Gewoon in de winkel ipv 10 zakjes een doos kopen..?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:57 schreef Twann90 het volgende:
Ik spaar ook EK 2008 stickers, weet dr iemand een site waar je een doos ervan kan bestellen:D ?? Alvast bedankt
100quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:47 schreef Twann90 het volgende:
Hoeveel zitten er in een doos dan !?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil wel maar ik ben bang voor de reacties in mijn omgeving
In Zwitserland is een speciale versie van dit plakboek uitgekomen als ik het zo zie op www.stickermanager.com. Dus waarschijnlijk hebben ze daar nog een set andere stickers en jij heb er waarschijnlijk eentje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:12 schreef porsche1 het volgende:
ik spaar ze maar ik heb iemands hulp nodig: ik heb een sticker en de achterkant is rood en het nummer is p11 waar moet ik deze plake, ik weet niet of het uitmaakt maar ik kreeg em uit een pakje wat in zwitserland is gekocht.
weet je wat ik er mee moet? PM me dan even, mvg, porsche
oke, ik zat maar te zoeken maar kon echt helemaal niks vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
In Zwitserland is een speciale versie van dit plakboek uitgekomen als ik het zo zie op www.stickermanager.com. Dus waarschijnlijk hebben ze daar nog een set andere stickers en jij heb er waarschijnlijk eentje.
En ik maar denken dat dat vrouwtje me gematst heeftquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:16 schreef remcov het volgende:
Bij Primera nu t/m 24 mei 3=2 actie.
Moeders kwam thuis met het goede nieuws en 27 pakjes.
Helaas best wel wat dubbele.
Ik maak morgen even een account op stickermanager.com
Ben vanmorgen even thuis geweest en ze lagen idd op de mat! Thnx!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat vrouwtje me gematst heeft
@ Flea: vandaag komen ook mijn ruilplaatjes bij jou binnen!
Als het goed is doen alle Primera's daar idd aan mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Twann90 het volgende:
@ Remcov, is dat bij iedere Primera zo? 3 halen 2 betalen ??
Om de hoek bij mij zit er namelijk 1:O dus ik ga morgen ff langs om te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |