quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
lijken wel piemels die je opeet.
Interesseert me geen reet op dit moment.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef MASD het volgende:
Je weet dat je er borsthaar van gaat groeien?
Nee, maar mijn voeten beginnen te tintelen en ik ben nu aangenaam bibberig. Typen gaat al moeilijker.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zie je al olifantjes?
Michael Nicht, uitstraling in haarrrrrr, BORSThaarrrrquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef MASD het volgende:
Je weet dat je er borsthaar van gaat groeien?
Backspace begint al slijtplekken te vertonen nu.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef MASD het volgende:
Ik wacht eigenlijk op typo's in de teksten.
"Ik voo el mij besst gooe ed."
Lees de OP eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Misschien denk je zo dat je een sinasappel bent en ga je jezelf schillen.
Zoals een vibrator gebruiken, maar dan zonder een vibrator!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, maar mijn voeten beginnen te tintelen en ik ben nu aangenaam bibberig. Typen gaat al moeilijker.
Okeeeeee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Lees de OP eens. Dit is een lief aangenaam topic, ja!
eens...quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Eet de rest op!
Hahhahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahhaquote:
Beschrijf eens het beeld op jouw netvlies?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef MLI het volgende:
ik kom niet goed meer uit mijn woorden
Nu zie ik alles een beetje matrixachtig, sommige dingen beginnen te golven maar het toetsenbord en mijn vingers zijn verbazend scherp, alles buiten de focus is vaag.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Beschrijf eens het beeld op jouw netvlies?
Ikk moest lacenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahha
gek, alles is nu vaag maar de posts van masd blijven scherp. De smileys gaan als idioten tekeer nu, het komt echt in golven.. nu trilt het beeld onder mijn foucusquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef MLI het volgende:
[..]
gek, alles is nu vaag maar de posts van masd blijven scherp. De smileys gaan als idioten tekeer nu, het komt echt in golven.. nu trilt het beeld onder mijn foucus
MASD, normaal vind ik je een kutuser maar vandaag hou ik van jequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:34 schreef MASD het volgende:
[..]! tof. Jouw paddo's hebben een voorkeur voor toffe reply's.
ik vond je kloon bnig kutter dann zjij, dobder op uit mijn topic!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:37 schreef MouzurX het volgende:
Hoax? met paddo's op nog gewoon goed kunnen typen?
blijf bij me mannekequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
Whehehehe, ik tune even in.
Woei, vanaf nu gratis paddo's voor iedereen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:36 schreef MLI het volgende:
[..]
MASD, normaal vind ik je een kutuser maar vandaag hou ik van je
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:41 schreef skiczukie het volgende:
Hopelijk ga je geen badtrip hebben. Een vriend van me die eens paddo's had gegeten kreeg een hartaanval. Op beter gezegd, zijn hart hield ermee op. Veel plezier!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Woei, vanaf nu gratis paddo's voor iedereen.
Je moeder is dit keer wel op veilige afstand, toch?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:40 schreef MLI het volgende:
[..]
blijf bij me mannekeowei, weer een golfje
etterbakjequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:41 schreef skiczukie het volgende:
Hopelijk ga je geen badtrip hebben. Een vriend van me die eens paddo's had gegeten kreeg een hartaanval. Op beter gezegd, zijn hart hield ermee op. Veel plezier!
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moeder is dit keer wel op veilige afstand, toch?.
niet doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef MLI het volgende:
ja, ik zet de laptop opzij mensen.. salukes!
Veel plezier.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef MLI het volgende:
ja, ik zet de laptop opzij mensen.. salukes!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:45 schreef tarzan1 het volgende:
Waneer gaan ze eigenlijk verboden worden? of is dat nog niet bekend?
Waarom schoot ik nou in de lach ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef MLI het volgende:
[..]
ik vond je kloon bnig kutter dann zjij, dobder op uit mijn topic!
Euuh.. kan ik hier uit concluderen dat het verbod niet door gaat?quote:
Als ik het goed heb onthouden worden de onderdrukkingsmaatregelen van de overheid voorlopig niet uitgebreid naar paddo's.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:53 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Euuh.. kan ik hier uit concluderen dat het verbod niet door gaat?
Of valt er wat anders te lachen?
Mooizoquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden worden de onderdrukkingsmaatregelen van de overheid voorlopig niet uitgebreid naar paddo's.
dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik snap geen reet van wat je nou zegt, maar met mij gaat het prima
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:45 schreef tarzan1 het volgende:
Waneer gaan ze eigenlijk verboden worden? of is dat nog niet bekend?
quote:
En ook hartkloppingen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:10 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
de livingcolors gaat op roze, alles gaat traag nu, mijn handen voelen alsof ze niet echt van mijzelf zijn en ik zie alleml mooie ;ichten enz
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:10 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
de livingcolors gaat op roze, alles gaat traag nu, mijn handen voelen alsof ze niet echt van mijzelf zijn en ik zie alleml mooie ;ichten enz
Ja al die paddo's kosten je ook weer geldquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:11 schreef moonmovies het volgende:
kan je geen livecam regelen?
*krijgt geniaal idee
"trippend rijk worden" 24 uur per dag trippend voor een webcam zitten en geld verdienen
Lijkt mij een stuk leuker dan een beetje achter een beeldscherm zitten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:21 schreef MLI het volgende:
even mijn ogen dichtdoen en focussen op de muziek
Ah komop .. like we carequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:20 schreef MLI het volgende:
maar nu zie ik eruit als een idioot dus mooi niet dat ik daaraan meedoe
Mij een beetje nieuwsgierig maken en ook nog eens cockteasen terwijl wij weten dat jij er poppig uit ziet, immer.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:20 schreef MLI het volgende:
maar nu zie ik eruit als een idioot dus mooi niet dat ik daaraan meedoe
Neejoh, heavy metal: Napalm Death - Hungquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:22 schreef MASD het volgende:
Eigenlijk zou je nu sitarmuziek op moeten zetten.
Eigen Wereld - Opgezwolle.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neejoh, heavy metal: Napalm Death - Hung
Niet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:15 schreef MLI het volgende:
It's not meant to be like this.
Not what I planned at all.
I don't want to feel like this.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:19 schreef Gold_Leader het volgende:
[..]
met bijbehorende clip uiteraard om het af te maken
Gruuwlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
<center><object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UZQE6h8nDHU&hl=nl"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UZQE6h8nDHU&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object></center>
om deze post moest ik nog heel hard lachenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:11 schreef moonmovies het volgende:
kan je geen livecam regelen?
*krijgt geniaal idee
"trippend rijk worden" 24 uur per dag trippend voor een webcam zitten en geld verdienen
Die opmerking bleef wel door mijn hoofd spoken, maar dankzij die opmerking hield ik mijn kop er redelijk bij.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:15 schreef skiczukie het volgende:
En, hoe is het?
zij.quote:Op zondag 20 april 2008 00:27 schreef EvilMarc het volgende:
Misschien was ts wel aant painten maar kwam z'n paint tot leven ofzo en is hij nu een in-depth gesprek aan het voeren met z'n eigen tekening
TMI!quote:Op zondag 20 april 2008 00:36 schreef VonHinten het volgende:
Post je de pic van de grijze drol die je morgen uitkakt ook ff?
Kane van C&C?quote:Op zondag 20 april 2008 15:32 schreef MLI het volgende:
OK, ik zag wel de hele tijd een gezicht wat hier sterk op leek.
[ afbeelding ]
Hier zijn veel mensen het helemaal mee eens, oa ik.quote:Op maandag 21 april 2008 05:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Leuk om te lezen.Ik kon zeer goed nadenken (werkt verlichtend) tijdens mijn eerste ervaring met paddo's. Geestverruimend. Het is gewoon schandelijk dat Klink dit wel verbieden.
Maak je eigen topic aan als je gaat trippenquote:Op maandag 21 april 2008 23:11 schreef tarzan1 het volgende:
@ die gast die hier ook was, ik ben nu ook in jauw wereld. met A U W. dit is de enige link mogelijk. er is hier iemand en die voelt
Hey, je moet paddo-liefhebbers niet gaan dissen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Maak je eigen topic aan als je gaat trippen
Zal wel maar Tarzan hier is duidelijk even van de wereld en dit is MIJN herinneringstopic, ja!quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:12 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hey, je moet paddo-liefhebbers niet gaan dissen.Het zijn onze matties.
Hoe kon het ook anders..quote:Op zondag 20 april 2008 19:47 schreef Gupje het volgende:
Paddo land is fun!
Sorry dat ik niet onder een brug eindig met een spuit in m'n poot en een lul in m'n anus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:26 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Saaie kantoorlul of ambtenaar (in spe)
Tuurlijk vriend, jouw wereld kent vast geen nuances...quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet onder een brug eindig met een spuit in m'n poot en een lul in m'n anus.
Haha ja, want iedereen die een keer paddo's doet eindigt zo hahaha.quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet onder een brug eindig met een spuit in m'n poot en een lul in m'n anus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |