Het ging inderdaad hard toen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Het is altijd wel weer leuk om te sparen, maar ik twijfel of dat op deze leeftijd niet kinderachtig is. Zijn wel stukken minder plaatjes dan het WK (16 tegenover 32 landen), dus dat scheelt. Plus dat het ruilen wel makkelijker zal gaan met een EK-subforum erbij. Meen dat tijdens het WK iets van 10 topics er doorheen waren gejaagd?
.
535 plaatjesquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:39 schreef Swennus het volgende:
[..]
Het ging inderdaad hard toen!
Er zullen dit jaar ook 535 plaatjes inzitten tegenover 596 tijdens het WK
en wat maakt het nou uit hoe oud je bent!!
Lekker boeien Ray!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:54 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het al voor me. Sta ik in de rij bij Bruna; "tien pakjes EK-stickers".
Ik trek dat echt niet. Het liefst bestel ik gewoon gelijk een hele zooi pakjes, geen gezeur.
Ja, dat jij nou door je lengte als kind wordt aangezien...quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker boeien Ray!
Je bent zo oud als dat je je voelt!
zijn deze al te koop dan in de winkel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:52 schreef sjimz het volgende:
Mijn vrouw verraste me met wat pakjes gisteren
Dit heeft ze ook met het WK 2006 gedan![]()
![]()
Dat doet me denken aan het Wk 1990 toen mijn vader met een hele doos voor mijn broer en mij thuis kwam.
Sinds gisteren!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef Swennus het volgende:
[..]
zijn deze al te koop dan in de winkel?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou door je lengte als kind wordt aangezien....
Ik twijfel wel, het is toch wel leuk.
Geloof me, zodra je dat eerste zakje openscheurt ben je verslaafd. Ik zei hetzelfde tegen een maat met het WK 2006 en uiteindelijk als een soort verslaafde 3 keer in de week langs de lokale sigarenboer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou door je lengte als kind wordt aangezien....
Ik twijfel wel, het is toch wel leuk.
Ik schaamde me daar echt niet voor en ik kocht minstens 20 pakjes per keer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:54 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het al voor me. Sta ik in de rij bij Bruna; "tien pakjes EK-stickers".
Ik trek dat echt niet. Het liefst bestel ik gewoon gelijk een hele zooi pakjes, geen gezeur.
Vol heb ik het helaas niet gekregen al ben ik toen mede door Fok! wel een heel eind gekomen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Haha ja ik kan mij nog wel herinneren dat het tijdens het WK echt een hype was
Ik heb toen echt heel veel geruild via fok, en dat boek uiteindelijk nog vol gekregen
Zit nu nog te twijfelen of ik het weer ga doen
Zakjes kosten 60cent en geloof dat er 6 in zitten. Het album zit morgen samen met een zakje plaatjes ook bij een groot landelijk dagblad (weet niet of ik hier de naam mag noemen) dus dat kost je dan ook maximaal 2 euro.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:45 schreef Lyzio het volgende:
Ja!Sparen. Hoeveel kost dat verzamelboek eigenlijk? En hoeveel kosten de kaartjes? Of zijn 't stickers?
Ja, ik weet er niet zoveel van. Heb ze nog nooit gespaard
Doe 'ns spoileren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Zakjes kosten 60cent en geloof dat er 6 in zitten. Het album zit morgen samen met een zakje plaatjes ook bij een groot landelijk dagblad (weet niet of ik hier de naam mag noemen) dus dat kost je dan ook maximaal 2 euro.
535 plaatjes * 0,10 cent = 53,50 + album van 2,50 = ¤ 56,00 + stapeltje van ongeveer 40 dubbelen (aan 4 euro) en 15 keer een postzegel van 44 cent voor al het ruilen (=6,60) kom je op een totaal van ¤ 66,60 oftewel bijna 150 Nederlandse guldens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik begin er niet meer aan, kost toch klauwen vol geld. Al heeft het nog steeds wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |