Ik bedoelde niet zo'n roller van de Blokker ofzo. Maar echt een grote rol brede plakband oftewel tape.quote:Op maandag 28 april 2008 07:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou, die hardnekkige witte zakdoekvezeltjes gingen er hier echt niet af met zo'n plakroller hoor, die bleven zitten waar ze zaten! Maar inmiddels kan de broek er weer redelijk mee door
Nee hoor, hoeft helemaal niet. Die van mij ligt ook nog steeds maagdelijk in de kastquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja jeetje, nu kon ik gisteren bij de Action zo'n groene flubbertjesspons niet weerstaan... Nou moet ik wel gaan poetsen.
Dat komt goed uit shmoops, dat komt érg goed uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
Wees gerust, clums, ik heb nog niets gepoetst.
Wel alles in huis, maar nog niks gepoetst.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat komt goed uit shmoops, dat komt érg goed uit.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, niet te veel schoonmaken. Ik zou het even laten liggen allemaanl, de boel de boel laten, de rommel zich op laten stapelen.
Gewoon, zomaar een hint.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef moussy het volgende:
Inmiddels háát ik de wondersponzen, gruwelijk zijn ze, ik vervloek ze!!
Ik had een grijze kring vane en bureaustoel op de witte(!!) plavuizen en al járen kreeg ik hem niet weg, niks werkte. Van de week zag ik het heldere licht, wonderspons er over. Op mn knieën heb ik zitten boenen... met als resultaat.. een helder witte vlek op onze toch niet erg witte plavuizen.... Ik wil niet de hele vloer (8mx8m) doen op mn knieën met wondersponsjes
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef moussy het volgende:
Ik had een grijze kring vane en bureaustoel op de witte(!!) plavuizen en al járen kreeg ik hem niet weg, niks werkte. Van de week zag ik het heldere licht, wonderspons er over. Op mn knieën heb ik zitten boenen... met als resultaat.. een helder witte vlek op onze toch niet erg witte plavuizen.... Ik wil niet de hele vloer (8mx8m) doen op mn knieën met wondersponsjes
En als je nou elke dag één plavuisje doet?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
Ja leuk!!... midden in de kamer ...![]()
Ik leg gewoon de hond er op, die is toch zwart
Het verbod op kinderarbeid is zéér overschat vind ik hoor!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:01 schreef moussy het volgende:
of mn kinderen, of valt dat dan weer onder kinderarbeid?
Ik baalde echt zo erg van die mooie schone witte plek dat ik bijna iedereen die die dag op verjaardagsvisite kwam een sponsje wilde geven: Echt joh, die dingen werken perfect!! Wil je het ook proberen, neem maar een plavuis!!" Maar dan zag ook iedereen dat ik een viespeuk met een vieze vloer benNu was de witte vlek snel smoezelig omdat iedereen buiten naar het kippenhok moest, kuikens kijken
het liefst ín het hok natuurlijk
En kindertjes in Afrika hebben niet eens wondersponsjes! Die poetsen de plavuizen altijd met van die ordinaire schuursponzen, met zo'n on-trendy groen kantje!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef moussy het volgende:
Het regende die dagmaar nu zit ik nog steeds met mn witte vlek
![]()
Morgen maar eens de kinderen aan de arbeid zetten: Jij wil toch jurkjes van H&M, dan moet je niet klagen, die zijn gemaakt door kindertjes van 3, zonder vingertjes! Je moet blij zijn dat je bijna 9 bent en al je vingers nog hebt!!
Voor meneer van 4... HIER, ga met een spons spelen, bakje water er bij. Lego is zoooo jaren 80!
Ik zag er een bij de Blokker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wat doe je precies met zo'n flubbertjes handschoen? En zijn die ook ergens anders dan bij de Action te krijgen?
Ik wil een Action in Gouda!![]()
Herkenbaar. Ik ben met wondersponsje en microvezeldoekje een aantal erge vlekken in tapijt te lijf gegaan. Nu zijn die vlekken weg... en lichten de bewuste plekken bijna op van schoonheid, waardoor de rest van het tapijt nog smeriger lijkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef moussy het volgende:
Maak je wel foto's voor de schoonmaakactie?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
En bedankt!
Door die wondersponsjes ben ik al een maand heftig aan het schoonmaken!
Dat doe ik anders nooit!
En dinsdag was ik toevallig bij een Action. Toen kreeg ik een onweerstaanbare lust om die goedkope wondersponsjes te kopen, want bij het kruidvat zijn ze duurder.
Maar het ergste is iid dat ik tegen iedereen MOET vertellen hoe goed ze zijn.
Het is allemaal de schuld van Fok dat ik op koninginnedag en hemelvaartsdag mijn keukenkastjes heb lopen boenen.
Blegh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |