Nee, daar is het bier en tietenquote:
Ik kan het me helemaal voorstellen, hihi! Echt super!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx Tezz![]()
![]()
Milou is nu echt niet meer te houden![]()
Over 15 minuten gaat ze nog 1x plassen en dan gaan we weg
Met hulp van de buurvrouw!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau vraagt zich af of Liejannuh nog binnen is gekomen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke: Milou even plassen
Milou: nee moette niet
Onder dwang van mij moet ze toch en in de wc legt Milou een dikke drol, komt van de pot af, wijst ernaar en zegt enthousiast: tatatataaaaaa![]()
Wij zijn weg, tot zondag of maandag
Maar goed dat de buurvrouw je al met mij had gezienquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
Met hulp van de buurvrouw!Die haar versie van de sleutel erbij heeft gepakt!
Owja, en je bent je telefoon vergeten.
YUMMIE!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:22 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even spammen voor mijn mexico-etentje?? Ik durf hier wel een link te plaatsen naar mijn blog.........
Ik heb eerst zelf 5 minuten staan prutsen op het slot, maar de buuv en ik zijn het eens: je moet even bellen met de woningbouw dat het slot zo brak is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat de buurvrouw je al met mij had gezienanders liet ze zomaar vreemden binnen in mijn huis hehe
Ik durfde het al niet te vragen. Was weer bang dat ik wat gemist had.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
Nou is natuurlijk de grote vraag als Liejannuh in Isa haar huis zit, waar zit Isa dan?
De liefde gaat weer eens door de maag bij je?quote:
Mijn eerstvolgende ex moet tenminste goed kunnen koken. Althans, ze moet plezier in koken hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
De liefde gaat weer eens door de maag bij je?
Plezier is inderdaad het allerbelangrijkste! Ik kan er zo van genieten, zo'n dagje knoeien in de keuken, heerlijk gewoon! Gelukkig vind ik altijd wel gewillige 'slachtoffers' hihi. Een weekend is voor mij geen weekend zonder een uitgebreid avondmaaltje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende ex moet tenminste goed kunnen koken. Althans, ze moet plezier in koken hebben.
Wat deed je daar ook alweer in het hoge noorden?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb Isa weggestuurd.
Herstel: ik heb Isa weggebracht.
quote:
Ben benieuwd wat er onder die kappen zit.quote:
De humor van dit soort filmpjes ontgaat mij volledig.quote:
Dat heb ik ook inderdaad. Niets zo ontspannend als lekker knoeien in de keuken. Werkt ook heerlijk om af te reageren na een rotdag. Uitgebreid koken met gerechten die veel hak- en snijwerk vereisen. Julienne ftwquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Plezier is inderdaad het allerbelangrijkste! Ik kan er zo van genieten, zo'n dagje knoeien in de keuken, heerlijk gewoon! Gelukkig vind ik altijd wel gewillige 'slachtoffers' hihi. Een weekend is voor mij geen weekend zonder een uitgebreid avondmaaltje.
En sinds ik een goede vaatwasser heb vind ik koken alleen maar leuker worden, hihi.
Morgen bij vrienden langs in Leek (of all places) en zondag de Cascaderun lopen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat deed je daar ook alweer in het hoge noorden?
Trusteh en succes met het zwemmen morgen voor je A-diploma.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Tezz het volgende:
Anyway, ik ga naar bedje. Morgen gaat de wekker weer erg vroeg (wie bedenkt er dan ook zwemles op zaterdagmorgen om half 10).
Trusten allemaal!
Helaas, dan is broertjelief waarschijnlijk nog niet weg dus je moet het doen met virtuele aanmoediging.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Morgen bij vrienden langs in Leek (of all places) en zondag de Cascaderun lopen!![]()
We kunnen nog supporters gebruiken!
Vrolijke brakke Hobsel, slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef MissHobje het volgende:
Ja hoi ben er half..
zo alweer slapen...
Pff die tijden ik vind het niets haha, maar bijna weekend! nog 1 dagske.
Ik weet jouw voornaam niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Hey ben nog nie weg he
Gekke Steertje
Wat denk je Boris, Ajax of PSV dit weekend?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:28 schreef borisz het volgende:
nu maar ff een stukkie giel kijken zo.
Ajaxquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat denk je Boris, Ajax of PSV dit weekend?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trusten meisje met de leuke voornaam.![]()
![]()
Nou de mijne doet het doorgaans ook hoor! Nooit geen problemen mee gehad eigenlijk, met slapen. Ze slaapt eigenlijk altijd gewoon de klok rond. Gister lag ze om 22.00 uur pas in bed vanwege het etentje hier, dus ik had haar ook echt nog niet wakker verwacht. Maar ja die stomme tandenfee he........quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen Tezz!
Ik ga zo langs bij vrienden met een dochter die uitslaapt. Heel vaag. Dat doen kinderen van 3 toch niet?!
Ik heb een leuke avond gehad hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Je ligt nu zeker al op bed?Ik was wel nieuwsgierig of je een leuke avond hebt gehad
Ook heimwee naar je bed?quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef Stereotomy het volgende:
Horizontale wereld![]()
![]()
![]()
Verticale wereld.![]()
Heimwee naar liefde, genegenheid, slaap, een knuffel, een diploma, wat warmer weer en een heldere geest ja.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heimwee naar liefde, genegenheid, slaap, een knuffel, een diploma, wat warmer weer en een heldere geest ja.![]()
Aan de slag.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de rest kan ik je niet helpen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga even douchen. Jij schijnt toch goed te zijn in het wassen van mensen?
zeker. was ook een leuk feessiequote:Op zaterdag 19 april 2008 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Los, hoe is t? Is je neef inmiddels gelukkig
?
Volgens mijn dochter is de tandenfee heel klein, draagt ze een blauwe jurk met giltters en heeft ze vleugeltjes. Ze heeft al twee euro en ze denkt dat ze er nieuwe playmobiel mee kan gaan kopen (ik heb nog maar niet verteld dat ze dan ongeveer tachtig tanden moet verliezen, maar goed).quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz staat met de handdoek klaar om steer ff met flink wat genegenheid droog te wrijven
De tandenfee, wat leuk Tezz, dat je dat doet
quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:51 schreef latislos het volgende:
[..]
zeker. was ook een leuk feessie
Voel jij je weer op en top? Heb ik zojuist 1 1/2 topic doorgelezen en daar ging het wat minder las ik
Ze waren duidelijk te laat met het roostertje plaatsenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:03 schreef Tezz het volgende:
Steer is door het doucheputje verdwenen denk ik......
quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze waren duidelijk te laat met het roostertje plaatsen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klinkt verstandigquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:Op en top gaat lang duren. Het gaat nog steeds niet helemaal denderen maar ach je kan niet alles hebben heh
Tevreden zijn met wat je hebt enzo
Ja maar lieve tante bluezz, als ik daar op moet wachten tot ik eind 30 ben, spring ik liever nu onder de treinquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt verstandig![]()
Maar het komt echt allemaal goed Leinekind, kijk maar naar oom golfer en tante bloes
Dat geeft alleen maar vlekken en een hoop vertragingquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar lieve tante bluezz, als ik daar op moet wachten tot ik eind 30 ben, spring ik liever nu onder de trein![]()
Vertraging FTW. Iemand anders opzadelen met je probleemquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar vlekken en een hoop vertraging
Het kán eerder[ afbeelding ]
En je gaat stuk. Dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
he nee als ik onder de trein spring word ik nog kleiner.
5 uur?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Middag lieve CULlers!![]()
Deze zaterdag eens niet uitgebreid aan de kokkerel, want we gaan naar een marathon van Toneelgroep Amsterdam. Van 16 tot 21 uur in het theater!![]()
![]()
![]()
Bluezz & Golfer, ook hier even alvast een heerlijk weekend Zeeland gewenst!
quote:Gastenboek
Wij vinden het leuk als u een berichtje achterlaat in ons online gastenboek. Graag zien wij u snel weer terug!
Piet Snot geplaatst op vrijdag 18 april 2008 om 20:48 uur
Jullie vinden het leuk als we een berichtje achterlaten....waarom dan mijn reactie verwijderen? Omdat mijn reactie niet bevalt...omdat ik eerlijk ben. HET IS TOCH EEN SMERIG ROKERIG DRANK LOKAAL, DE KAMERS ZIJN TOCH VOCHTIG EN ROKERIG EN JE KRIJGT TOCH ALLEEN 1 ALDI AFBAKBROODJE. Heb nou eens het lef ook kritische reacties te tonen, toon karakter Harry!!!!!!
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:25 schreef latislos het volgende:
[..]
5 uur?neem aan dat er halverwege wel een pauze is ingelast?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat leukkkk dude, have zelf ook fun
Ben ook heel benieuwd naar onze overnachting bij Harry en Kitty
OMG in dat gastenboek :
[..]
Nee joh gekkerd. Jou missen we wel langer dan slechts een paar topicsquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, een paar topics later en ik ben alweer vergeten.
Eet smakelijk en veel plezierquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Leuk borissie, have fun (is het thuis of op locatie?)
Kleertjes pakken en wegwezen![]()
Tis inderdaad veel werk, maar ach, zaterdagochtenden zijn daar prima geschikt voor! En tijdens het pruttelen van de saus heb ik rustig koffie gedronken, met kind naar zwemles gegaan, nog een keer koffie gedronken, de was opgehangen en nog een keer koffie gedronken. Relaxed dus!quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Tezz!
Ik vind moussaka heerlijk, maar ik maak het niet vaak omdat het zo vreselijk veel werk is... Die saus is namelijk verreweg het beste als je m urenlang suddert. Onderwijl aardappels schillen en koken, aubergines bakken... Op het einde nog bechamelsaus maken... Ik weet het niet, het is gewoon zoveel.... Maar wel echt
Ik ga zo banoffee pie maken. De bodem maak ik altijd zelf, niet met koekjes ofzo. Leuk, maar wel een beetje gehannes als je slecht ter been bent
Ik vind het grappig én bewonderenswaardig! Hoe, wat en waar?quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!! Morgen ga ik meedoen met een hardloopwedstrijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en ja, ik vind het grappig)
Gisteren met Lianne tapas gegetenwas erg lekker, review komt nog (was geen Oud Sluis, maar wel prima eten). ColdFeet met haar banoffeepie negeer ik gewoon. Dan word ik alleen maar heel erg jaloers en krijg ik de neiging om een blikje gecondenseerde melk te halen
En latislos:
voor de pink panther
En Euc hoe was het nouhou!! (of lees ik er ergens overheen?) Lein een knuffel en Steer, dat wil ik ook allemaal, zullen we delen?
quote:
Delen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik doe het natuurlijk voor de Ben & Jerry's die de deelnemers gratis krijgen
Tuuurlijkquote:
En Tezzquote:
En Tezzje, onze wonderkokkin.quote:
Ja, ik geloof dat steeds meer bedrijven zulke stoelen promoten voor het personeel. Grof geld voor de stoelbouwers. Ik vind het echt lekker zitten. Je bent iig veel meer met je houding bezig, en dat was bij mij echt nodig ook. Ook veel beter voor je buik, nek en rugspieren als je een beetje fatsoenlijker zit.quote:Trouwens, ik heb zo'n stoel op het werk! Ik gebruik hem tijdens lange vergaderingen, als ik dus lang moet zitten. Gewoon tijdens het werk is het niet handig, omdat ik het 'in en uitstappen' nogal vindt. Maar het is supergoed voor je rug, je hebt een actieve zit.
Het was geweldig (eergister)quote:
Oooooh dat klinkt goed! Doe je ook nog een uitgebreide recensie en neem je mij volgende keer mee?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het was geweldig (eergister)! Ik had eerst een sollicitatiegesprek in Amsterdam, wat erg goed ging, toen racen naar schiphol, inchecken had ik 's ochtends al gedaan en de paspoortcontrole etc ging verbazend snel, ik had zelfs nog tijd over ook! Uiteindelijk vertrok het vliegtuig een 20 minuten later dan geplanned, en toen we op Heathrow aankwamen ging alles weer verbazend snel, business class vliegen heeft zo zijn voordelen
![]()
Daar aangekomen stonden de taxichauffeurs in de aankomsthal al netjes klaar met van die coole bordjes (), en ze brachten ons naar the Waterside Inn, nadat we onze spullen op de kamers hadden gelegd en ons een beetje hadden opgefrist gingen we naar de lounge, waar het grote feest begon. Begonnen met een glaasje champagne (Krug Grande Cuvee), en een bombardement aan amuses (in totaal 9 stuks, allerlei zelfgemaakte zoutjes op tafel niet eens meegeteld hebbende), ondertussen keken we rustig de kaart in, eigenlijk wouden we a la carte eten, maar omdat iedereen uit ons gezelschap ook in de horeca werkt, en we weten wat een drama dat is voor 12 personen hebben we uiteindelijk maar gekozen voor het meest uitgebreide menu; Le Menu Exceptionnel. Maar zelfs dat menu had "maar" 5 gangen, dus in overleg hebben we daar nog 8 van de normale kaart aan toegevoegd.
Het was overdonderend, hoewel ik er wel bij moet zeggen dat sommige gangen toch iets tegenvielen, en dat er ook wel wat foutjes gemaakt werden, voor het piece waren ze bijvoorbeeld de wijn vergeten te schenken, waar ze achter kwamen toen ze een van de laatste borden inzette, nogal een grove fout. Maar verder was het een geweldige ervaring, die wat mij betreft zeker vaker mag voorkomen!
Totale kosten: ¤ 5,= (Wit pistoletje ham/kaas en een flesje cola bij La Place op het station tijdens de terugweg naar limburg)
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het was geweldig (eergister)! Ik had eerst een sollicitatiegesprek in Amsterdam, wat erg goed ging, toen racen naar schiphol, inchecken had ik 's ochtends al gedaan en de paspoortcontrole etc ging verbazend snel, ik had zelfs nog tijd over ook! Uiteindelijk vertrok het vliegtuig een 20 minuten later dan geplanned, en toen we op Heathrow aankwamen ging alles weer verbazend snel, business class vliegen heeft zo zijn voordelen
![]()
Daar aangekomen stonden de taxichauffeurs in de aankomsthal al netjes klaar met van die coole bordjes (), en ze brachten ons naar the Waterside Inn, nadat we onze spullen op de kamers hadden gelegd en ons een beetje hadden opgefrist gingen we naar de lounge, waar het grote feest begon. Begonnen met een glaasje champagne (Krug Grande Cuvee), en een bombardement aan amuses (in totaal 9 stuks, allerlei zelfgemaakte zoutjes op tafel niet eens meegeteld hebbende), ondertussen keken we rustig de kaart in, eigenlijk wouden we a la carte eten, maar omdat iedereen uit ons gezelschap ook in de horeca werkt, en we weten wat een drama dat is voor 12 personen hebben we uiteindelijk maar gekozen voor het meest uitgebreide menu; Le Menu Exceptionnel. Maar zelfs dat menu had "maar" 5 gangen, dus in overleg hebben we daar nog 8 van de normale kaart aan toegevoegd.
Het was overdonderend, hoewel ik er wel bij moet zeggen dat sommige gangen toch iets tegenvielen, en dat er ook wel wat foutjes gemaakt werden, voor het piece waren ze bijvoorbeeld de wijn vergeten te schenken, waar ze achter kwamen toen ze een van de laatste borden inzette, nogal een grove fout. Maar verder was het een geweldige ervaring, die wat mij betreft zeker vaker mag voorkomen!
Totale kosten: ¤ 5,= (Wit pistoletje ham/kaas en een flesje cola bij La Place op het station tijdens de terugweg naar limburg)
We wachten nog altijd op jouw sneeuwrecensie met Glühwein en Bratwürstquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oooooh dat klinkt goed! Doe je ook nog een uitgebreide recensie en neem je mij volgende keer mee?
Wanneer ik niet op de piste stond was ik hier te vinden, dus ik ben nog immer aan het bijkomen van de wintersportquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We wachten nog altijd op jouw sneeuwrecensie met Glühwein en Bratwürst
Is dat niet die club van Paris Hilton?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:55 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wanneer ik niet op de piste stond was ik hier te vinden, dus ik ben nog immer aan het bijkomen van de wintersport.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is dat niet die club van Paris Hilton?
Oooh, die Taziki zou ik wel over mijn hele lichaam uit willen smeren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef Tezz het volgende:
De mousaka was weer goddelijk!
[ afbeelding ]
Is geen aanrader. Je gaat er erg van stinken. En gezien het feit dat je vanmiddag al de douche in bent geweest zou ik dat niet doen. Er zit veeeeeeeeeeeel knof in namelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooh, die Taziki zou ik wel over mijn hele lichaam uit willen smeren.
Ik heb net gesport en ga wederom onder de douchequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is geen aanrader. Je gaat er erg van stinken. En gezien het feit dat je vanmiddag al de douche in bent geweest zou ik dat niet doen. Er zit veeeeeeeeeeeel knof in namelijk.
Ik ook! Dus ik ga even mijn bubbelbadje in nu! Tess Geritsen gaat mee trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb net gesport en ga wederom onder de douche
Ikbadderen en douchen!
Hoiquote:
Ik ga stoppen met hockeyen zelfs na dit seizoenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Goed, en hoe is het met jou?
Ga je ook mee toernooien![]()
Jeweetz hoe dat gaat, vriendje haakt aan met the hottest girl in town, alle andere vrouwen denken van:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oh, en omdat ik graag roddel, begreep ik viavia dat mijn teerbeminde lokale exvriendje inmiddels een setje vormt met het jongste edoch grootste sletje van de hele club? IEUW!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met hockeyen zelfs na dit seizoen![]()
Waar ga je heen en met wie?
En de tzatziki ziet er heerlijk uit, doe mij die maar. En dan gewoon in een bakje, om te gebruiken als saus, Steer, vies!
Oh, en omdat ik graag roddel, begreep ik viavia dat mijn teerbeminde lokale exvriendje inmiddels een setje vormt met het jongste edoch grootste sletje van de hele club? IEUW!
Jaja, ik ben vereerd door je beeldspraak, maar hij is 26 bijna 27 en zij is 17, en dat vind ik persooooonlijk een beetje ehm, een groot verschil.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jeweetz hoe dat gaat, vriendje haakt aan met the hottest girl in town, alle andere vrouwen denken van:![]()
wtf , hottest girl in town verlaat vriendje en alle vliegen komen op hem af als stront.
beeldspraak
Bijna goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jeweetz hoe dat gaat, vriendje haakt aan met the hottest girl in town, alle andere vrouwen denken van:![]()
wtf , hottest girl in town verlaat vriendje en alle vliegen komen op hem af als stront.
beeldspraak
Omdat ik het hier bij de lokale hockeyclub niet zo naar mijn zin heb, ook niveautechnisch niet zo (de 2e klasse hier is toch aanzienlijk anders dan de 2e klasse daar, zo blijkt, en niet positief neequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]waarom ga je dat doen
Ik wil juist weer beginnen
We gaan naar Bleiswijk met een mix van Berkel en Eindhoven
Hockeyrelaties![]()
Volgens mij begrijpt niemand meer waar het over gaat. Welke conclusie trek jij hier die ik niet trek (en Marc, waar doel jij op....?)?quote:
Ik heb maar een ding waar ik aan trek en dat doe ik niet te snel bij anderen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpt niemand meer waar het over gaat. Welke conclusie trek jij hier die ik niet trek (en Marc, waar doel jij op....?)?
Zoek dan een goed elftalquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Omdat ik het hier bij de lokale hockeyclub niet zo naar mijn zin heb, ook niveautechnisch niet zo (de 2e klasse hier is toch aanzienlijk anders dan de 2e klasse daar, zo blijkt, en niet positief nee). En ehm, wie van Berkel? Doe eens pm'en anders? En ik ga hoe dan ook niet keepen hoor
Dat hij nog niet helemaal snapt hoe het werkt op hockeyclubsquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpt niemand meer waar het over gaat. Welke conclusie trek jij hier die ik niet trek (en Marc, waar doel jij op....?)?
Mijn ex ex was een hockeyslet. En keepster.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hij nog niet helemaal snapt hoe het werkt op hockeyclubs
Ik dacht dat je mijn hottest-chick-in-town-imago in twijfel trokquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hij nog niet helemaal snapt hoe het werkt op hockeyclubs
Misschien moeten we die date er dan toch maar een keer van laten komenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex ex was een hockeyslet. En keepster.![]()
Oh, je bent een slet wou je zeggen nu?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn hottest-chick-in-town-imago in twijfel trok
Nee natuurlijk niet, waar concludeer je dat uit?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, je bent een slet wou je zeggen nu?
Ik volg het niet meer, dus ik vráág maar gewoon even.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, waar concludeer je dat uit?
Ik was hartstikke leuk uiteraardquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer, dus ik vráág maar gewoon even.
Wil wel een paar foto's van je postenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn hottest-chick-in-town-imago in twijfel trok
Ze kon wel in het doel staan hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer, dus ik vráág maar gewoon even.
Maar je bent wel keepster? Ben je niet wat te iel om te keepen?
Die zijn dan van keilang geleden (ik gok: Pollux), dus doe maar niet. Op mijn hyves staan meer actuele foto's, wanneer ga je daar eens aan, meneer B?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil wel een paar foto's van je posten
Pollux en een ander toernooiquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die zijn dan van keilang geleden (ik gok: Pollux), dus doe maar niet. Op mijn hyves staan meer actuele foto's, wanneer ga je daar eens aan, meneer B?
Lie, een vriendinnetje van mij bij toneel heeft als figurant meegespeeld in deze Bollywood-productie:quote:
Oe! Ik ben jaloers!!!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:18 schreef latislos het volgende:
we gaan hier nu de banoffee pie aansnijden
Ik kreeg ook spontaan zoveel zin in baksels dat er nu applecrumble in de oven staatquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Ik ben jaloers!!!!!
Ik trek maar een zak Ketlers open zometeen. Tis weekend he, dan mag het. En een kan ranja met verse aardbeien ernaast.
Het hockeyverhaal volg ik niet echt dus daar heb ik niets over te melden.
Ja knap van je. Maar het zit ingebakken in mijn hersens: zaterdag en zondag zijn 'zondig-dagen'. Kan er niets aan doen, de hele week eet ik yoghurt, fruit, granen en groenvoer, maar in het weekend 'mag' ik uitgebreid koken en lekker snoepen. Dus het is dwangmatig, ik kan niet anders.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Nou Tezz, ik had net mijn avondeten op, wilde eigenlijk nog een extra boterham pakken maar in plaats daarvan heb ik een halve liter water en een kauwgompje genomen. Veel beter.
Sssssst dit soort logica wil ik helemaal niet horen. Ik wil applecrumble eten in het weekend, en lasagne, en chipjes etc. Doordeweeks eet ik wel weer gezond...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is dat er dan midweeks iets van 2000 kcal bezuinigd wordt, om het in het weekend weer met 2 zakken chips op 1500 kcal teniet te doen. Maargoed, 't is niet de dieetclub hier en ik heb toch een voorkeur voor rondere vrouwen, dus eat on!
Ik weet het! Maar het is het enige wat werkt voor mij, ik hou gewoon te veel van lekker eten en van koken. Dus the hell with maatje 38, daar pas ik al jaren niet meer in.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is dat er dan midweeks iets van 2000 kcal bezuinigd wordt, om het in het weekend weer met 2 zakken chips op 1500 kcal teniet te doen. Maargoed, 't is niet de dieetclub hier en ik heb toch een voorkeur voor rondere vrouwen, dus eat on!
Ah man, rondingen moet jij krijgen, en rap een beetje.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Sssssst dit soort logica wil ik helemaal niet horen. Ik wil applecrumble eten in het weekend, en lasagne, en chipjes etc. Doordeweeks eet ik wel weer gezond...
Ik heb net allemaal nieuwe kleren gekocht in het kader van "ik ben student-af en werk nu", ik ga niet alles weer vervangen omdat jij vindt dat ik dikker moet worden, jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah man, rondingen moet jij krijgen, en rap een beetje.
Ik! Kom hierheen en eet banoffee pie en Ben & Jerry's en kijk een leuke film en drink veel wijn. Dan gaat het vast beter!quote:
voel me niet zo lekker in mn vel al een tijdje, je kent het wel zo van ik ben te dom ens tom en lelijk voor deze wereldquote:
*checkt fotoboek.... Nou, te lelijk ben je iig nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voel me niet zo lekker in mn vel al een tijdje, je kent het wel zo van ik ben te dom ens tom en lelijk voor deze wereld
Ik sluit met aan bij CF. En alle rechtenstudenten zijn cool, dus jij ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*checkt fotoboek.... Nou, te lelijk ben je iig nietEn stom ook niet. Of je slim bent weet ik niet. Maar vast niet erg dom
niet echt het seizoen, maar wel leukquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voel me niet zo lekker in mn vel al een tijdje, je kent het wel zo van ik ben te dom ens tom en lelijk voor deze wereld
dat filmpje ken ik alquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:12 schreef latislos het volgende:
[..]
niet echt het seizoen, maar wel leuk
slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:19 schreef Leonoor het volgende:
Ik ga slapen, ik moet duidelijk even een weekendje bijkomen van "de club van Paris Hilton" en 2x borrelen in 1 weekWelterusten
Trusten Leoquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:19 schreef Leonoor het volgende:
Ik ga slapen, ik moet duidelijk even een weekendje bijkomen van "de club van Paris Hilton" en 2x borrelen in 1 weekWelterusten
Nee, ik vind de structuur niet prettig. Kip en kalkoen ben ik trouwens ook niet weg van (ik eet het wel hoor). Geen idee waarom...quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga het echt eens proberen, die eend. Thanks.
Duderinnetje, echt niet? Eend is veel smakelijker dan kip en kalkoen en dat soort beesten
Cool! Die heb ik namelijk óók gekocht toen ik de wondersponsjes kocht.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer: Een spiegel kun je beter met een microvezeldoekje doen! Die krassen in elk geval niet.
Mooi!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cool! Die heb ik namelijk óók gekocht toen ik de wondersponsjes kocht.
straciatella ijsquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel, Memento, wat voor comfort food eet je?
Thanks, FlyDudequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi!
Met een vochtige MVD (met wat schoonmaakmiddel) de spiegel afnemen en daarna opwrijven met een droge MVD.
That does the trick!
dan zijnz e ook niet meetr zo ubecvute en geelquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope. Eerst een paar weken wachten.
Klopt, dan worden ze wit en zien ze er zo uit:quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zijnz e ook niet meetr zo ubecvute en geel
Lopen op krukken lijkt me zo zwaar in het begin!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
StereoDat wil ik helemaal niet weten
Dude, het gaat wel. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest, die kon het niet meer plakken maar ik moet het nu de hele tijd spoelen en verbinden. Maar het lopen (nog wel met krukken) gaat best OKNou ja, gister na die bruiloft, halve avond staan en lopen, was ik echt gesloopt...
MementoEnjoy!
eendjesquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, dan worden ze wit en zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel lastig om zoiets op te eten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, dan worden ze wit en zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
![]()
Tja...quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wou dat ik de guts had om vegetariër te worden.
Om het goedkoop gaat het me eigenlijk niet. Ik betaal heel graag ook meer voor bio-vlees, geen enkel probleem. En de zogenoemde vleesvervangers van de AH bijvoorbeeld, vind ik zalig!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja...
Nouja, als al dat Tivali en Quorn steeds beter en goedkoper worden, wil ik ook wel vaker soja gaan eten ipv vlees...
Het is gewoon het zoete. Ik ben helemaal geen zoetekauw, vrees ik!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Memento!Kan ik iets voor je betekenen? Even MSN'en ofzo?
Dude: het schijnt niet hygienisch te zijn om het twee dagen later nog te plakken. Zei de huisarts. En ik heb een ijsmachine, zelfgemaakt sorbetijs is superlekker en zelfgemaakt roomijs ook
Pff ik zou niet zonder vlees kunnen denk ik. Ik vind het gewoon te lekker! Ik maak overigens wel eens een maaltijd zonder vlees (mijn dochter is meer van groente en vis). Als manlief werken is en niet mee-eet thuis dan staat er met regelmaat iets vegetarisch op het menu, gewoon omdat ik het niet nodig vindt voor mijn dochter om iedere dag vlees te eten. Maar als manlief wel thuis is met eten, dan ligt er gewoon een flink stuk vleesquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om het goedkoop gaat het me eigenlijk niet. Ik betaal heel graag ook meer voor bio-vlees, geen enkel probleem. En de zogenoemde vleesvervangers van de AH bijvoorbeeld, vind ik zalig!
Ik eet alleen zo graag af en toe een lekker Italiaans droog worstje en zo![]()
En nee, ik refereer nu niet aan de edele delen van Berlusconi.
Wat rot meis, die worsteling. Het leven is ook heel niet gemakkelijk, met al die keuzes die je moet maken en al die verwachtingen die mensen, maar vooral jezelf, hebben/hebt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
*chocolade naar binnen schuift*
en CF lief van je maar je kan toch niks betekenen
en ik denk dat t wel gaat duderinnetje, ben alleen een beetje op het punt in mn leven dat ik het allemaal niet meer weet hoe en wat
Ja ik vind het ook lekker hoor, absoluut. Maar wel bio. Lekkerder én eerlijker. Van een gewone (helaas) biefstuk word ik niet zo heel blij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pff ik zou niet zonder vlees kunnen denk ik. Ik vind het gewoon te lekker! Ik maak overigens wel eens een maaltijd zonder vlees (mijn dochter is meer van groente en vis). Als manlief werken is en niet mee-eet thuis dan staat er met regelmaat iets vegetarisch op het menu, gewoon omdat ik het niet nodig vindt voor mijn dochter om iedere dag vlees te eten. Maar als manlief wel thuis is met eten, dan ligt er gewoon een flink stuk vleesop ons bordje hoor !
*spam alertquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lekker hoor, absoluut. Maar wel bio. Lekkerder én eerlijker. Van een gewone (helaas) biefstuk word ik niet zo heel blij.
Nee ken ik niet! Ik ga er achteraan, want je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*spam alert
Ken je 'Het fijne van vlees', dat boek? Prachtig vond ik het, het gaat over de vleesleveranciers van diverse sterrenrestaurants, jeetje, als je dat leest weet je meteen dat je never nooit vegetarier wilt wordenSowieso een supermooi boek met recepten van topkoks, maar jeetje, als je leest over hoe dat vlees gefokt en gekweekt wordt, oh my
Rundvlees smaakt natuurlijk beter als het gezellig los op de hei heeft gegraasd
Ik ken het wel een beetje, wat jij zegt. Vlees heeft vaak een nare bijsmaak.
Ik heb graag geld over voor mooie boeken hoor, of ik er nu uit kan koken of niet. Komt goed!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, het is jammer dat je zo ver weg woont, je kon anders de mijne wel lenen. Het is een vrij duur boek, en 't is absoluut niet geschikt als kookboek verder.
Ken je pata-negraham? Dat is typisch zoiets waaraan je de kwaliteit van het leven van het dier gewoonweg kunt proevenEcht van die gezellige varkens in de modder die naar eikels scharrelen. fantastisch, zo zou al het vlees moeten zijn. En ik ben helemaal niet zo'n varkensvleeseter...
De meeste supermarkten hebben ook al bio-vlees. Ik laat er vaak mijn keuze vanaf hangen. En als ik per se een specifiek gerecht wil maken, koop ik het bijtijds in.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef Tezz het volgende:
Hmm jammer dat er hier in het dorp geen goeie bio-slager zit eigenlijk. ..........
En nu ga ik in mijn boekenkast snuffelen. Heb zojuist een heel spannend boek uitgelezen en nu wil een nieuwe lezen. Ik weet alleen nog niet welke en mijn voorraadje raakt aardig op! Ik heb sowieso nog twee boekenweekgeschenken liggen, dus er is in ieder geval leesvoer in huis!
Ik zal eens wat beter op gaan letten in de supermarkt.........quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De meeste supermarkten hebben ook al bio-vlees. Ik laat er vaak mijn keuze vanaf hangen. En als ik per se een specifiek gerecht wil maken, koop ik het bijtijds in.
Lees ze! Heerlijk is dat! Ik heb momenteel een mooie voorraad (ben nu bezig in Het Lot van de Familie Meijer), maar raak altijd in paniek als het einde der pagina's zich aandient.
buikje rond denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe zou het met de golferbloezzen zijn?
Pata Negra is ge-wel-digquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, het is jammer dat je zo ver weg woont, je kon anders de mijne wel lenen. Het is een vrij duur boek, en 't is absoluut niet geschikt als kookboek verder.
Ken je pata-negraham? Dat is typisch zoiets waaraan je de kwaliteit van het leven van het dier gewoonweg kunt proevenEcht van die gezellige varkens in de modder die naar eikels scharrelen. fantastisch, zo zou al het vlees moeten zijn. En ik ben helemaal niet zo'n varkensvleeseter...
Ja het is mooiquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Dude! Dat boek heb ik van een vriend gekregen voor mijn afstuderen, is het mooi?
Ha, ik ga lekker twee weken boekjes lezen op de bank
Je hebt nog een heel leven voor je hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het is mooi![]()
Ook nog even kopen: De Brug der Zuchten, en Anna Boom en, en, en en...
Er zijn zo veel mooie boeken dat ik er soms wanhopig van word. Ik werk al zo min mogelijk zodat ik kan lezen, maar hemel, er is te weinig tijd voor al dat moois.
Ik ook! Ben alleen benieuwd hoelaat ze het hebben gemaakt, de 2 kenissen die ik heb daar in de keuken zijn nu allebei online op msn, en ze hebben geen mensen in de keuken gehad zeggen zequote:Op zaterdag 19 april 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe bluezz en golfer het hebben (gehad) vanavond!![]()
Wat heerlijk Tezz, jouw baan!
Ik heb dat Livar nooit gegeten, maar wel pata negra. En ik vind echt dat je het proeft, het vakmanschap waarmee de hammen zijn bereid (en ja, daar heeft de 'levensstijl' van het varken ook mee te maken).quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pata Negra is ge-wel-dig
Livar overigens ook, is een afkorting voor Limburgs Kloostervarken, die door een stel monnikken uit Echt gehouden worden, heerlijk!
Ja maar gek genoeg nemen we een verslag van G&B inmiddels iets serieuzer dan jouw afwashulpverhalen vanaf de locatie.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ook! Ben alleen benieuwd hoelaat ze het hebben gemaakt, de 2 kenissen die ik heb daar in de keuken zijn nu allebei online op msn, en ze hebben geen mensen in de keuken gehad zeggen ze
Waar slaat dat eigenlijk op?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar gek genoeg nemen we een verslag van G&B inmiddels iets serieuzer dan jouw afwashulpverhalen vanaf de locatie.
Ja, maar er verschijnen ook steeds nieuwe boeken, dudequote:Op zaterdag 19 april 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel leven voor je hoor
Het fijne van vleesquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb graag geld over voor mooie boeken hoor, of ik er nu uit kan koken of niet. Komt goed!![]()
Nee pata-negraham ken ik niet. Vertel eens?
Ik ben echt enorm aan het meeschrijvenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar er verschijnen ook steeds nieuwe boeken, dude
Ik kreeg vanavond ook nog het nieuwe boek van Philippe ClaudelNu al zin in. En ik wil meer lezen van Mark Haddon, en ik heb hier nog zeker 10 boeken in de kast staan die er ook nog aan moeten geloven. Fay Weldon, Primo Levi, J.M. Coetzee...
Duderinnetje, heb je 'Het verstoorde leven' gelezen, de dagboeken van Etty Hillesum? Daar was ik echt helemaal ondersteboven van.
Wat zou ik bijelkaar liegen? Als je in de keuken van bijvoorbeeld de Librije gaat kijken heeft werkelijk niemand een hogere opleiding dan MBO niveau, omdat dat nou eenmaal de koks/middelbare hotelschool opleidingen zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
@ Euc: Ik krijg van allerlei kanten informatie dat jij maar wat bij elkaar liegt en met je MBO-horeca-opleiding niet kan klaarspelen wat je ons wilt laten geloven.Maar ik heb daar geen onderbouwing voor. Mooie voorstelling!
True!quote:Op zondag 20 april 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, je moet wat te dromen houden, toch?
Ik besloot toen ik het boek las wel dat ik noooooit vegetarier zou worden, maar wel beter vlees zou gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |