quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
lijken wel piemels die je opeet.
Interesseert me geen reet op dit moment.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef MASD het volgende:
Je weet dat je er borsthaar van gaat groeien?
Nee, maar mijn voeten beginnen te tintelen en ik ben nu aangenaam bibberig. Typen gaat al moeilijker.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zie je al olifantjes?
Michael Nicht, uitstraling in haarrrrrr, BORSThaarrrrquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef MASD het volgende:
Je weet dat je er borsthaar van gaat groeien?
Backspace begint al slijtplekken te vertonen nu.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef MASD het volgende:
Ik wacht eigenlijk op typo's in de teksten.
"Ik voo el mij besst gooe ed."
Lees de OP eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Misschien denk je zo dat je een sinasappel bent en ga je jezelf schillen.
Zoals een vibrator gebruiken, maar dan zonder een vibrator!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, maar mijn voeten beginnen te tintelen en ik ben nu aangenaam bibberig. Typen gaat al moeilijker.
Okeeeeee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Lees de OP eens. Dit is een lief aangenaam topic, ja!
eens...quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Eet de rest op!
Hahhahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahhaquote:
Beschrijf eens het beeld op jouw netvlies?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef MLI het volgende:
ik kom niet goed meer uit mijn woorden
Nu zie ik alles een beetje matrixachtig, sommige dingen beginnen te golven maar het toetsenbord en mijn vingers zijn verbazend scherp, alles buiten de focus is vaag.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Beschrijf eens het beeld op jouw netvlies?
Ikk moest lacenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahha
gek, alles is nu vaag maar de posts van masd blijven scherp. De smileys gaan als idioten tekeer nu, het komt echt in golven.. nu trilt het beeld onder mijn foucusquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef MLI het volgende:
[..]
gek, alles is nu vaag maar de posts van masd blijven scherp. De smileys gaan als idioten tekeer nu, het komt echt in golven.. nu trilt het beeld onder mijn foucus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |