Kan je er geen primer opsmeren en dan nog een keer schilderen met buitenverf? Ben je in ieder geval van die witte vegen af.quote:Op maandag 21 april 2008 18:32 schreef Shakti het volgende:
[..]
Been there, tried that, didn't work. Vorige zomer die truc al uitgeprobeerd, maar het spul is echt hardnekkig om eraf te krijgen. Terwijl je meteen wit bent als je er even langs veegt/loopt.
De ramen zou het misschien nog een optie voor zijn, maar de witte verf op de muren dus niet. Ik ga de ramen een dezer dagen eens met verschillende producten, dan zie ik vanzelf wel wat het beste werkt.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Maeghan het volgende:
Microvezeldoekjes vind ik trouwens verschrikkelijk, ik kan ze echt niet beetpakken. De rillingen lopen over m'n rug als ik die dingen al zie en aanraken vind ik een ramp. Als een klant op m'n werk ze koopt pak ik ze heel voorzichtig beet aan het kartonnetje, zodat ik de doekjes zelf echt niet aan hoef te raken. Brrr.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens wil ik graag een hernieuwde oproep doen:
Knaloranje MVD's, waar?
Ik heb ze nu toch gekocht omdat ik in een van de topics las dat ze handig zijn bij het ramen zemen, omdat je dan niet meer zo'n natte kledderboel hebt. Ik zie er tegenop, maar ik heb laminaat en de vorige keer ben ik door die natte kledderboel nogal hard onderuit gegaan, broek kapot, knie kapot, etc. Op je bek gaan als je al rugklachten hebt is geen succesquote:Op maandag 21 april 2008 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]JA! Eindelijk iemand die het ook heeft! Ik kan ze alleen aanraken als ze nat zijn, en zelfs dan krijg ik er rillingen van. Brr. En ik maar denken dat ik de enige was met die afwijking.
Wordt lastig denk ik. Aan de ene kant is het een bakstenen muur, daar zal dat met die primer misschien wel werken. Maar het liefst zie ik gewoon bakstenen ipv geschilderde.quote:Op maandag 21 april 2008 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je er geen primer opsmeren en dan nog een keer schilderen met buitenverf? Ben je in ieder geval van die witte vegen af.
Ik vind sommige MVD's ook verschrikkelijk om vast te pakken. Die met dat ruit-motief van de action vind ik dus geen probleem.quote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb ze nu toch gekocht omdat ik in een van de topics las dat ze handig zijn bij het ramen zemen, omdat je dan niet meer zo'n natte kledderboel hebt. Ik zie er tegenop, maar ik heb laminaat en de vorige keer ben ik door die natte kledderboel nogal hard onderuit gegaan, broek kapot, knie kapot, etc. Op je bek gaan als je al rugklachten hebt is geen succesdus vandaar dat ik toch maar aan de mvd ga. Ik doe echt alles om te vermijden dat ik weer onderuit ga.
Ole, ook jij hiero! Ouwe hoolster!quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Ole het volgende:
ik vind eik dat de vogel van Merel ook in de OP moet![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Ole het volgende:
ik vind eik dat de vogel van Merel ook in de OP moet![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn lolligquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef _Bar_ het volgende:
even een misschien ietwat dom vraagske....
maaruh die flubbertjes aan die mv spons waar dienen die nu precies voor, heb net braaf alle ramen staan zemen, maar had geen idee wat die nu extra toevoegen...
en niet te vergeten je vingertoppenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:59 schreef octopussy het volgende:
Ik heb echt geen problemen met het vastpakken van MVD's. Maar de wondersponsjes zijn toch wel een behoorlijke aanslag op de nagelsIk had na het gebruik echt geschuurde en gerafelde nagels
Volgende keer dus maar wel handschoenen aan.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo,
mag ik even weten waarom ik nou weer een flubbertjesdingduster heb gekocht?
hmm?
quote:
Om flubbergaaien mee te makenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo,
hmm?
Ik vermoed om dezelfde mysterieuze reden als waarom ik hem heb gekocht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo,
hmm?
Ja, shmoop, het is dan nu eindelijk geschied: je bent nu een ware discipel, een missionaris van de Wonderspons. Zegt het voort Shmoop! Verspreid die schone boodschap! Laat de Wonderspons zich als een olievlek over de wereld verspeiden, beginnende bij je naasten, totdat tot aan den einder niets anders is te zien dan het poetsen der sponzen! Als een kolkende massa, een universele dans van willige poetshanden! Shmoop! Het uur U is nakende!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef shmoopy het volgende:
Okee, ik ga voor de poetsdoos-award:
Ik heb gisteren mijn buurvrouw een wondersponsje gegeven en uit mijn mond rolde een monoloog die zo in een commercial kan.
*bloemetjesjurk gaat zoeken*
Wat schrijf jij mooi over de wonderspons.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, shmoop, het is dan nu eindelijk geschied: je bent nu een ware discipel, een missionaris van de Wonderspons. Zegt het voort Shmoop! Verspreid die schone boodschap! Laat de Wonderspons zich als een olievlek over de wereld verspeiden, beginnende bij je naasten, totdat tot aan den einder niets anders is te zien dan het poetsen der sponzen! Als een kolkende massa, een universele dans van willige poetshanden! Shmoop! Het uur U is nakende!!!![]()
Laat even weten hoe dat is afgelopen, ik zit hier ook nog met een zwarte katoenen broek vol pluisjes van een papiertje dat is meegewassenquote:Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef Merel het volgende:
Er zat eens papieren zakdoekje tussen m'n zwarte wasNu lees ik op al die grootmoeder-weet-raad-webites dat het dan helpt om een microvezeldoekje mee te wassen... Dus dat gaan we dan maar eens proberen!
Je kan ze alleen niet op 60 graden wassenquote:Op zondag 27 april 2008 17:43 schreef Maeghan het volgende:
Paarse multivezelsponzen met flubbertjes zijn leuk. <3
Zo op het eerste gezicht heeft het wel geholpen... Nog wel wat wittige dingetjes, maar beter dan eerst. Ik moet even zien hoe het opdroogt natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat is afgelopen, ik zit hier ook nog met een zwarte katoenen broek vol pluisjes van een papiertje dat is meegewassen
Je kan die broek ook pluisvrij maken met een grote rol tape (waar je onder andere dozen mee dicht plakt). Groot stuk tape afknippen en plakken en lostrekken maar!quote:Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat is afgelopen, ik zit hier ook nog met een zwarte katoenen broek vol pluisjes van een papiertje dat is meegewassen
Ik heb mijn oranje (zie foto boven) anders probleemloos gewassen op 60 graden! Wat ging er mis?quote:Op zondag 27 april 2008 23:35 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je kan ze alleen niet op 60 graden wassen
Het sponsje is gekrompen, dus ik heb nu een flubbertje met een minisponsje erin.quote:Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb mijn oranje (zie foto boven) anders probleemloos gewassen op 60 graden! Wat ging er mis?
O dit is hier nu ook actueel! Behalve dan dat ik wel een droger heb.quote:Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef Merel het volgende:
Er zat eens papieren zakdoekje tussen m'n zwarte wasNu lees ik op al die grootmoeder-weet-raad-webites dat het dan helpt om een microvezeldoekje mee te wassen... Dus dat gaan we dan maar eens proberen!
(Het schijnt ook te helpen om de pluisjeswas met een panty in de droger te stoppen, maar ik heb geen droger en ik denk niet dat het werkt als ik gewoon een panty mee aan de waslijn hang)
Nou, die hardnekkige witte zakdoekvezeltjes gingen er hier echt niet af met zo'n plakroller hoor, die bleven zitten waar ze zaten! Maar inmiddels kan de broek er weer redelijk mee doorquote:Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kan die broek ook pluisvrij maken met een grote rol tape (waar je onder andere dozen mee dicht plakt). Groot stuk tape afknippen en plakken en lostrekken maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |