Nee, daar is het bier en tietenquote:
Ik kan het me helemaal voorstellen, hihi! Echt super!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx Tezz![]()
![]()
Milou is nu echt niet meer te houden![]()
Over 15 minuten gaat ze nog 1x plassen en dan gaan we weg
Met hulp van de buurvrouw!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau vraagt zich af of Liejannuh nog binnen is gekomen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke: Milou even plassen
Milou: nee moette niet
Onder dwang van mij moet ze toch en in de wc legt Milou een dikke drol, komt van de pot af, wijst ernaar en zegt enthousiast: tatatataaaaaa![]()
Wij zijn weg, tot zondag of maandag
Maar goed dat de buurvrouw je al met mij had gezienquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
Met hulp van de buurvrouw!Die haar versie van de sleutel erbij heeft gepakt!
Owja, en je bent je telefoon vergeten.
YUMMIE!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:22 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even spammen voor mijn mexico-etentje?? Ik durf hier wel een link te plaatsen naar mijn blog.........
Ik heb eerst zelf 5 minuten staan prutsen op het slot, maar de buuv en ik zijn het eens: je moet even bellen met de woningbouw dat het slot zo brak is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat de buurvrouw je al met mij had gezienanders liet ze zomaar vreemden binnen in mijn huis hehe
Ik durfde het al niet te vragen. Was weer bang dat ik wat gemist had.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
Nou is natuurlijk de grote vraag als Liejannuh in Isa haar huis zit, waar zit Isa dan?
De liefde gaat weer eens door de maag bij je?quote:
Mijn eerstvolgende ex moet tenminste goed kunnen koken. Althans, ze moet plezier in koken hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
De liefde gaat weer eens door de maag bij je?
Plezier is inderdaad het allerbelangrijkste! Ik kan er zo van genieten, zo'n dagje knoeien in de keuken, heerlijk gewoon! Gelukkig vind ik altijd wel gewillige 'slachtoffers' hihi. Een weekend is voor mij geen weekend zonder een uitgebreid avondmaaltje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende ex moet tenminste goed kunnen koken. Althans, ze moet plezier in koken hebben.
Wat deed je daar ook alweer in het hoge noorden?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb Isa weggestuurd.
Herstel: ik heb Isa weggebracht.
quote:
Ben benieuwd wat er onder die kappen zit.quote:
De humor van dit soort filmpjes ontgaat mij volledig.quote:
Dat heb ik ook inderdaad. Niets zo ontspannend als lekker knoeien in de keuken. Werkt ook heerlijk om af te reageren na een rotdag. Uitgebreid koken met gerechten die veel hak- en snijwerk vereisen. Julienne ftwquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Plezier is inderdaad het allerbelangrijkste! Ik kan er zo van genieten, zo'n dagje knoeien in de keuken, heerlijk gewoon! Gelukkig vind ik altijd wel gewillige 'slachtoffers' hihi. Een weekend is voor mij geen weekend zonder een uitgebreid avondmaaltje.
En sinds ik een goede vaatwasser heb vind ik koken alleen maar leuker worden, hihi.
Morgen bij vrienden langs in Leek (of all places) en zondag de Cascaderun lopen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat deed je daar ook alweer in het hoge noorden?
Trusteh en succes met het zwemmen morgen voor je A-diploma.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Tezz het volgende:
Anyway, ik ga naar bedje. Morgen gaat de wekker weer erg vroeg (wie bedenkt er dan ook zwemles op zaterdagmorgen om half 10).
Trusten allemaal!
Helaas, dan is broertjelief waarschijnlijk nog niet weg dus je moet het doen met virtuele aanmoediging.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Morgen bij vrienden langs in Leek (of all places) en zondag de Cascaderun lopen!![]()
We kunnen nog supporters gebruiken!
Vrolijke brakke Hobsel, slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef MissHobje het volgende:
Ja hoi ben er half..
zo alweer slapen...
Pff die tijden ik vind het niets haha, maar bijna weekend! nog 1 dagske.
Ik weet jouw voornaam niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Hey ben nog nie weg he
Gekke Steertje
Wat denk je Boris, Ajax of PSV dit weekend?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:28 schreef borisz het volgende:
nu maar ff een stukkie giel kijken zo.
Ajaxquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat denk je Boris, Ajax of PSV dit weekend?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trusten meisje met de leuke voornaam.![]()
![]()
Nou de mijne doet het doorgaans ook hoor! Nooit geen problemen mee gehad eigenlijk, met slapen. Ze slaapt eigenlijk altijd gewoon de klok rond. Gister lag ze om 22.00 uur pas in bed vanwege het etentje hier, dus ik had haar ook echt nog niet wakker verwacht. Maar ja die stomme tandenfee he........quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen Tezz!
Ik ga zo langs bij vrienden met een dochter die uitslaapt. Heel vaag. Dat doen kinderen van 3 toch niet?!
Ik heb een leuke avond gehad hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Je ligt nu zeker al op bed?Ik was wel nieuwsgierig of je een leuke avond hebt gehad
Ook heimwee naar je bed?quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef Stereotomy het volgende:
Horizontale wereld![]()
![]()
![]()
Verticale wereld.![]()
Heimwee naar liefde, genegenheid, slaap, een knuffel, een diploma, wat warmer weer en een heldere geest ja.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heimwee naar liefde, genegenheid, slaap, een knuffel, een diploma, wat warmer weer en een heldere geest ja.![]()
Aan de slag.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de rest kan ik je niet helpen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga even douchen. Jij schijnt toch goed te zijn in het wassen van mensen?
zeker. was ook een leuk feessiequote:Op zaterdag 19 april 2008 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Los, hoe is t? Is je neef inmiddels gelukkig
?
Volgens mijn dochter is de tandenfee heel klein, draagt ze een blauwe jurk met giltters en heeft ze vleugeltjes. Ze heeft al twee euro en ze denkt dat ze er nieuwe playmobiel mee kan gaan kopen (ik heb nog maar niet verteld dat ze dan ongeveer tachtig tanden moet verliezen, maar goed).quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz staat met de handdoek klaar om steer ff met flink wat genegenheid droog te wrijven
De tandenfee, wat leuk Tezz, dat je dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |