abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58207476
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:32 schreef Shakti het volgende:

[..]

Been there, tried that, didn't work. Vorige zomer die truc al uitgeprobeerd, maar het spul is echt hardnekkig om eraf te krijgen. Terwijl je meteen wit bent als je er even langs veegt/loopt.

De ramen zou het misschien nog een optie voor zijn, maar de witte verf op de muren dus niet. Ik ga de ramen een dezer dagen eens met verschillende producten, dan zie ik vanzelf wel wat het beste werkt.
Kan je er geen primer opsmeren en dan nog een keer schilderen met buitenverf? Ben je in ieder geval van die witte vegen af.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58207700
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:51 schreef Maeghan het volgende:

Microvezeldoekjes vind ik trouwens verschrikkelijk, ik kan ze echt niet beetpakken. De rillingen lopen over m'n rug als ik die dingen al zie en aanraken vind ik een ramp. Als een klant op m'n werk ze koopt pak ik ze heel voorzichtig beet aan het kartonnetje, zodat ik de doekjes zelf echt niet aan hoef te raken. Brrr.

JA! Eindelijk iemand die het ook heeft! Ik kan ze alleen aanraken als ze nat zijn, en zelfs dan krijg ik er rillingen van. Brr. En ik maar denken dat ik de enige was met die afwijking.
pi_58209557
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens wil ik graag een hernieuwde oproep doen:

Knaloranje MVD's, waar?

Bij de Xenos verkopen ze o.a. knaloranje, blauwe, knalgroene en knalgele doekjes met een witte bloemenprint. Beetje het Hawaï idee. Ze zitten per 4 in een pakje geloof ik.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_58210485
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

JA! Eindelijk iemand die het ook heeft! Ik kan ze alleen aanraken als ze nat zijn, en zelfs dan krijg ik er rillingen van. Brr. En ik maar denken dat ik de enige was met die afwijking.
Ik heb ze nu toch gekocht omdat ik in een van de topics las dat ze handig zijn bij het ramen zemen, omdat je dan niet meer zo'n natte kledderboel hebt. Ik zie er tegenop, maar ik heb laminaat en de vorige keer ben ik door die natte kledderboel nogal hard onderuit gegaan, broek kapot, knie kapot, etc. Op je bek gaan als je al rugklachten hebt is geen succes dus vandaar dat ik toch maar aan de mvd ga. Ik doe echt alles om te vermijden dat ik weer onderuit ga.
Sanity is (not) statistical
pi_58210822
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Kan je er geen primer opsmeren en dan nog een keer schilderen met buitenverf? Ben je in ieder geval van die witte vegen af.
Wordt lastig denk ik. Aan de ene kant is het een bakstenen muur, daar zal dat met die primer misschien wel werken. Maar het liefst zie ik gewoon bakstenen ipv geschilderde.
Aan de de andere kant zal het niet gaan denk ik. Daar zitten nl asbestplaten (of iets dergelijks) en daar durf ik niet echt met een of ander goedje aan te gaan zonder even zeker te weten dat die zooi niet gek gaat doen. Eraf halen kan helaas niet, is aangelegd/gemaakt door een of andere klusidioot met 2 linkerhanden en een compleet gebrek aan hersens. Als je die dingen weghaalt loopt het water blijkbaar bij de onderburen van de buurvrouw langs de muren (als het heeft geregend). En dus laat ik dat dus liever zitten zolang er geen absolute noodzaak is om het te vervangen/veranderen.

Ik moet maar eens bij een echte verfzaak informatie gaan inwinnen. Die weten meestal wel een oplossing, hoop ik. Want ik denk dat het met poetsspul ook ook niet gaat lukken.
pi_58211228
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik heb ze nu toch gekocht omdat ik in een van de topics las dat ze handig zijn bij het ramen zemen, omdat je dan niet meer zo'n natte kledderboel hebt. Ik zie er tegenop, maar ik heb laminaat en de vorige keer ben ik door die natte kledderboel nogal hard onderuit gegaan, broek kapot, knie kapot, etc. Op je bek gaan als je al rugklachten hebt is geen succes dus vandaar dat ik toch maar aan de mvd ga. Ik doe echt alles om te vermijden dat ik weer onderuit ga.
Ik vind sommige MVD's ook verschrikkelijk om vast te pakken. Die met dat ruit-motief van de action vind ik dus geen probleem.
Maar sowieso poets ik tegenwoordig met van die charmante handschoenen aan. Ter bescherming van mn handen en nagels. En dan zijn alle MVD's klein te krijgen

Ik ben nu ook zo dwaas bezig met die MVD's en overige poetsartikelen met een kleurtje. Geel is voor mn auto (die is geel/gold metallic), blauw is voor het natte gedeelte in huis (badkamer en gootsteen) en nu nog een andere kleur vinden voor 'diversen' en eentje voor de plee.
Zo onthoud ik tenminste makkelijk wat waar te gebruiken. Dan poets ik mn gootsteen tenminste niet met datgene waar ik ook mn plee net mee heb gepoetst.

Wat dat onderuit gaan betreft, ik leg altijd een groot oud badlaken oid. op de grond onder het raam wat er gewassen wordt. En je krijgt geen natte vloer en watervlekken én je gaat niet op je snuffert (iets waar ik ook erg goed in ben namelijk ). Is dus misschien het proberen waard.
  Moderator / Miss SHO maandag 21 april 2008 @ 21:36:32 #57
22592 crew  Ole
pi_58212011
ik vind eik dat de vogel van Merel ook in de OP moet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 21 april 2008 @ 22:25:43 #58
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_58213538
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Ole, ook jij hiero! Ouwe hoolster!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Moderator / Miss SHO maandag 21 april 2008 @ 22:26:33 #59
22592 crew  Ole
pi_58213562
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:25 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ole, ook jij hiero! Ouwe hoolster!
jojo !

Mijn pa vond zowaar mijn huis er netjes uit zien gister
  maandag 21 april 2008 @ 22:28:08 #60
331 Merel
Be here now.
pi_58213622
De poetsdoekvogel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Moderator / Miss SHO maandag 21 april 2008 @ 22:31:52 #61
22592 crew  Ole
pi_58213782
Voor komende sinterklaas kunnen we een iglo maken van witte wondersponsjes

Waar dat spul allemaal niet goed voor is
pi_58217334
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58226547
Ik MOEST het gewoon even op de Bugaboo proberen:

voor:

na :
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:28:36 #64
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58226688
even een misschien ietwat dom vraagske....

maaruh die flubbertjes aan die mv spons waar dienen die nu precies voor, heb net braaf alle ramen staan zemen, maar had geen idee wat die nu extra toevoegen...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_58227976
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef _Bar_ het volgende:
even een misschien ietwat dom vraagske....

maaruh die flubbertjes aan die mv spons waar dienen die nu precies voor, heb net braaf alle ramen staan zemen, maar had geen idee wat die nu extra toevoegen...
Ze zijn lollig
pi_58228849
Ik heb echt geen problemen met het vastpakken van MVD's. Maar de wondersponsjes zijn toch wel een behoorlijke aanslag op de nagels Ik had na het gebruik echt geschuurde en gerafelde nagels Volgende keer dus maar wel handschoenen aan.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 april 2008 @ 16:05:37 #67
22592 crew  Ole
pi_58229065
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:59 schreef octopussy het volgende:
Ik heb echt geen problemen met het vastpakken van MVD's. Maar de wondersponsjes zijn toch wel een behoorlijke aanslag op de nagels Ik had na het gebruik echt geschuurde en gerafelde nagels Volgende keer dus maar wel handschoenen aan.
en niet te vergeten je vingertoppen
pi_58229216
Oh ja, je vingertoppen worden heel raar van wondersponsjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58230535
ja hallo,
mag ik even weten waarom ik nou weer een flubbertjesdingduster heb gekocht?
hmm?

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58230994
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo,
hmm?

quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ze zijn lollig
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 april 2008 @ 17:40:30 #71
22592 crew  Ole
pi_58231203
quote:
ja hallo,
hmm?

Om flubbergaaien mee te maken
pi_58232290
quote:
ja hallo,
hmm?

Ik vermoed om dezelfde mysterieuze reden als waarom ik hem heb gekocht.
pi_58232723
De flubberhandschoen is erg handig om je dashboard stofvrij mee te krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 april 2008 @ 23:47:22 #74
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58240956
Flubberhandschoen rulez Onze glazen schuifpui is weer dreumesplakhandjes vrij dankzij een oranje flubberhandschoen. Morgen eens kijken of de daderesdreumes in kwestie er ook zelf mee wil poetsen.
Ze heeft een poets tic. Die heeft ze niet van mama, maar mama wil 'm best stimuleren natuurlijk
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_58267246
Bij de Action geweest.
Gekocht: Wonderdoekjes , Blue Miracle, Blue Miracle doekjes
Grote knaloranje flubberspons en een kleine gifgroene flubberspons

En ook nog zo'n rugwasding op een steel. Met een puff eromheen.

Ik zit me nu alleen af te vragen waarom ik in godsnaam 5 pakjes Wonderspons en twee flubbersponsen in huis heb. Ik heb maar twee handen.

Ik denk dat ik eerst maar in bad ga.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_58295428
Nou, ik ben gister ook bij de Action geweest.
Alle wondersponsjes die jullie hier noemen ingeslagen.
Ik ben benieuwd. Komende week gaan we de woonkamer opknappen en poetsen, dus ben benieuwd.

Die grijze wondersponsjes zien er trouwens helemaal niet zo wonderlijk uit.......ik ben echt benieuwd.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:07:56 #77
331 Merel
Be here now.
pi_58295480
Je bent wel benieuwd hè Koningin?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_58295730
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:07 schreef Merel het volgende:
Je bent wel benieuwd hè Koningin?
Ja
Sorry, ik moet het nl. eerst zien dan geloven.
pi_58296535
Okee, ik ga voor de poetsdoos-award:
Ik heb gisteren mijn buurvrouw een wondersponsje gegeven en uit mijn mond rolde een monoloog die zo in een commercial kan.

*bloemetjesjurk gaat zoeken*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:05:39 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58297777
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef shmoopy het volgende:
Okee, ik ga voor de poetsdoos-award:
Ik heb gisteren mijn buurvrouw een wondersponsje gegeven en uit mijn mond rolde een monoloog die zo in een commercial kan.

*bloemetjesjurk gaat zoeken*
Ja, shmoop, het is dan nu eindelijk geschied: je bent nu een ware discipel, een missionaris van de Wonderspons. Zegt het voort Shmoop! Verspreid die schone boodschap! Laat de Wonderspons zich als een olievlek over de wereld verspeiden, beginnende bij je naasten, totdat tot aan den einder niets anders is te zien dan het poetsen der sponzen! Als een kolkende massa, een universele dans van willige poetshanden! Shmoop! Het uur U is nakende!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 april 2008 @ 11:13:55 #81
22592 crew  Ole
pi_58297989
Ik ga even een week op vakantie hoor!

Niks geen wondersponsjes, MVD'tjes engazomaardoor

ff uitrusten hoor

maar voor de kattenoppas moet toch dit huis klein beetje schoon zijn dus voor vertrek nog even
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:15:58 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58299584
Er heeft zich een kleine ramp voltrokken. Ik kom er pas nu achter dat mijn huidige wasmiddel Dash '2-in1' is. Oftewel 1 van de 2 in '2 in 1' is wasverzachter
Ik heb er inmiddels al vele keren een 60 gradenwasje mee gedaan, in die was zitten ook weleens microvezeldoekjes
Heb ik ze nu voor altijd verpest of is het effect tijdelijk (de werking vermindert - maar dat weeteenieder in dit topic natuurlijk al - als je wasverzachter gebruikt) en kan je ze weer gebruiken als je ze nogmaals wast?
pi_58299928
Aventura, misschien even heet wassen met een scheutje azijn erbij.
pi_58300240
Ik raak nu wel nieuwsgierig naar die wondersponsjes enzo . Ik ga maar eens langs de Xenos
Mijn huis moet ook glimmen!
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:07:05 #85
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58300882
In mijn zoektocht naar het antwoord op de vraag over wasverzachter kwam ik deze
MVD-gebruiksaanwijzing tegen.

Geen antwoord trouwens
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:30:57 #86
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58305570
Ik heb 'm ook maar gehaald

@ Pandora: ik ga met wasverzachter gewassen doekjes weken in azijn en vanaf nu met een ander wasmiddel wassen.
Dat werkt denk ik wel, omdat wasverzachter vettig is. De vezels trekken heel goed vet aan en verzadigen erdoor. Azijn lost dat vet weer op. Ik laat wel wetenwat de bevindingen zijn
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:35:37 #87
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_58313747
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, shmoop, het is dan nu eindelijk geschied: je bent nu een ware discipel, een missionaris van de Wonderspons. Zegt het voort Shmoop! Verspreid die schone boodschap! Laat de Wonderspons zich als een olievlek over de wereld verspeiden, beginnende bij je naasten, totdat tot aan den einder niets anders is te zien dan het poetsen der sponzen! Als een kolkende massa, een universele dans van willige poetshanden! Shmoop! Het uur U is nakende!!!
Wat schrijf jij mooi over de wonderspons.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_58342426
Paarse multivezelsponzen met flubbertjes zijn leuk. <3
  zondag 27 april 2008 @ 17:47:36 #89
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58342491
Ik heb vandaag mijn oma een wondersponsje mee gegeven.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 27 april 2008 @ 20:45:33 #90
331 Merel
Be here now.
pi_58345996
Er zat eens papieren zakdoekje tussen m'n zwarte was Nu lees ik op al die grootmoeder-weet-raad-webites dat het dan helpt om een microvezeldoekje mee te wassen... Dus dat gaan we dan maar eens proberen!

(Het schijnt ook te helpen om de pluisjeswas met een panty in de droger te stoppen, maar ik heb geen droger en ik denk niet dat het werkt als ik gewoon een panty mee aan de waslijn hang )
pi_58349402
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef Merel het volgende:
Er zat eens papieren zakdoekje tussen m'n zwarte was Nu lees ik op al die grootmoeder-weet-raad-webites dat het dan helpt om een microvezeldoekje mee te wassen... Dus dat gaan we dan maar eens proberen!

Laat even weten hoe dat is afgelopen, ik zit hier ook nog met een zwarte katoenen broek vol pluisjes van een papiertje dat is meegewassen
pi_58349802
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:43 schreef Maeghan het volgende:
Paarse multivezelsponzen met flubbertjes zijn leuk. <3
Je kan ze alleen niet op 60 graden wassen
  zondag 27 april 2008 @ 23:40:07 #93
331 Merel
Be here now.
pi_58349906
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Laat even weten hoe dat is afgelopen, ik zit hier ook nog met een zwarte katoenen broek vol pluisjes van een papiertje dat is meegewassen
Zo op het eerste gezicht heeft het wel geholpen... Nog wel wat wittige dingetjes, maar beter dan eerst. Ik moet even zien hoe het opdroogt natuurlijk Maarja, ik weet niet in hoeverre het microvezeldoekje er echt aan bijgedragen heeft en hoe het resultaat was geweest als ik gewoon nog een gewone was had gedraaid
pi_58349922
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan die broek ook pluisvrij maken met een grote rol tape (waar je onder andere dozen mee dicht plakt). Groot stuk tape afknippen en plakken en lostrekken maar!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 27 april 2008 @ 23:40:42 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58349924
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:35 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Je kan ze alleen niet op 60 graden wassen
Ik heb mijn oranje (zie foto boven) anders probleemloos gewassen op 60 graden! Wat ging er mis?
  zondag 27 april 2008 @ 23:44:10 #96
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58349995
Ik heb donderdag mijn keuken staan boenen met die wonderspons
Keimakkelijk schoonmaken en scheelt enorm veel tijd enne koste amper moeite !
En het ziet er weer puik uit.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58350547
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb mijn oranje (zie foto boven) anders probleemloos gewassen op 60 graden! Wat ging er mis?
Het sponsje is gekrompen, dus ik heb nu een flubbertje met een minisponsje erin.
  maandag 28 april 2008 @ 00:47:12 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58351258
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef Merel het volgende:

(Het schijnt ook te helpen om de pluisjeswas met een panty in de droger te stoppen, maar ik heb geen droger en ik denk niet dat het werkt als ik gewoon een panty mee aan de waslijn hang )
O dit is hier nu ook actueel! Behalve dan dat ik wel een droger heb.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 28 april 2008 @ 07:15:57 #99
331 Merel
Be here now.
pi_58352524
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef Cyan het volgende:

[..]

Je kan die broek ook pluisvrij maken met een grote rol tape (waar je onder andere dozen mee dicht plakt). Groot stuk tape afknippen en plakken en lostrekken maar!
Nou, die hardnekkige witte zakdoekvezeltjes gingen er hier echt niet af met zo'n plakroller hoor, die bleven zitten waar ze zaten! Maar inmiddels kan de broek er weer redelijk mee door
pi_58353052
Ik heb de wonderspons gebruikt voor een plek in mijn bank en het is eruit
Als je die sponsjes zo ziet, denk je niet dat ze zo krachtig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')