Het ging inderdaad hard toen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Het is altijd wel weer leuk om te sparen, maar ik twijfel of dat op deze leeftijd niet kinderachtig is. Zijn wel stukken minder plaatjes dan het WK (16 tegenover 32 landen), dus dat scheelt. Plus dat het ruilen wel makkelijker zal gaan met een EK-subforum erbij. Meen dat tijdens het WK iets van 10 topics er doorheen waren gejaagd?
.
535 plaatjesquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:39 schreef Swennus het volgende:
[..]
Het ging inderdaad hard toen!
Er zullen dit jaar ook 535 plaatjes inzitten tegenover 596 tijdens het WK
en wat maakt het nou uit hoe oud je bent!!
Lekker boeien Ray!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:54 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het al voor me. Sta ik in de rij bij Bruna; "tien pakjes EK-stickers".
Ik trek dat echt niet. Het liefst bestel ik gewoon gelijk een hele zooi pakjes, geen gezeur.
Ja, dat jij nou door je lengte als kind wordt aangezien...quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker boeien Ray!
Je bent zo oud als dat je je voelt!
zijn deze al te koop dan in de winkel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:52 schreef sjimz het volgende:
Mijn vrouw verraste me met wat pakjes gisteren
Dit heeft ze ook met het WK 2006 gedan![]()
![]()
Dat doet me denken aan het Wk 1990 toen mijn vader met een hele doos voor mijn broer en mij thuis kwam.
Sinds gisteren!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef Swennus het volgende:
[..]
zijn deze al te koop dan in de winkel?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou door je lengte als kind wordt aangezien....
Ik twijfel wel, het is toch wel leuk.
Geloof me, zodra je dat eerste zakje openscheurt ben je verslaafd. Ik zei hetzelfde tegen een maat met het WK 2006 en uiteindelijk als een soort verslaafde 3 keer in de week langs de lokale sigarenboer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou door je lengte als kind wordt aangezien....
Ik twijfel wel, het is toch wel leuk.
Ik schaamde me daar echt niet voor en ik kocht minstens 20 pakjes per keer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:54 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het al voor me. Sta ik in de rij bij Bruna; "tien pakjes EK-stickers".
Ik trek dat echt niet. Het liefst bestel ik gewoon gelijk een hele zooi pakjes, geen gezeur.
Vol heb ik het helaas niet gekregen al ben ik toen mede door Fok! wel een heel eind gekomen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Haha ja ik kan mij nog wel herinneren dat het tijdens het WK echt een hype was
Ik heb toen echt heel veel geruild via fok, en dat boek uiteindelijk nog vol gekregen
Zit nu nog te twijfelen of ik het weer ga doen
Zakjes kosten 60cent en geloof dat er 6 in zitten. Het album zit morgen samen met een zakje plaatjes ook bij een groot landelijk dagblad (weet niet of ik hier de naam mag noemen) dus dat kost je dan ook maximaal 2 euro.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:45 schreef Lyzio het volgende:
Ja!Sparen. Hoeveel kost dat verzamelboek eigenlijk? En hoeveel kosten de kaartjes? Of zijn 't stickers?
Ja, ik weet er niet zoveel van. Heb ze nog nooit gespaard
Doe 'ns spoileren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Zakjes kosten 60cent en geloof dat er 6 in zitten. Het album zit morgen samen met een zakje plaatjes ook bij een groot landelijk dagblad (weet niet of ik hier de naam mag noemen) dus dat kost je dan ook maximaal 2 euro.
535 plaatjes * 0,10 cent = 53,50 + album van 2,50 = ¤ 56,00 + stapeltje van ongeveer 40 dubbelen (aan 4 euro) en 15 keer een postzegel van 44 cent voor al het ruilen (=6,60) kom je op een totaal van ¤ 66,60 oftewel bijna 150 Nederlandse guldens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik begin er niet meer aan, kost toch klauwen vol geld. Al heeft het nog steeds wat.
Ik verklap niks maar het begint met een Tquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zal wel gewoon het AD zijn hoor, die hebben al een paar keer bericht over Panini. (welke Nederlandse spelers er bijv. inzitten) Het CL-panini-album werd dit jaar ook weggeven bij het AD.nl
Doe eens noemenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Het album zit morgen samen met een zakje plaatjes ook bij een groot landelijk dagblad (weet niet of ik hier de naam mag noemen) dus dat kost je dan ook maximaal 2 euro.
Jep, wist niet of dat mocht. Maar je bent goed thuis in het krantenwereldje zie ik wel.quote:
Stickersquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:01 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me wel sjiek om dit compleet te krijgenKen alleen de Panini-kaartjes van vroeger, wist geeneens dat ze nog bestonden
Schaam, schaam.
Maar zijn het kaartjes, zoals Magic-kaarten, of stickers?
Zijn gewoon stickers.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:01 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me wel sjiek om dit compleet te krijgenKen alleen de Panini-kaartjes van vroeger, wist geeneens dat ze nog bestonden
Schaam, schaam.
Maar zijn het kaartjes, zoals Magic-kaarten, of stickers?
Morgen toch maar halen dan. Maar alleen het album, voorlopig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Jep, wist niet of dat mocht. Maar je bent goed thuis in het krantenwereldje zie ik wel.
Beetje jammer. Plaatjes vind ik mooierquote:
opvallend dat affelay erbij zit.quote:260 - Edwin Van Der Sar [Nederland] - Sticker - 1speler
261 - André Ooijer [Nederland] - Sticker - 1speler
262 - Wilfred Bouma [Nederland] - Sticker - 1speler
263 - Joris Mathijsen [Nederland] - Sticker - 1speler
264 - Johnny Heitinga [Nederland] - Sticker - 1speler
265 - Giovanni Van Bronckhorst [Nederland] - Sticker - 1speler
266 - Demy De Zeeuw [Nederland] - Sticker - 1speler
267 - Ibrahim Afellay [Nederland] - Sticker - 1speler
268 - Rafael Van Der Vaart [Nederland] - Sticker - 1speler
269 - Wesley Sneijder [Nederland] - Sticker - 1speler
270 - Clarence Seedorf [Nederland] - Sticker - 1speler
271 - Arjen Robben [Nederland] - Sticker - 1speler
272 - Ryan Babel [Nederland] - Sticker - 1speler
273 - Klaas Jan Huntelaar [Nederland] - Sticker - 1speler
274 - Ruud Van Nistelrooy [Nederland] - Sticker - 1speler
275 - Jan Vennegoor of Hesselink [Nederland] - Sticker - 1speler
276 - Robin Van Persie [Nederland] - Sticker - 1speler
277 - Maarten Stekelenburg [Nederland] - Sticker - 1speler
Zonde dat er geen Aad de Mos plaatje bij zit he DJ_Ryowquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
Timmer, De Cler, Kuytveel kakkerlakken er dus niet bij
dat is idd jammer. misschien de mening van Aad bij elke speler?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Zonde dat er geen Aad de Mos plaatje bij zit he DJ_Ryow
Het is de publieke omroep nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
Het album zit morgen samen met een zakje plaatjes ook bij een groot landelijk dagblad (weet niet of ik hier de naam mag noemen)
Vrees het ergste. Gaat vanzelf weer kriebelen, hahaquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:26 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik laat t toch mooi aan me voorbij gaan...
dat jij je daarvoor laat lenenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrees het ergste. Gaat vanzelf weer kriebelen, haha
Ik ben een klein kind, kan het niet helpen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:49 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
dat jij je daarvoor laat lenen![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij zitten standaard Fabregas, Cech, Ibrahimovic etc bij het album vandaag, of niet?
Ik zou letterlijk 100 pakjes in één keer kopenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:00 schreef sjimz het volgende:
Ze waren bij Albert Heijn in de bonus.
Althans hier in Amsterdam wel.
Was 1 pakje nu maar 30 cent.
Dan zal ik denk ik ook wel beginnen. Heb me tot nu toe nog in kunnen houden, maar als het hier massaal gaat beginnen zal ik me wel niet meer in kunnen houden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wacht nog even af, maar als het hier losbrandt begin ik ook.
Gewoon gaan halen. Is niks om voor je te schamen. In dat winkeltje waar ik de plaatjes van het WK2006 haalde kregen ze ook genoeg mensen van 20+ die die dingen kochten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou letterlijk 100 pakjes in één keer kopen.
Twijfel, twijfel.
Mijn vrouw kwam gisteren ook weer aan met 50 pakjesquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou letterlijk 100 pakjes in één keer kopen.
Twijfel, twijfel.
Was dat vandaag of vorige week?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:00 schreef sjimz het volgende:
Ze waren bij Albert Heijn in de bonus.
Althans hier in Amsterdam wel.
Was 1 pakje nu maar 30 cent.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vrouw kwam gisteren ook weer aan met 50 pakjes
Heb het boek al bijna vol
Tuurlijk geen probleem.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:53 schreef RayMania het volgende:
Kan jouw vrouw ze niet voor mij halen, sjim?
Moet je wel je bonuskaart geven, anders geen kortingquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
Welke AH was het dan, want hier kosten ze bij de plaatselijke AH gewoon 60 cent
Staat het niet ergens in een reclamefolder ofzo, want heb niet echt zin om 10 minuten te fietsen naar de AH en daar aan de persoon achter de kassa om 50 zakjes te vragen en dan alsnog 2 keer 15 euro te moeten betalenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Moet je wel je bonuskaart geven, anders geen korting
En hoe ga je die andere 80 zakjes halen danquote:Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb het album net gekocht met 20 pakjes (en heb het in laten pakken)
Op m'n knieen en een lollie in de hand denk ikquote:Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe ga je die andere 80 zakjes halen dan
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef WasQ het volgende:
In laten pakken Ray, is dat niet iets voor jou?
Ey, maar het werkte welquote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]. "Ja, voor m'n neefje van 9"
.
Ik wil gewoon dat album vol hebben, moet er nog 529!
Ach, verkopers zullen je toch niet vreemd aankijken?quote:
Lekker schijt aan hebben als ze het wel doenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, verkopers zullen je toch niet vreemd aankijken?
Dat is de enige die ik van die pagina nog moet!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:10 schreef WasQ het volgende:
Ik denk ook echt niet dat je de enige bent die ouder is dan 12, die die dingen spaart. Kijk hier maar eens. En 6,5 miljoen pakjes is VEEL!
Ik heb nog niet veel dubbelen, maar rechtsonder van de teamfoto van Turkije heb ik al DRIE keer dubbel
quote:
Ja, lach maar, maar het is een hele oncomfortabele positie waar ik mij in bevindquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar het is een hele oncomfortabele positie waar ik mij in bevind.
Hoeveel pakjes zitten er in zo'n doos, dan koop ik een doos!
Haal je er een reep chocolade bij, lijkt het net alsof je de plaatjes per ongeluk tegenkwam. Ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
Jullie laten het gewoon halen. Kijk, van sjimz kan ik het mij nog wel voorstellen. Hij komt niet boven de balie uit, dus zijn vrouw haalt alle stickers. Maar van jullie, bange poeperds!
De mensen achter de kassa zijn niet zo het probleem, het zijn meer die priemende ogen in je nek van de mensen achter je die denken 'ow, kijk dat grote kleine kind daar eens met zn plaatjes'quote:Op donderdag 24 april 2008 11:42 schreef Helly het volgende:
Of flirt gewoon even met het meisje achter de balie.
Zo heb ik het ook opgelost nuquote:Op donderdag 24 april 2008 11:36 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Ik denk iets van 100 maar dat is eigenlijk meer een schatting dan iets anders
Verder heb ik op mn moeder haar boodschappenlijstje even erbij gekrabbeld dat ze maar 40 zakjes Euro 2008 plaatjes moest meenemen
Ja, ik weet niet hoe anderen dat ervaren, maar Zwitserland lijkt aardig vertegenwoordigd in de zakjes.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:32 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook opgelost nu
Wel meteen afgestraft, vrijwel alleen maar Duitsers en Zwitsers in die zakjes
Niet dus bij elke AH. Koop mijn pakjes dus bij de AH en daar waren ze gewoon 60 cent (Den Haag centrum).quote:Op donderdag 24 april 2008 13:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kopen jullie ze voor 60 cent per pakje of is het bij elke AH voor 30 cent ?
Deze week wellicht ook een paar kopen
Goed bezig, Ray!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
Wie mij nu nog bang noemt sla ik helemaal in elkaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RayManiaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een nuts.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef Helly het volgende:
Haha, ik vind het geen probleem hoor, probeerde gewoon dingen voor Ray te verzinnen.
Maar de Playboy is wel een goed idee, dat compenseert weer de kinderachtigheid:
"Doe mij ff de Playboy, 2 pakkies Marlboro, een doosje Durex en 10 pakjes voetbalplaatjes"
Is dat bij alle AH's? En tot wanneer?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:32 schreef Breach het volgende:
[..]
RayManiaBen trots op je
Edit: Jeeeeeuj, hoor net van mn moeder dat het bij onze AH ook 2 voor de prijs van 1 ismeteen maar even het dubbele aantal mee laten brengen
Nah dat is dus het rare. Ik weet dat het bij een AH in Tilburg niet is en wij wonen in de buurt en daar is het weer wel dus. Verder lees ik hier in het topic verschillende dingen. Sjimz had het bijvoorbeeld wel in Amsterdam, maar Den Haag zou het dan weer niet zijn. Beetje rare actie.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is dat bij alle AH's? En tot wanneer?
Netjes.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je nou in etappes zo veel geld over de balk gooit of in één keer zoveel koopt maakt wat mij betreft weinig verschil. Hoogstens dat je na pakje nummer 20 een beetje gaar wordt van het plakken.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef Helly het volgende:
Ik twijfel ook nog of ik mee ga doen. Dan wel elke keer een paar pakjes natuurlijk. Dat is veel leuker, dan heb je tenminste iedere keer spanning over wie je krijgt. Als je in 1 keer 100 pakjes opentrekt gaat de lol er wel af denk ik. Plus dat je dan niet in 1 keer zoveel geld over de balk smijt, want daar komt het eigenlijk wel op neer.
Als je 100 pakjes koopt heb je met mazzel 350-400 nieuwe stickers. Dan moet je er nog een hele hoop. Als je daarna pakjes koopt, dan blijft het zeker nog spannend, want je moet er nog 150-200.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef Helly het volgende:
Ik twijfel ook nog of ik mee ga doen. Dan wel elke keer een paar pakjes natuurlijk. Dat is veel leuker, dan heb je tenminste iedere keer spanning over wie je krijgt. Als je in 1 keer 100 pakjes opentrekt gaat de lol er wel af denk ik. Plus dat je dan niet in 1 keer zoveel geld over de balk smijt, want daar komt het eigenlijk wel op neer.
Neequote:Op donderdag 24 april 2008 17:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Netjes. [ afbeelding ] En keken de mensen je nog na?
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
Heeeuj ik heb Kennedy Bakkie Choco![]()
Wist niet eens dat hij Zweeds international was![]()
Al de weekacties duren van maandag tot zondag dus neem aan van wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:30 schreef DANILXL het volgende:
zaterdag gelden die aanbiedingen ook nog neem ik aan?
dan ga ik zaterdag denk ik ook mn slag slaan
Handig! Kun je ook een soort van subgroep aanmaken voor FOK!? Dat zou handig zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:53 schreef _Flea_ het volgende:
Tijdens het WK van 2006 gebruikte ik een site om de collectie bij houden. Ik heb even gezocht en gevonden: http://www.stickermanager.com.
Kun je handig bij houden wat je nog moet, hebt en wat je dubbelen zijn.
Een soort van subgroep kan ik zo niet vinden.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Handig! Kun je ook een soort van subgroep aanmaken voor FOK!? Dat zou handig zijn.
Ik heb me er ook aangemeld onder DemonCleaner. Niet dat ik al dubbelen heb ofzo maar dat komt nog wel. Handige site welquote:Op donderdag 24 april 2008 23:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Een soort van subgroep kan ik zo niet vinden.
Maar als we een lijstje van inlognamen bijhouden, dan kun je elkaar als vrienden toevoegen en snel zien wie wat heeft of nodig heeft.
Ik ben daar bekend onder de naam _Flea_.
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray had betere plaatjes dan jij, sjimz.
mmm jammer dat je zo weinig dubbelen heb. Heb er 20 die jij nog niet heb, maar jij heb er maar 3 die ik niet heb.quote:
ook niks voor mequote:
Hier kan ik wel paar van gebruikenquote:
Ik heb je PM beantwoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Hier kan ik wel paar van gebruiken
ja, daar kwam ik ook achterquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:03 schreef RayMania het volgende:
Argh, ik moet er nog 21 die gitaarsnaar dubbel heeft. Maar ik heb maar 3 dubbele voor hem.
check je pmquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:42 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die willen ruilen meld u allen via PM
Zie trouwens dat ik het niet echt getroffen heb gezien de lijstjes van anderen
Ik heb vandaag ook een hele doos gekocht en maar 26 dubbel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:59 schreef RayMania het volgende:
Denk dat het door die doos komt. 500 stickers, 47 dubbel
.
Heb een pm naar je toegestuurdquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een hele doos gekocht en maar 26 dubbel.En als ik de 6 plaatjes mee tel die al in het album zaten, dan kom ik op 32 uit.
Mijn dubbelen:
[ afbeelding ]
Welke ik nog moet:
[ afbeelding ]
Kan er 15 met je ruilen.. Maar je PM is niet beschikbaar volgens Fok...quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Swennus het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer iemand wat kan gebruiken hoor ik het wel!
Me nick is trouwens Swennus bij stickermanager
Je hebt bericht op de stickermanager sitequote:Op zaterdag 26 april 2008 17:19 schreef Swennus het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer iemand wat kan gebruiken hoor ik het wel!
Me nick is trouwens Swennus bij stickermanager
Je hebt mail terug;)quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt bericht op de stickermanager site
Hey. Wij zouden er tien kunnen ruilen. Je hebt je PM niet aan, dus dan op deze manier.quote:Op zondag 27 april 2008 00:00 schreef StephanN het volgende:
Ik ben inmiddels ook weer begonnen en al aardig gevorderd:
Moet er nog 228 stickers, beetje veel om hier allemaal neer te zetten.
Dubbelen:
20-24-32-58-60-66-68-69-106-110-114-118-121-122-132-136-140-144-158-162-166-169-170-173-183
193-213-226-236-240-244-248-262-266-270-274-292-335-337-356-366-406-415-419-460-482-534
Als je wilt ruilen hoor ik het graag. Op stickermanager.com ben ik te vinden als Stephan15
Bij elke winkel die de stickers verkoopt natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2008 12:17 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan je zo'n doos halen :$
Ik wilde ook nog een doosje halen , is de ah hier dichtquote:Op zondag 27 april 2008 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Vandaag is volgens mij de laatste dag van de AH actie, 2=1 , zometeen nog maar een (half) doosje halen dan .
Heb er net 30 gehaald. "slechts" 15 stickers dubbel. Zal morgen een overzichtje posten.quote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Jansteen het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog een doosje halen , is de ah hier dicht![]()
hopelijk is de actie aankomende week ook nog
Heb je een bericht gestuurd via stickermanagerquote:Op maandag 28 april 2008 14:25 schreef _Flea_ het volgende:
Check hier mijn dubbelen en wat ik nog moet.
Wat is je naam daar dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:19 schreef Forum_Guest het volgende:
Ik heb vrijdagavond de Albert Heijn van zijn voorraad afgeholpen. Er stonden wat promohouders met stickers op de toonbank. Ik vroeg om een doos, maar die hadden ze niet, toen zei ik 'doe dan maar alles wat je hebt'. Het was bij de sigaretten balie dus die meid (stond alleen) 143 zakjes uittellen en inmiddels stond er flink wat volk te wachten voor zijn pakje shag.
Resultaat: een hele zaterdagmiddag plakken, nog 102 te gaan en 282 dubbelen.
Ik heb maar een account op stickermanager aangemaakt, want als je de dertig gepasseerd bent, is het lastig ruilen in je vriendengroep. Ik heb er maar 1 zo ver gekregen ook het jeugdsentiment op te pakken.
Je hebt stickermanagermailquote:Op woensdag 30 april 2008 11:05 schreef Forum_Guest het volgende:
Ik heb de boel toch maar ingevoerd. Het werkt best handig zo te zien.
Wij kunnen weer een ruiltje maken Munk!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:33 schreef Herr_Munk het volgende:
mijn account bij stickermanager is :ildittatore
Tot en met 4 mei is de actie nog dacht ik!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:44 schreef ErikT het volgende:
Ik twijfel nog. Ff kijken of mn vrienden ook weer willen.
En anders met mn leerlingen, maar misschien komt er dan niks meer van lesgeven.
Ja kut heb ik nou die actie bij de Appie gemistDat scheelt echt veel geld
![]()
Echt? Dan ga ik zaterdag zo'n doos kopen. Raymania style.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:01 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Tot en met 4 mei is de actie nog dacht ik!
idd, klopt gewoon geen zak van hoe ze gesneden zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:32 schreef _Flea_ het volgende:
Die landenfoto's zijn wel klote hoor. Sluiten niet goed aan vind ik.
ik zal zo eens even goed kijken want volgens mij kunnen wij een leuke ruil doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef flashpoint het volgende:
Ik spaar ze nu toch ook weer. Vorig EK overgeslagen, maar ik kan het niet laten
De miepen bij de albert heyn zijn er blij meelekker zakkies tellen
![]()
Ik moet er nu nog 153, en heb 174 dubbelen, echt handig dat stickermanager.
Mijn stickermanagernaam is: Kriskras
ik heb je ook via stickermanager een email gestuurdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef flashpoint het volgende:
Ik spaar ze nu toch ook weer. Vorig EK overgeslagen, maar ik kan het niet laten
![]()
Ik moet er nu nog 153, en heb 174 dubbelen, echt handig dat stickermanager.
Mijn stickermanagernaam is: Kriskras
Pfew, dacht dat ik oud was met m'n 22quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik het toch wel leuk zou vinden om voor oldtime's sake nog eens zo'n album bij elkaar te gaan sparen....![]()
![]()
Dan ben je 28 jaar
Ik heb het dan ook nog niet gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pfew, dacht dat ik oud was met m'n 22.
dacht dat je ouder wasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pfew, dacht dat ik oud was met m'n 22.
Ach ik ben 27 en doe het met alle plezier (voor het nageslacht).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik het toch wel leuk zou vinden om voor oldtime's sake nog eens zo'n album bij elkaar te gaan sparen....![]()
![]()
Dan ben je 28 jaar
Ik ben 29 en ik heb ze ook gekochtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Dan ben je 28 jaar
Gitaarsnaar, heb jij de volgende nummers nog: 10-21-33-41-45-129-195-199-255-302-354-375-388-417-425-499quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
ff een update:
[ afbeelding ]
mijn stickermanager.com naam is gitaarsnaar
Mijn PM nog gezien ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:30 schreef sjimz het volgende:
Gitaarsnaar en Breach, ik doe de plaatjes zo op de post.
Excuses voor het wachten!
idd ziet er niet mooi uit als je ze in je boek plakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:32 schreef _Flea_ het volgende:
Die landenfoto's zijn wel klote hoor. Sluiten niet goed aan vind ik.
Heey Barnet_Bee,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Gitaarsnaar, heb jij de volgende nummers nog: 10-21-33-41-45-129-195-199-255-302-354-375-388-417-425-499
Van jouw dubbele heb ik de volgende nummers: 85-89-102-133-137-149-211-237-241-245-333-351-363-378-398-413-461-469-474-508-512-517-520
Je hebt al weer mail terugquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:18 schreef WasQ het volgende:
[ afbeelding ]
Username aldaar: wasq.
Ruilen? Graag!
Je kunt alle dubbelen die ik heb en jij nog niet wel krijgen. Stuur je adres maar via pbquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Heey Barnet_Bee,
Ik heb de volgende nog:
10 - 21 - 33 - 41 - 195 - 199 - 255 - 302 - 388 - 417 - 425 - 499 (12 stickers)
Laat maar weten of je wil ruilen (via pm of dit topic), dan kies ik er 12 van jou wel
pm verstuurdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Je kunt alle dubbelen die ik heb en jij nog niet wel krijgen. Stuur je adres maar via pb
Ik had vandaag exact datzelfde stickervel bij de Telegraaf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:28 schreef BigKahuna het volgende:
Vandaag bij de Telegraaf meer topspelers als verleden keer, nl:
Ribery ( die blijft toch verdomd lelijk zeg)
Klose
Deco
Rosicky
Fernando Torres
Prödl
Ik: "Jij denkt zeker dat we gek zijn."quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef flashpoint het volgende:
PMquote:Op zondag 4 mei 2008 00:28 schreef DemonCleaner het volgende:
Ik heb eindelijk ook een redelijk aantal dubbelen, dus bij deze een update:
[ afbeelding ]
Ben op Stickermanager ook te bereiken onder DemonCleaner. Als je wil ruilen kun je me daar PMen, of hier op Fok!
Bij elke Telegraaf zitten dezelfdequote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had vandaag exact datzelfde stickervel bij de Telegraaf.
en ik heb effe schaamteloos 4 pakjes gekocht bij de Plus
Gewoon in de winkel ipv 10 zakjes een doos kopen..?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:57 schreef Twann90 het volgende:
Ik spaar ook EK 2008 stickers, weet dr iemand een site waar je een doos ervan kan bestellen:D ?? Alvast bedankt
100quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:47 schreef Twann90 het volgende:
Hoeveel zitten er in een doos dan !?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil wel maar ik ben bang voor de reacties in mijn omgeving
In Zwitserland is een speciale versie van dit plakboek uitgekomen als ik het zo zie op www.stickermanager.com. Dus waarschijnlijk hebben ze daar nog een set andere stickers en jij heb er waarschijnlijk eentje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:12 schreef porsche1 het volgende:
ik spaar ze maar ik heb iemands hulp nodig: ik heb een sticker en de achterkant is rood en het nummer is p11 waar moet ik deze plake, ik weet niet of het uitmaakt maar ik kreeg em uit een pakje wat in zwitserland is gekocht.
weet je wat ik er mee moet? PM me dan even, mvg, porsche
oke, ik zat maar te zoeken maar kon echt helemaal niks vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
In Zwitserland is een speciale versie van dit plakboek uitgekomen als ik het zo zie op www.stickermanager.com. Dus waarschijnlijk hebben ze daar nog een set andere stickers en jij heb er waarschijnlijk eentje.
En ik maar denken dat dat vrouwtje me gematst heeftquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:16 schreef remcov het volgende:
Bij Primera nu t/m 24 mei 3=2 actie.
Moeders kwam thuis met het goede nieuws en 27 pakjes.
Helaas best wel wat dubbele.
Ik maak morgen even een account op stickermanager.com
Ben vanmorgen even thuis geweest en ze lagen idd op de mat! Thnx!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat vrouwtje me gematst heeft
@ Flea: vandaag komen ook mijn ruilplaatjes bij jou binnen!
Als het goed is doen alle Primera's daar idd aan mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Twann90 het volgende:
@ Remcov, is dat bij iedere Primera zo? 3 halen 2 betalen ??
Om de hoek bij mij zit er namelijk 1:O dus ik ga morgen ff langs om te vragen
Dat is inderdaad wel weinigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:50 schreef L-eon het volgende:
Ik heb alleen 155 Barnet_Bee, is niet echt de moeite voor 1 sticker denk ik ofwel?
ik heb de laatste 20 stickers die ik nodig heb besteld op de site van panini, aangezien ik niet echt meer kon ruilen met iemand.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:26 schreef Breach het volgende:
Zijn er trouwens al mensen die het boek vol hebben?
Jij hebt stickermanager mailquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:30 schreef L-eon het volgende:
Oke Flea!
Sorry dat ik nog niet had gereageerd maar ik was even bezig alles op orde te krijgen, heb vandaag 32 pakjes gekocht en gekregen en gisteren ook al 15.
Dit is nu mijn overzicht:
[ afbeelding ]
Dat laatste...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:55 schreef Helly het volgende:
Van de week 30 gevraagd bij de AH kreeg ik er 33, vandaag weer 30 kreeg ik er 32. Kunnen die miepen bij de AH nu echt niet tellen of vinden ze me zo sneu dat ze me maar een beetje matsen.
Ja, die zoek ik ook nog.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:40 schreef L-eon het volgende:
Is er nog iemand die wil ruilen?
Ik zoek nummer 1 ook nog, die zoekt m'n broertje
Netjes hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
zo, heb m'n boek vol
(dank je wel panini)
Ben denk ik niet de eerste hier. Iig niet de eerste die alleen met ruilen boek vol krijg (aangezien ik m'n laatste 20 stickers had besteld),quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:51 schreef maidho het volgende:
[..]
Netjes hoor
Ben je de eerste hierzo?
Moet er zelf nog 87... komt wel goed
Haha ja maar vol = vol hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ben denk ik niet de eerste hier. Iig niet de eerste die alleen met ruilen boek vol krijg (aangezien ik m'n laatste 20 stickers had besteld),
Ik had met creditcard op de site van Panini besteld en 7 dagen erna kreeg ik de envelop door de brievenbus gestoptquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:58 schreef maidho het volgende:
[..]
Haha ja maar vol = vol he?
Hoelang duurde het ongeveer voordat de bestelling binnen was?
zet er maar dan nu eurocent achterquote:Op zondag 25 mei 2008 14:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb vroeger ook hele boeken vol gespaard!
Zou het nu niet een beetje kort dag zijn om nog een boek te kopen en dat ding vol te plakken?
Wat kost een pakje plaatjes tegenwoordig eigenlijk?
Ik kan me nog herinneren dat toen ik klein was je 50 guldencent voor een pakje moest betalen, wat later werd dat al 60 guldencent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |