Nee, dat is de eetkamerzaal. Je eten is al koud als je vanuit de keuken bij de tafel bentquote:
Als je klaar bent met de houten schrootjes mollen kan je verder met de onderliggende witte plastic schrootjes. Volgens mij hebben ze ooit een kast voor de witte schrootjes gezet en er later nog hout omheen gefrot.quote:
Hij neemt eerst een borrel voor het boren anders trilt ie zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:34 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
De wijnkelder bij een tandartswoning
quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:34 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Volgns mij zijn het geen houten schrootjes.... volgens mij is het gewoon plakplastic met houtmotief!quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:44 schreef __________ het volgende:
[..]
Als je klaar bent met de houten schrootjes mollen kan je verder met de onderliggende witte plastic schrootjes. Volgens mij hebben ze ooit een kast voor de witte schrootjes gezet en er later nog hout omheen gefrot.
Niet vergeten dat de plastic schrootjes ook goed branden he!
Ziet er wel netjes uit hoe ziet de rest van dat huis er uit?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:34 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Omg zo verschrikkelijk lelijk he, bakstenen en schrootjes zijn leuk voor de schuur of de buitenkant van je huis..quote:
Eerlijk gezegt vind ik t wel een mooi huis. Zou er zelf niet willen wonen maar het is wel mooi afgewerkt met details enzo.. Zou er zeker wel me ogen uitkijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog niet alle delen gelezen dus excuus als dit al geweest was![]()
Huiskamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2de huiskamer:
[ afbeelding ]
Die open haard![]()
Slaapkamer:
[ afbeelding ]
2de slaapkamer:
[ afbeelding ]
Alsof de tandarts héééél veel gaatjes heeft geboordquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Ziet er wel netjes uit hoe ziet de rest van dat huis er uit?
Prachtige woning, maar Helmond is niet echt voor mij bestemd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:42 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
Designers Palace in nostalgisch jasje, voor de echte liefhebber!
De gehele tuin is voorzien van een onderhoudsvrije betonnen vloer, de wanden zijn voorzien van deels metselwerk, deels Noorse leisteen (bronskleurig). In de betonnen vloer is een uitsparing gemaakt, waarin een bijzondere naaldboom is geplaatst.
De rest van het huis is redelijk apart, maar de betonnen tuin is wel het toppunt! linkje
(ook fijn, overal dat Remax overheen)
Oh wat erg van die kat.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:36 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Limoengroene trap met daaronder een kat in een konijnenkooitje![]()
Is idd wel een prachtige vloer, je hebt geen idee wat zulke authentieke vloeren tegenwoordig kosten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:36 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtvloer. Nu ben ik echt overtuigd om dat huis te kopen![]()
Van die ouwe betonnen palen waar (prikkel)draad door die gaten heen liep.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor palen in de tuin?
Ik vind het wel lolligquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef __________ het volgende:
Ook mooi, 2 plastic koeien op je gras:
[ afbeelding ]
link
Die tuin is echt bizar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:42 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
...
Wow! In Amsterdam krijg je daar misschien 80 goed onderhouden m2 voor, met balkon.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:42 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
De gehele tuin is voorzien van een onderhoudsvrije betonnen vloer, de wanden zijn voorzien van deels metselwerk, deels Noorse leisteen (bronskleurig). In de betonnen vloer is een uitsparing gemaakt, waarin een bijzondere naaldboom is geplaatst.
De rest van het huis is redelijk apart, maar de betonnen tuin is wel het toppunt! linkje
(ook fijn, overal dat Remax overheen)
heb ik al een keer gepostquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DJMomo het volgende:
leuk topic dit *smul*
voor slecht 2.8 mio kk kan het volgende stulpje van u zijn. inclusier fraaie pilaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én toppertje in de categorie 'trap'
[ afbeelding ]
(link)
Die trap is tof!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DJMomo het volgende:
[ afbeelding ]
(link)
solly.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:46 schreef cikolata het volgende:
[..]
heb ik al een keer gepostmaar hij staat al een paar jaar te koop geloof ik
Behalve de kekke kleurtjes ook een top indelingquote:
Dat is geen kat maar gewoon een konijn hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:36 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Limoengroene trap met daaronder een kat in een konijnenkooitje![]()
Die pilaren zijn echt waanzinnig lelijk, maar die trap is intrigerendquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DJMomo het volgende:
leuk topic dit *smul*
voor slecht 2.8 mio kk kan het volgende stulpje van u zijn. inclusier fraaie pilaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(link)
Ik zou het je aan willen raden wél te doen! Garant voor een avond met veel oefeningen voor je lach en buikspieren! Hilarisch!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:58 schreef DJMomo het volgende:
[..]
solly.nieuw hier. heb niet alle 14 topics doorgenomen.
enne, verbaast mij niets
Misschien wil ie niet meer uit en is dat het probleemquote:
Anders sta je tegen die bloembak aan als je je voeten wilt vegen, duhuuhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:43 schreef phluphy het volgende:
Niet sensationeel, wel grappig:
[ afbeelding ]
Waarom hangen ze die bloembak niet gewoon recht onder het raam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |