quote:
23KM van Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef w00h00 het volgende:
Onder het mom van foto's van onze Held hoort deze er toch ook zeker bij:
[ afbeelding ]
12 minuten van m'n huis?quote:
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
Als PSV verliest zit Koevermans weer in dezelfde situatie als vorig jaar![]()
Laat hem aub wegblijvenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Ruiseart het volgende:
Dan komt 'ie naar Ajax onder het motto: drie keer is scheepsrecht.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Ruiseart het volgende:
Dan komt 'ie naar Ajax onder het motto: drie keer is scheepsrecht.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als dit gebeurt die 2-1 uitslag koop ik een Vitesse shirt met achterop Aad de Mos
Over lopen gesproken....quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet hij eerst in staat zijn om te lopen.. hij kan niet weg komen in een rolstoel
letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over lopen gesproken....
Die opmerking is ook wel van toepassing op Van der Wiel
Je hele carrière speel je al als een flubberkut, maar je moet gewoon lekker nergens druk om maken inderdaadquote:Volgens Colin had zijn mindere vorm te maken met aanpassingsproblemen. Volgend seizoen, onder coach Van Basten, hoopt hij deze problemen achter zich te laten. "Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk. Dan praat je wel over een grote naam. Ook hij heeft een heel moeilijk eerste jaar gehad. Mensen weten vaak niet waar ze over praten, daarom maak ik me ook niet druk."
Je kan beter radio'tjes gaan verkopenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ondernemers risico: In het stadion ajax shirts verkopen met Aad de Mos achterop.
Of je hoeft het komende jaar niet meer te werken of je hebt een hele hoop shirts over.
2 weken eruit schijntquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over lopen gesproken....
Die opmerking is ook wel van toepassing op Van der Wiel
Ach we kunnen in ieder geval toch geen beroep meer op hem doen dit seizoenquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:50 schreef Rejected het volgende:
Shit ik word net wakker, aad eens waar ik over heb gedroomd..
quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:50 schreef Rejected het volgende:
Shit ik word net wakker, aad eens waar ik over heb gedroomd..
Welkom terugquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Nachtje doorgehaald, maar nu dan eindelijk weer in het land.
Nu even comaslapen en morgen om 12:30 aan de comazuip @ supp. home.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:16 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Ze spelen morgen met de adidas strepen op de mouwen? Dat was toch alleen bij Europese wedstrijden?
En de andreaskruizen zijn ook weg?
Best kut voor je als Ajax dan niet weet te winnen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als het 4-1 voor Vitesse word pijp ik Aad naar een ongekend orgasme.
Gelijk spel ofzo jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best kut voor je als Ajax dan niet weet te winnen.
Ik dacht dat Ron Vlaar kwamquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:29 schreef Noshiba het volgende:
LOL @ seizoenskaart brief met ajax shirt #10 en je eigen naam op de achterkant![]()
[ afbeelding ]
erg leuk gedaan
"Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk."quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hele carrière speel je al als een flubberkut, maar je moet gewoon lekker nergens druk om maken inderdaad
Lekker makkelijk afknallen weer, Colin speelde in zn NAC tijd anders behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
"Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk."
Goede vergelijking meneer Colin
klopt gewoon blijven hopen, zolang het theoretisch mogelijk is..........quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:15 schreef koemleit het volgende:
Ik denk dat jullie hier iets te optimistisch zijn.
Al kun je natuurlijk wel blijven hopen!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:48 schreef ericajax het volgende:
Toch weer die seizoenskaartprijzen omhoog he
quote:Kuffour haakt weer aan
Amsterdam, 19 apr 2008
Samuel Kuffour zit bij de selectie voor de laatste thuiswedstrijd van het reguliere seizoen tegen Heracles. Thomas Vermaelen viel af voor de wedstrijd van zondag.
Kuffour meldde zich donderdag ziek. Vrijdag was de selectie vrij en zaterdag was de Ghanees terug op het trainingsveld.
De selectie van Ajax voor het duel tegen Heracles, dat om 14.30 uur begint, ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Dennis Gentenaar
John Heitinga
Bruno Silva
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
George Ogararu
Jan Vertonghen
Edgar Davids
Gabri
Rasmus Lindgren
Kenneth Perez
Siem de Jong
Kennedy
Dennis Rommedahl
Klaas Jan Huntelaar
Ismael Urzaiz
Luis Suarez
Om jezelf als Nederlandse verdediger die al meer dan 100 profwedstrijden heeft gespeeld te vergelijken met een talent uit een ander land dat net komt kijken klopt natuurlijk ook voor geen meter. De Colin van NAC was best een redelijke speler, maar daar haalt Ajax er al veel te veel van en dat is nu juist het probleem.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:11 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Lekker makkelijk afknallen weer, Colin speelde in zn NAC tijd anders behoorlijk goed.
Als Van Basten m op zn goeie plek zet, centraal achterin, en die jongen een beetje (zelf)vertrouwen en speelritme krijgt, kan ie heus wel meekomen op Eredivisie niveau. Als rechtsback (en stijf van de zenuwen) is t inderdaad niet zoveel. Maar bv een centrale verdediger als Heitinga is ook kut als rechtsback, zie NL elftal.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:43 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Om jezelf als Nederlandse verdediger die al meer dan 100 profwedstrijden heeft gespeeld te vergelijken met een talent uit een ander land dat net komt kijken klopt natuurlijk ook voor geen meter. De Colin van NAC was best een redelijke speler, maar daar haalt Ajax er al veel te veel van en dat is nu juist het probleem.
Of Vitesse die in de laatste minuut bij en 0-0 stand een strafschop krijgt. Ik denk da ik dan sterf aan een overdosis clubliefdequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Ruiseart het volgende:
Ik zie morgen een scenario als met AZ vorig seizoen wel zitten: Gomes maakt vroeg in de wedstrijd een overtreding en mag er met rood af, Vitesse scoort uit de strafschop.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen Heitinga sjaal te koop in het home voor 15 euro
[ afbeelding ]
Kan je beter een ultrassjaaltje halen, daar heb je de rest van je leven nog wat aan, deze kun je maar 1x gebruiken, (en over een paar jaartjes als ie terug komt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Die ga ik halen. Ik ben ook nog nooit in het home geweest. Ik dacht al zo van: zondag moet ik der heen want het is schandalig dat ik er nooit ben geweest
Je bent fan of je bent het niet hé!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:32 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Kan je beter een ultrassjaaltje halen, daar heb je de rest van je leven nog wat aan, deze kun je maar 1x gebruiken, (en over een paar jaartjes als ie terug komt natuurlijk)
HAHAHA ze zijn echt bang voor Aadjequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:56 schreef jna het volgende:
Die kneusjes bij psv tv wilden de training niet laten zien omdat ze bang zijn dat de Mos het dan zou zien en nog snel voor morgen z'n opstelling zou aanpassen!!
terechtquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:02 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
HAHAHA ze zijn echt bang voor Aadje![]()
Gruwlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Heu, ik wil maandag ook nog leven hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:55 schreef pieterpost_afca het volgende:
Dit zou toch wel het mooiste zijn. En ook meteen het slechtst voor mn hart.
Vitesse - PSV
93' 1-0
Ajax - Heracles (Na een keigoede wedstrijd van Ajax maar Piecke is gewoon keigoed) (nee ik ben geen brabo dat ik keigoed zeg)
94' 1-0 Urzaiz
Nog maar 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe die poster die ik bij me SCC kreeg![]()
.
Hier ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.
Al kwam ze zonder shirtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:53 schreef Urquhart het volgende:
Ach zonder die sterretjes mag ze ook wel langskomen
quote:
quote:"Het zou voor ons natuurlijk mooi zijn als Feyenoord de playoffs voor de Champions League wint. Maar het zal voor Feyenoord nog een hele opgave worden om bij de eerste vijf te eindigen. En áls ze dat lukt, moeten ze daarna ook nog van ploegen als Ajax zien te winnen. Dat zie ik niet zo snel gebeuren."
We hebben Nicolette dan natuurlijk ook alquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
zo'n vrouwenelftal van Ajax zou opeens toch wel heel leuk zijn. alleen moeten ze dan wel gekozen worden op uiterlijk.. het voetbal zal niemand een zorg zijn
Eh, al 200 jaar onze hoofdstad van Nederland bedoel jequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen bestaat Amsterdam 200 jaar zie ik. Is er toch wat te vieren
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben ik de enige die straks met een slaapzak alvast bij de grachten in Amsterdam gaat liggen om een goede plek te hebben voor de huldiging van morgen?
Ik heb hem voor het raam gehangenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.
Amsterdam bestaat 200 jaar?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen bestaat Amsterdam 200 jaar zie ik. Is er toch wat te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |