Prachtige woning, maar Helmond is niet echt voor mij bestemd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:42 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
Designers Palace in nostalgisch jasje, voor de echte liefhebber!
De gehele tuin is voorzien van een onderhoudsvrije betonnen vloer, de wanden zijn voorzien van deels metselwerk, deels Noorse leisteen (bronskleurig). In de betonnen vloer is een uitsparing gemaakt, waarin een bijzondere naaldboom is geplaatst.
De rest van het huis is redelijk apart, maar de betonnen tuin is wel het toppunt! linkje
(ook fijn, overal dat Remax overheen)
Oh wat erg van die kat.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:36 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Limoengroene trap met daaronder een kat in een konijnenkooitje![]()
Is idd wel een prachtige vloer, je hebt geen idee wat zulke authentieke vloeren tegenwoordig kosten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:36 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtvloer. Nu ben ik echt overtuigd om dat huis te kopen![]()
Van die ouwe betonnen palen waar (prikkel)draad door die gaten heen liep.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor palen in de tuin?
Ik vind het wel lolligquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef __________ het volgende:
Ook mooi, 2 plastic koeien op je gras:
[ afbeelding ]
link
Die tuin is echt bizar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:42 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
...
Wow! In Amsterdam krijg je daar misschien 80 goed onderhouden m2 voor, met balkon.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:42 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
De gehele tuin is voorzien van een onderhoudsvrije betonnen vloer, de wanden zijn voorzien van deels metselwerk, deels Noorse leisteen (bronskleurig). In de betonnen vloer is een uitsparing gemaakt, waarin een bijzondere naaldboom is geplaatst.
De rest van het huis is redelijk apart, maar de betonnen tuin is wel het toppunt! linkje
(ook fijn, overal dat Remax overheen)
heb ik al een keer gepostquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DJMomo het volgende:
leuk topic dit *smul*
voor slecht 2.8 mio kk kan het volgende stulpje van u zijn. inclusier fraaie pilaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én toppertje in de categorie 'trap'
[ afbeelding ]
(link)
Die trap is tof!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DJMomo het volgende:
én toppertje in de categorie 'trap'
[ afbeelding ]
(link)
solly.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:46 schreef cikolata het volgende:
[..]
heb ik al een keer gepostmaar hij staat al een paar jaar te koop geloof ik
Behalve de kekke kleurtjes ook een top indelingquote:
Dat is geen kat maar gewoon een konijn hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:36 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Limoengroene trap met daaronder een kat in een konijnenkooitje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |