Zijn dat geen rub my ducky toys?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef _Boo_ het volgende:
Prachtige sfeer impressie van de badkamer
[ afbeelding ]
Hoe hebben ze in godsnaam die mosategel in de muur geplaktquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef _Boo_ het volgende:
Prachtige sfeer impressie van de badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon net als de rest van de tegels... aanduwenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe hebben ze in godsnaam die mosategel in de muur geplakt
Maar het zit er nogal lelijk in...quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
gewoon net als de rest van de tegels... aanduwen
Weet je hoe relaxtquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:29 schreef DroogDok het volgende:
Goede plek voor een koelkast:
[ afbeelding ]
Want zo'n mooie witte amerikaanse koelkast past natuurlijk niet in deze verouderde keuken:
[ afbeelding ]
LINKhttp://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=6700b47b-c0e2-40be-91cb-b75f03cece40&objecttype=DetailKoopObject
Zit er ook een openhaard in? Want je hebt wel hout genoeg om te stokenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:16 schreef barman het volgende:
Welkom in ons schrootjespaleis!
Onze schrootjeskeuken:
[ afbeelding ]
Kijkje op de schrootjesgang:
[ afbeelding ]
De schootjesslaapkamer:
[ afbeelding ]
Het schrootjesplafond:
[ afbeelding ]
De schrootjehobbykamer:
[ afbeelding ]
En natuurlijk de schrootjeswc:
[ afbeelding ]
ziet er inderdaad netjes uit. Daar is iemand wel een dagje mee zoet geweest , met dat ene hoekjequote:Op zaterdag 26 april 2008 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Soms geven die op het eerste gezicht doelloze foto's wel inzicht. Deze geeft bijvoorbeeld aan dat het huis (1920 ofzo) prima is afgewerkt.
Monnikenwerkquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Soms geven die op het eerste gezicht doelloze foto's wel inzicht. Deze geeft bijvoorbeeld aan dat het huis (1920 ofzo) prima is afgewerkt.
Een jacuzzi lijkt me, he.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:08 schreef Miguel0707 het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is dit?
Link woning: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=852ec93f-f481-4d59-8b7a-e2d60714d7b3&objecttype=DetailKoopObject
Zo bedoelde ik het niet. Maar ik vind de foto raar en erg onduidelijk. Als je dan een jacuzzi hebt, zorg dan voor een mooie foto! Dit maakt het niet echt aantrekkelijk vind ik persoonlijk.quote:
in een of ander schuurtjequote:
Jazeker! De openhaard van het schrootjespaleis:quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zit er ook een openhaard in? Want je hebt wel hout genoeg om te stoken
Bij ons huis kwam er in de hal een deur achter de schrootjes vandaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef Archont het volgende:
het wegslopen van schrootjes gaat heel snel hoor, maar dan opkuisen wat erachter zit ...
Zeker t jouwe?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef Loelette het volgende:
Ik vond dit wel een typisch huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig, al hebben ze wel een wat karige tuin. De s'avonds-sfeer foto is erg goed gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef Loelette het volgende:
Ik vond dit wel een typisch huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.immoweb.be/nl/Buy.estate.cfm?idbien=1280258&ongletactif=2&xincludedetail=2&mycurrent_section=Buy&xbg=N#ongletquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel grappig, al hebben ze wel een wat karige tuin. De s'avonds-sfeer foto is erg goed gedaan.
Maar mijn ding zou het niet zo zijn. Ik ben niet zo van de Dazzlepaint huizen.
bij mij staan ook regelmatig pc's op de eettafel of midden in de kamer op de kamertafel.. Omdat ik dan er mee aan het prutsen ben..quote:Op zondag 27 april 2008 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig als je even een receptje moet opzoeken op internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |