weerspiegeling van spotlicht in de spiegels zo te zien....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:33 schreef Cybersijp het volgende:
Die vlekken komen door het principe"hoek van inval, is hoek van uitval" Oftewel de weerspiegeling van het flitslicht en/of licht van de spotjes op de tegeltjes
Zijn dat geen rub my ducky toys?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef _Boo_ het volgende:
Prachtige sfeer impressie van de badkamer
[ afbeelding ]
Hoe hebben ze in godsnaam die mosategel in de muur geplaktquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef _Boo_ het volgende:
Prachtige sfeer impressie van de badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon net als de rest van de tegels... aanduwenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe hebben ze in godsnaam die mosategel in de muur geplakt
Maar het zit er nogal lelijk in...quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon net als de rest van de tegels... aanduwen
Weet je hoe relaxtquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:29 schreef DroogDok het volgende:
Goede plek voor een koelkast:
[ afbeelding ]
Want zo'n mooie witte amerikaanse koelkast past natuurlijk niet in deze verouderde keuken:
[ afbeelding ]
LINKhttp://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=6700b47b-c0e2-40be-91cb-b75f03cece40&objecttype=DetailKoopObject
Zit er ook een openhaard in? Want je hebt wel hout genoeg om te stokenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:16 schreef barman het volgende:
Welkom in ons schrootjespaleis!
Onze schrootjeskeuken:
[ afbeelding ]
Kijkje op de schrootjesgang:
[ afbeelding ]
De schootjesslaapkamer:
[ afbeelding ]
Het schrootjesplafond:
[ afbeelding ]
De schrootjehobbykamer:
[ afbeelding ]
En natuurlijk de schrootjeswc:
[ afbeelding ]
ziet er inderdaad netjes uit. Daar is iemand wel een dagje mee zoet geweest , met dat ene hoekjequote:Op zaterdag 26 april 2008 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Soms geven die op het eerste gezicht doelloze foto's wel inzicht. Deze geeft bijvoorbeeld aan dat het huis (1920 ofzo) prima is afgewerkt.
Monnikenwerkquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Soms geven die op het eerste gezicht doelloze foto's wel inzicht. Deze geeft bijvoorbeeld aan dat het huis (1920 ofzo) prima is afgewerkt.
Een jacuzzi lijkt me, he.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:08 schreef Miguel0707 het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is dit?
Link woning: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=852ec93f-f481-4d59-8b7a-e2d60714d7b3&objecttype=DetailKoopObject
Zo bedoelde ik het niet. Maar ik vind de foto raar en erg onduidelijk. Als je dan een jacuzzi hebt, zorg dan voor een mooie foto! Dit maakt het niet echt aantrekkelijk vind ik persoonlijk.quote:
in een of ander schuurtjequote:
Jazeker! De openhaard van het schrootjespaleis:quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zit er ook een openhaard in? Want je hebt wel hout genoeg om te stoken
Bij ons huis kwam er in de hal een deur achter de schrootjes vandaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef Archont het volgende:
het wegslopen van schrootjes gaat heel snel hoor, maar dan opkuisen wat erachter zit ...
Zeker t jouwe?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef Loelette het volgende:
Ik vond dit wel een typisch huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig, al hebben ze wel een wat karige tuin. De s'avonds-sfeer foto is erg goed gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef Loelette het volgende:
Ik vond dit wel een typisch huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.immoweb.be/nl/Buy.estate.cfm?idbien=1280258&ongletactif=2&xincludedetail=2&mycurrent_section=Buy&xbg=N#ongletquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel grappig, al hebben ze wel een wat karige tuin. De s'avonds-sfeer foto is erg goed gedaan.
Maar mijn ding zou het niet zo zijn. Ik ben niet zo van de Dazzlepaint huizen.
bij mij staan ook regelmatig pc's op de eettafel of midden in de kamer op de kamertafel.. Omdat ik dan er mee aan het prutsen ben..quote:Op zondag 27 april 2008 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig als je even een receptje moet opzoeken op internet!
Oepsquote:Op zondag 27 april 2008 12:05 schreef Ireth het volgende:
Hier moet je ook geen slok teveel op hebben!
[ afbeelding ]
haha ja iddquote:Op zondag 27 april 2008 12:05 schreef Ireth het volgende:
Hier moet je ook geen slok teveel op hebben!
[ afbeelding ]
Dat behang is inmiddels geld waard, zo oud is datquote:Op zondag 27 april 2008 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig, op de gang slapen
quote:Op zondag 27 april 2008 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat behang is inmiddels geld waard, zo oud is dat
ik vraag me af hoe de rest van de woning eruit ziet, als dat de beste features zijn om op de foto te zettenquote:Op zondag 27 april 2008 23:38 schreef Ireth het volgende:
Voor maar 167500 kan je de nieuwe eigenaar worden van deze prachtige plee
[ afbeelding ]
Deze oogverblindende badkamer
[ afbeelding ]
En een onvergeetbare trap
[ afbeelding ]
Ze hebben in ieder geval weg gezellig samen aan het winkelen geweest voor nieuwe gordijntjesquote:Op zondag 27 april 2008 12:23 schreef Ireth het volgende:
Hoe verschillend kunnen buren hun huis inrichten
Keuken op nr 23
[ afbeelding ]
Keuken op nr 33
[ afbeelding ]
Nr 23 en nr 33.
Zie ik daar nou zo'n jetdouchegeval achter die glazen deur?quote:
Da's knap, ik zie een boekenkast.quote:Op maandag 28 april 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zie ik daar nou zo'n jetdouchegeval achter die glazen deur?
Dan zal het wel de reflectie zijn van een vitrinekast die aan de andere kant in de hal hangt o.i.d. Ik vond het ook al een rare plek.quote:Op maandag 28 april 2008 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's knap, ik zie een boekenkast.
Herstel: ik zie alleen reflectie van oa de trap.![]()
wat verwacht je, voor 167k?quote:Op zondag 27 april 2008 23:42 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe de rest van de woning eruit ziet, als dat de beste features zijn om op de foto te zetten
Echt dit soort mensen zouden ze moeten verbieden ooit te mogen verhuizen... kan me niet voorstellen hoe ze hun nieuwe huis gaan verkrachten. Overigens is het ook bijna kapitaalvernietiging toch?quote:Op maandag 28 april 2008 17:14 schreef Loelette het volgende:
Dit huis is van familie “AltijdIetsTé”
[ afbeelding ]
Iets teveel rotsjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze mogen jullie raden
Gezellig hoor, een begraafplaats in je voortuinquote:Op maandag 28 april 2008 17:14 schreef Loelette het volgende:
Dit huis is van familie “AltijdIetsTé”
[ afbeelding ]
Iets teveel rotsjes
Het grappige is dat als je zegt dat je 20% van de vraagprijs afwil omdat je al die zooi er uit moet slopen ze nog beledigd zijn ook.quote:Op maandag 28 april 2008 17:32 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Echt dit soort mensen zouden ze moeten verbieden ooit te mogen verhuizen... kan me niet voorstellen hoe ze hun nieuwe huis gaan verkrachten. Overigens is het ook bijna kapitaalvernietiging toch?
Zal wel speciaal voor geriaters zijn.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef soapie het volgende:
Ik wist niet dat het Openluchtmuseum ook huizen op Funda te koop heeft staan...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht er iemand anders ook TIMEWARP! Ik kan tijdreizen! toen hij of zij deze foto's zag?quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef soapie het volgende:
Ik wist niet dat het Openluchtmuseum ook huizen op Funda te koop heeft staan...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud Hollands spreekwoord luidt:quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef soapie het volgende:
Echt een foto waar je je huis mee verkoopt....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:56 schreef Loelette het volgende:
Nee helaas, ik zou er toch best voor settlen :p
quote:Op zondag 27 april 2008 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diit is wat er gebeurt als mensen zonder hersens maar met geld, een huis gaan inrichten
Valt wel mee, er stond de afgelopen maanden een een hele partij van dat behang op Marktplaats. En het is nu weg maar er zijn nog genoeg benauwde behangetjes over zie ik, evt geinteresseerden, check 'retro behang' (op Marktplaats)quote:Op zondag 27 april 2008 20:55 schreef Guard het volgende:
Dat behang is inmiddels geld waard, zo oud is dat
4ton is nog aardig wat geld voor wat je ervoor krijgtquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:33 schreef J-net het volgende:
Ik vind dit topic zo leuk!
Dus ik ook even aan de surf geweest. 2 adressen in Vlaardingen, paar deuren bij elkaar vandaan. Wel dezelfde makelaar en zelfde prijsklasse (ruim 4 ton)
eerste huis:
Altijd handig in een lange gang een kraantje om wat water te drinken:
[ afbeelding ]
prachtige douche :S
[ afbeelding ]
dakterras, maar zonder reling
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
En tweede huis, daar had de makelaar een lichte vorm van deurfetish
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk de tuin
[ afbeelding ]
Welkom in de Randstadquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:50 schreef J-net het volgende:
voor 4 ton verwacht je idd meer een paleis ... beiden zijn rond de 220 m2 oppervlakte... niet echt extreem. Mn schoonpa heeft voor 4 ton in het noorden van het land echt een landhuis gekocht met 3 verdiepingen, 3 badkamers, 6 slaapkamers en 3 hectare land etc etc etc... dus ja valt dit zeker tegen!~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |