En ik vraag me af met wat jij wilt met zo'n replyquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vraag me eerder af waarom jij op fucking windows 3.11 zit met MSN 5.0 en een Zonealarm programma.
Blijft klassieke look van xp he. Dan is je trage bak wat sneller..quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vraag me eerder af waarom jij op fucking windows 3.11 zit met MSN 5.0 en een Zonealarm programma.
Ik moet er niet aan denken om een vreemde blote vent te hebben rondlopen in mijn huisquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Wacht even... hij komt schoonmaken zonder kleren en daar krijg je dan dus 50 euro én een schoon huis voor?![]()
Waar kan ik die vent bereiken en zou hij ook naar Groningen komen?
Lekker toch.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om een vreemde blote vent te hebben rondlopen in mijn huisBrrrrrrrrrrrrr.
Er staat niet bij hoever hij wil rijden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:32 schreef MinderMutsig het volgende:
en zou hij ook naar Groningen komen?
Ik wil natuurlijk wel eerst foto's zien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om een vreemde blote vent te hebben rondlopen in mijn huisBrrrrrrrrrrrrr.
Googelen op 'echte man' in 'Amsterdam-Noord' levert niet echt een bruikbaar mailadres op.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:02 schreef nachtdier2 het volgende:
Mail 'm even
Foto;s kunnen in het topic geplaatst worden.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:05 schreef theKiD het volgende:
Mocht er nog een dame zoiets willen doen..Tilburg is the place to be dan..
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:33 schreef nachtdier2 het volgende:
Speciaal voor jou een linkje.
http://link.marktplaats.nl/163927214
Alsof je een vreemd naakt wijf in je huis wil.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meestal staat een bed in huis, toch?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof je een vreemd naakt wijf in je huis wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |