniale woordspeling>>>
ergens ook wel lachen dat wij getuige zijn van een complete chaos in fok!land op user en nws gebied. der nummers dalen immers gestaag.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of gronk nog reageert op mijn post. zal wel niet daar het niet te verklaren is dus zal hij wel zwijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |