Die pilaren zijn echt waanzinnig lelijk, maar die trap is intrigerendquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DJMomo het volgende:
leuk topic dit *smul*
voor slecht 2.8 mio kk kan het volgende stulpje van u zijn. inclusier fraaie pilaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én toppertje in de categorie 'trap'
[ afbeelding ]
(link)
Ik zou het je aan willen raden wél te doen! Garant voor een avond met veel oefeningen voor je lach en buikspieren! Hilarisch!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:58 schreef DJMomo het volgende:
[..]
solly.nieuw hier. heb niet alle 14 topics doorgenomen.
enne, verbaast mij niets
Misschien wil ie niet meer uit en is dat het probleemquote:
Anders sta je tegen die bloembak aan als je je voeten wilt vegen, duhuuhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:43 schreef phluphy het volgende:
Niet sensationeel, wel grappig:
[ afbeelding ]
Waarom hangen ze die bloembak niet gewoon recht onder het raam.
zat gisteren in een verloren kwartiertje op mijn werk te kijken. als ik ooit nog wat meer tijd heb... zal ik het zeker doen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het je aan willen raden wél te doen! Garant voor een avond met veel oefeningen voor je lach en buikspieren! Hilarisch!
Dat is de smaak van de Russische maffiaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DJMomo het volgende:
leuk topic dit *smul*
voor slecht 2.8 mio kk kan het volgende stulpje van u zijn. inclusier fraaie pilaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én toppertje in de categorie 'trap'
[ afbeelding ]
(link)
bij die trap vind ik het wel stijlvolquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:31 schreef bleiblei het volgende:
Oi, deze mensen houden van rood![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zal het maar allemaal wit willen hebben.
Ja die is al eens langs geweest,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:55 schreef ToT het volgende:
Dat was toch in een huisje van pakweg een miljoen?
Ik weet niet waar ik moet kijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
OMG Weer zo'n museum....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Of ze gaan verhuizen omdat de buren altijd klagenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Goed geïsoleerd huis of makkelijke buren. Hoe dan ook: voor dit huis ga ik binnenkort een bezichtiging aanvragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |