Maak je eigen topic aan als je gaat trippenquote:Op maandag 21 april 2008 23:11 schreef tarzan1 het volgende:
@ die gast die hier ook was, ik ben nu ook in jauw wereld. met A U W. dit is de enige link mogelijk. er is hier iemand en die voelt
Hey, je moet paddo-liefhebbers niet gaan dissen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Maak je eigen topic aan als je gaat trippen
Zal wel maar Tarzan hier is duidelijk even van de wereld en dit is MIJN herinneringstopic, ja!quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:12 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hey, je moet paddo-liefhebbers niet gaan dissen.Het zijn onze matties.
Hoe kon het ook anders..quote:Op zondag 20 april 2008 19:47 schreef Gupje het volgende:
Paddo land is fun!
Sorry dat ik niet onder een brug eindig met een spuit in m'n poot en een lul in m'n anus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:26 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Saaie kantoorlul of ambtenaar (in spe)
Tuurlijk vriend, jouw wereld kent vast geen nuances...quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet onder een brug eindig met een spuit in m'n poot en een lul in m'n anus.
Haha ja, want iedereen die een keer paddo's doet eindigt zo hahaha.quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet onder een brug eindig met een spuit in m'n poot en een lul in m'n anus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |