Nee, daar is het bier en tietenquote:
Ik kan het me helemaal voorstellen, hihi! Echt super!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx Tezz![]()
![]()
Milou is nu echt niet meer te houden![]()
Over 15 minuten gaat ze nog 1x plassen en dan gaan we weg
Met hulp van de buurvrouw!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau vraagt zich af of Liejannuh nog binnen is gekomen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke: Milou even plassen
Milou: nee moette niet
Onder dwang van mij moet ze toch en in de wc legt Milou een dikke drol, komt van de pot af, wijst ernaar en zegt enthousiast: tatatataaaaaa![]()
Wij zijn weg, tot zondag of maandag
Maar goed dat de buurvrouw je al met mij had gezienquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
Met hulp van de buurvrouw!Die haar versie van de sleutel erbij heeft gepakt!
Owja, en je bent je telefoon vergeten.
YUMMIE!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:22 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even spammen voor mijn mexico-etentje?? Ik durf hier wel een link te plaatsen naar mijn blog.........
Ik heb eerst zelf 5 minuten staan prutsen op het slot, maar de buuv en ik zijn het eens: je moet even bellen met de woningbouw dat het slot zo brak is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat de buurvrouw je al met mij had gezienanders liet ze zomaar vreemden binnen in mijn huis hehe
Ik durfde het al niet te vragen. Was weer bang dat ik wat gemist had.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
Nou is natuurlijk de grote vraag als Liejannuh in Isa haar huis zit, waar zit Isa dan?
De liefde gaat weer eens door de maag bij je?quote:
Mijn eerstvolgende ex moet tenminste goed kunnen koken. Althans, ze moet plezier in koken hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
De liefde gaat weer eens door de maag bij je?
Plezier is inderdaad het allerbelangrijkste! Ik kan er zo van genieten, zo'n dagje knoeien in de keuken, heerlijk gewoon! Gelukkig vind ik altijd wel gewillige 'slachtoffers' hihi. Een weekend is voor mij geen weekend zonder een uitgebreid avondmaaltje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende ex moet tenminste goed kunnen koken. Althans, ze moet plezier in koken hebben.
Wat deed je daar ook alweer in het hoge noorden?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb Isa weggestuurd.
Herstel: ik heb Isa weggebracht.
quote:
Ben benieuwd wat er onder die kappen zit.quote:
De humor van dit soort filmpjes ontgaat mij volledig.quote:
Dat heb ik ook inderdaad. Niets zo ontspannend als lekker knoeien in de keuken. Werkt ook heerlijk om af te reageren na een rotdag. Uitgebreid koken met gerechten die veel hak- en snijwerk vereisen. Julienne ftwquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Plezier is inderdaad het allerbelangrijkste! Ik kan er zo van genieten, zo'n dagje knoeien in de keuken, heerlijk gewoon! Gelukkig vind ik altijd wel gewillige 'slachtoffers' hihi. Een weekend is voor mij geen weekend zonder een uitgebreid avondmaaltje.
En sinds ik een goede vaatwasser heb vind ik koken alleen maar leuker worden, hihi.
Morgen bij vrienden langs in Leek (of all places) en zondag de Cascaderun lopen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat deed je daar ook alweer in het hoge noorden?
Trusteh en succes met het zwemmen morgen voor je A-diploma.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Tezz het volgende:
Anyway, ik ga naar bedje. Morgen gaat de wekker weer erg vroeg (wie bedenkt er dan ook zwemles op zaterdagmorgen om half 10).
Trusten allemaal!
Helaas, dan is broertjelief waarschijnlijk nog niet weg dus je moet het doen met virtuele aanmoediging.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Morgen bij vrienden langs in Leek (of all places) en zondag de Cascaderun lopen!![]()
We kunnen nog supporters gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |