quote:
Ja, lach maar, maar het is een hele oncomfortabele positie waar ik mij in bevindquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar het is een hele oncomfortabele positie waar ik mij in bevind.
Hoeveel pakjes zitten er in zo'n doos, dan koop ik een doos!
Haal je er een reep chocolade bij, lijkt het net alsof je de plaatjes per ongeluk tegenkwam. Ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
Jullie laten het gewoon halen. Kijk, van sjimz kan ik het mij nog wel voorstellen. Hij komt niet boven de balie uit, dus zijn vrouw haalt alle stickers. Maar van jullie, bange poeperds!
De mensen achter de kassa zijn niet zo het probleem, het zijn meer die priemende ogen in je nek van de mensen achter je die denken 'ow, kijk dat grote kleine kind daar eens met zn plaatjes'quote:Op donderdag 24 april 2008 11:42 schreef Helly het volgende:
Of flirt gewoon even met het meisje achter de balie.
Zo heb ik het ook opgelost nuquote:Op donderdag 24 april 2008 11:36 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Ik denk iets van 100 maar dat is eigenlijk meer een schatting dan iets anders
Verder heb ik op mn moeder haar boodschappenlijstje even erbij gekrabbeld dat ze maar 40 zakjes Euro 2008 plaatjes moest meenemen
Ja, ik weet niet hoe anderen dat ervaren, maar Zwitserland lijkt aardig vertegenwoordigd in de zakjes.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:32 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook opgelost nu
Wel meteen afgestraft, vrijwel alleen maar Duitsers en Zwitsers in die zakjes
Niet dus bij elke AH. Koop mijn pakjes dus bij de AH en daar waren ze gewoon 60 cent (Den Haag centrum).quote:Op donderdag 24 april 2008 13:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kopen jullie ze voor 60 cent per pakje of is het bij elke AH voor 30 cent ?
Deze week wellicht ook een paar kopen
Goed bezig, Ray!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
Wie mij nu nog bang noemt sla ik helemaal in elkaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RayManiaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een nuts.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef Helly het volgende:
Haha, ik vind het geen probleem hoor, probeerde gewoon dingen voor Ray te verzinnen.
Maar de Playboy is wel een goed idee, dat compenseert weer de kinderachtigheid:
"Doe mij ff de Playboy, 2 pakkies Marlboro, een doosje Durex en 10 pakjes voetbalplaatjes"
Is dat bij alle AH's? En tot wanneer?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:32 schreef Breach het volgende:
[..]
RayManiaBen trots op je
Edit: Jeeeeeuj, hoor net van mn moeder dat het bij onze AH ook 2 voor de prijs van 1 ismeteen maar even het dubbele aantal mee laten brengen
Nah dat is dus het rare. Ik weet dat het bij een AH in Tilburg niet is en wij wonen in de buurt en daar is het weer wel dus. Verder lees ik hier in het topic verschillende dingen. Sjimz had het bijvoorbeeld wel in Amsterdam, maar Den Haag zou het dan weer niet zijn. Beetje rare actie.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is dat bij alle AH's? En tot wanneer?
Netjes.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En keken de mensen je nog na? Of je nou in etappes zo veel geld over de balk gooit of in één keer zoveel koopt maakt wat mij betreft weinig verschil. Hoogstens dat je na pakje nummer 20 een beetje gaar wordt van het plakken.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef Helly het volgende:
Ik twijfel ook nog of ik mee ga doen. Dan wel elke keer een paar pakjes natuurlijk. Dat is veel leuker, dan heb je tenminste iedere keer spanning over wie je krijgt. Als je in 1 keer 100 pakjes opentrekt gaat de lol er wel af denk ik. Plus dat je dan niet in 1 keer zoveel geld over de balk smijt, want daar komt het eigenlijk wel op neer.
Als je 100 pakjes koopt heb je met mazzel 350-400 nieuwe stickers. Dan moet je er nog een hele hoop. Als je daarna pakjes koopt, dan blijft het zeker nog spannend, want je moet er nog 150-200.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef Helly het volgende:
Ik twijfel ook nog of ik mee ga doen. Dan wel elke keer een paar pakjes natuurlijk. Dat is veel leuker, dan heb je tenminste iedere keer spanning over wie je krijgt. Als je in 1 keer 100 pakjes opentrekt gaat de lol er wel af denk ik. Plus dat je dan niet in 1 keer zoveel geld over de balk smijt, want daar komt het eigenlijk wel op neer.
Neequote:Op donderdag 24 april 2008 17:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Netjes. [ afbeelding ] En keken de mensen je nog na?
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
Heeeuj ik heb Kennedy Bakkie Choco![]()
Wist niet eens dat hij Zweeds international was![]()
Al de weekacties duren van maandag tot zondag dus neem aan van wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:30 schreef DANILXL het volgende:
zaterdag gelden die aanbiedingen ook nog neem ik aan?
dan ga ik zaterdag denk ik ook mn slag slaan
Handig! Kun je ook een soort van subgroep aanmaken voor FOK!? Dat zou handig zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:53 schreef _Flea_ het volgende:
Tijdens het WK van 2006 gebruikte ik een site om de collectie bij houden. Ik heb even gezocht en gevonden: http://www.stickermanager.com.
Kun je handig bij houden wat je nog moet, hebt en wat je dubbelen zijn.
Een soort van subgroep kan ik zo niet vinden.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Handig! Kun je ook een soort van subgroep aanmaken voor FOK!? Dat zou handig zijn.
Ik heb me er ook aangemeld onder DemonCleaner. Niet dat ik al dubbelen heb ofzo maar dat komt nog wel. Handige site welquote:Op donderdag 24 april 2008 23:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Een soort van subgroep kan ik zo niet vinden.
Maar als we een lijstje van inlognamen bijhouden, dan kun je elkaar als vrienden toevoegen en snel zien wie wat heeft of nodig heeft.
Ik ben daar bekend onder de naam _Flea_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |