ligt aan je gemeente, maar meestal 40 á 50 euro extra. En dan heb je em nog niet altijd de volgende dag, maar binnen 2 werkdagen, in dit geval dus maandag.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef AFCA_DD het volgende:
Ik heb hem net gehaald in 1x, alleen hoe zit het met ophalen? hoeveel ben je kwijt als je hem meteen de volgende dag wil hebben, weet iemand dat?
en de kans is groot dat als je em op de normale manier aanvraagt dat ie er ook maandag kan liggen, alleen die garantie geven ze nietquote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ligt aan je gemeente, maar meestal 40 á 50 euro extra. En dan heb je em nog niet altijd de volgende dag, maar binnen 2 werkdagen, in dit geval dus maandag.
Oke, ik heb ze nog even gebeld. Als ik het vandaag aanvraag, kan ik hem morgen nog ophalen dus dat valt meequote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ligt aan je gemeente, maar meestal 40 á 50 euro extra. En dan heb je em nog niet altijd de volgende dag, maar binnen 2 werkdagen, in dit geval dus maandag.
Bus of vrachtwagen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef Mauro het volgende:YAY
Net geslaagd voor het deel techniek voor CCV-b
Vanmiddag nog ff administratie inkoppen en ik heb mijn chauffeursdiploma
Ok, succes dan!quote:
Administratie sucks, maar succesquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dank.
Ik ga NU weer naar het examenlokaal. kwart over 12 is het zover
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Mauro het volgende:YAY
Feest! Taart! Slingers! Confetti! Balonnen!
Alles erop en eraan!
BIER
Ik moest volgens mij instructeur een dag wachten. Aan het einde van de dag zouden alle gegevens pas doorgestuurd worden. Maar ik heb ook verhalen gehoord van mensen die hem wel meteen dezelfde dag konden aanvragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:22 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand of je een dag moet wachten om je rijbewijs bij het gemeentehuis aan te vragen? Stel dat je hem vandaag heb gehaald, kan ik hem dan meteen aanvragen?
Alvast bedankt.
Aha, het verschilt dus per gemeente? Anders moet ik tot volgende week maandag wachten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Ik moest volgens mij instructeur een dag wachten. Aan het einde van de dag zouden alle gegevens pas doorgestuurd worden. Maar ik heb ook verhalen gehoord van mensen die hem wel meteen dezelfde dag konden aanvragen.
Het zou goed kunnen dat het verschilt per gemeente. Je hebt vrijdag examen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, het verschilt dus per gemeente? Anders moet ik tot volgende week maandag wachten.
Nee, ik ben vandaag geslaagd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat het verschilt per gemeente. Je hebt vrijdag examen?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag geslaagd.![]()
Maar aangezien het gemeentehuis de komende dagen gesloten is wil ik niet tot dinsdag wachten om hem dan pas aan te vragen.
Zou wel zonde zijn om nu éér te switchen ja. Wel zonde dat het zo tegenvalt! Ff volhouden nog, bedenk je dat zijn kritiek ook alleen maar opbouwend bedoeld is en dat je er uiteindelijk waarschijnlijk beter van wordt. Liever nu wat zenuwachtig dan tijdens je examen. Dan ben je al voorbereid op iemand die niet zo lief is als je instructeur, wie weet is dat nog in je voordeelquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:53 schreef godigita het volgende:
Ik ben echt zwaar ongelukkig sinds ik van rijleraar en auto moest wisselen. Ik kan helemaal niet met die nieuwe man opschieten, en de auto vind ik ook verschrikkelijk. Voor ik switchte ging alles prima, kon lachen met mijn instructeur, hij gaf goed les, ik had plezier in de rijlessen, TTT goed doorstaan, kon op voor mijn examen, maar mijn eigenlijke rijleraar had geen examenblokken meer. Dit is een vriend van hem, die nog wel blokken heeft, maar het lijkt nu alsof ik weer net begonnen ben. Ik krijg alleen maar kritiek, nooit een complimentje als ik iets wel goed doe, dus nu lijkt het fout na fout na fout. Ook is hij ongeduldig, en zo langzaam ben ik nou ook weer niet. Hij heeft goede slaagpercentages, maar ik word onderhand mega onzeker, en kijk tegen elke les op, maar ja, nu een hele andere rijschool nog gaan zoeken zou zonde zijn, als ik zo dicht bij mijn examen zit, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |