Da's kut hèquote:Op woensdag 23 april 2008 18:21 schreef swollywood het volgende:
Vanmiddag gezakt voor theorie met 7 fout
Net 1 fout teveel
Daar kan je gewoon 2,5 uur doen over je examen. Ze gaan pas rijden als je rustig bentquote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef -Trinity- het volgende:
Klote hccheung. Maybe dat je bij 't BNOR wat relaxter rijdt, schijnt dat de examinatoren daar beter inspelen op mensen met zenuwen en mensen met faalangst. Ik duim voor je!
ligt aan je gemeente, maar meestal 40 á 50 euro extra. En dan heb je em nog niet altijd de volgende dag, maar binnen 2 werkdagen, in dit geval dus maandag.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef AFCA_DD het volgende:
Ik heb hem net gehaald in 1x, alleen hoe zit het met ophalen? hoeveel ben je kwijt als je hem meteen de volgende dag wil hebben, weet iemand dat?
en de kans is groot dat als je em op de normale manier aanvraagt dat ie er ook maandag kan liggen, alleen die garantie geven ze nietquote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ligt aan je gemeente, maar meestal 40 á 50 euro extra. En dan heb je em nog niet altijd de volgende dag, maar binnen 2 werkdagen, in dit geval dus maandag.
Oke, ik heb ze nog even gebeld. Als ik het vandaag aanvraag, kan ik hem morgen nog ophalen dus dat valt meequote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ligt aan je gemeente, maar meestal 40 á 50 euro extra. En dan heb je em nog niet altijd de volgende dag, maar binnen 2 werkdagen, in dit geval dus maandag.
Bus of vrachtwagen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef Mauro het volgende:YAY
Net geslaagd voor het deel techniek voor CCV-b
Vanmiddag nog ff administratie inkoppen en ik heb mijn chauffeursdiploma
Ok, succes dan!quote:
Administratie sucks, maar succesquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dank.
Ik ga NU weer naar het examenlokaal. kwart over 12 is het zover
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Mauro het volgende:YAY
Feest! Taart! Slingers! Confetti! Balonnen!
Alles erop en eraan!
BIER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |