Zo bedoelde ik het niet. Maar ik vind de foto raar en erg onduidelijk. Als je dan een jacuzzi hebt, zorg dan voor een mooie foto! Dit maakt het niet echt aantrekkelijk vind ik persoonlijk.quote:
in een of ander schuurtjequote:
Jazeker! De openhaard van het schrootjespaleis:quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zit er ook een openhaard in? Want je hebt wel hout genoeg om te stoken
Bij ons huis kwam er in de hal een deur achter de schrootjes vandaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef Archont het volgende:
het wegslopen van schrootjes gaat heel snel hoor, maar dan opkuisen wat erachter zit ...
Zeker t jouwe?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef Loelette het volgende:
Ik vond dit wel een typisch huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig, al hebben ze wel een wat karige tuin. De s'avonds-sfeer foto is erg goed gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef Loelette het volgende:
Ik vond dit wel een typisch huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.immoweb.be/nl/Buy.estate.cfm?idbien=1280258&ongletactif=2&xincludedetail=2&mycurrent_section=Buy&xbg=N#ongletquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel grappig, al hebben ze wel een wat karige tuin. De s'avonds-sfeer foto is erg goed gedaan.
Maar mijn ding zou het niet zo zijn. Ik ben niet zo van de Dazzlepaint huizen.
bij mij staan ook regelmatig pc's op de eettafel of midden in de kamer op de kamertafel.. Omdat ik dan er mee aan het prutsen ben..quote:Op zondag 27 april 2008 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig als je even een receptje moet opzoeken op internet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |