Die is wel heel hard. Denk dat ik die ook te graag wil hebben!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:11 schreef Nashje het volgende:
Goed nieuws, voor de mensen die geinteresseerd zijn in een Heitinga poster.
[..]
[..]
[..]
quote:Beste Highlow,
Ik vroeg me af over poster exemplaren zijn van de welbekende Heitinga foto (waar ie voor de fanatieke supporters zijn armen uitsteekt in de kuip). Zou echt heel tof zijn.
Met vriendelijke groet,
Nashje
quote:Goedemorgen Nashje,
Je kunt voor die foto het beste contact opnemen met Tamara Baart, de fotografe van die fantastische plaat.
Zeg haar dan ook gelijk dat we haar missen, want het zijn dit soort beelden, waar highlow.nl bekend om stond.
Groet en veel spanning en succes zondagmiddag!
Jacques
Team Highlow
Denk niet dat ie er nog groter is Bananenman. Lijkt me dat ze er dat dan wel bij had gezet.quote:Hallo,
Bedankt voor je reactie, die foto kan ik je wel leveren
30 x 45 cm (305 mm x 457 mm) ?22,-
40 x 60 cm (406 mm x 609 mm) 1790 x 2685 pixels
?32,-
50 x 75 cm (508 mm x 762 mm) 2240 x 3360 pixels
?36,-
en dan nog 3,95 verzendkosten,
ik hoor graag van je!
groet Tamara
Die kan je toch ook bestellen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
Zo'n foto wil ik wel hebben. Mooi inlijsten en Heitinga herinneren. Dit vind ik trouwens ook een geweldige foto.
[ afbeelding ]
Vind deze prachtig:quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favorieten![]()
Mooie fotoquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[ afbeelding ]
Om weer ff terug te komen op de issue at hand
Die fotograaf aan rechts lijkt wel een beetje op Uriquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Had hem nog op schijf staan. Zeker een van de mooiste foto's van de afgelopen periode.
Niemand!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd wie onze tegenstander wordt in de eerste ronde van de play-offs.
Sinds wanneer ben je voor PSV?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag voorlopig z'n laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
Had hem nog op schijf staan. Zeker een van de mooiste foto's van de afgelopen periode.
Prijzig inderdaad, ben nog even aan het nadenken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:11 schreef Breach het volgende:
Die Tamara Baart is niet kinderachtig met haar 40 euro voor een klein uitgevallen poster
Wat ik wel weet is dat fotozaken van een goede, scherpe foto heel aardige posters kunnen maken. Geen idee wat het kost maar misschien het overwegen waard.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prijzig inderdaad, ben nog even aan het nadenken.
40 euro bier op de kermis met wat hoeren is ook lekker.
de_ananas natuurlijk, maar hij is geen kloon maar hij is Martin van Geelquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:33 schreef _Mike_ het volgende:
Wie zijn kloon is Martin Van Geel?
Panini EK 2008 Voetbalplaatjes
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[ afbeelding ]
Om weer ff terug te komen op de issue at hand
Kost niks, een vaklab doet dat voor een paar euro.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat fotozaken van een goede, scherpe foto heel aardige posters kunnen maken. Geen idee wat het kost maar misschien het overwegen waard.
Eentje met een troon, waar Koning Aad op mag gaan zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vaart er ook een bootje mee voor de Vitesse selectie?
Ok, kan best. Kwaliteit is in ieder geval in orde, meen ik.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kost niks, een vaklab doet dat voor een paar euro.
Oke, dank je voor de tip. Moet ik wel die originele (grote) foto hebben? Die was ergens te vinden, maar waar...quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat fotozaken van een goede, scherpe foto heel aardige posters kunnen maken. Geen idee wat het kost maar misschien het overwegen waard.
Volgens mij de 3e post van dit topicquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de tip. Moet ik wel die originele (grote) foto hebben? Die was ergens te vinden, maar waar...
Hoeft niet eens, volgens mij. Anders informeer je daar eerst even naar bij zo'n zaak. Dan weet je welk formaat je moet hebben en kan je zo twintig euro in je zak steken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de tip. Moet ik wel die originele (grote) foto hebben? Die was ergens te vinden, maar waar...
Ah. Moest er op klikken inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij de 3e post van dit topic![]()
Of er moet nog een grotere zijn..
Fotootje? Hoeveel heb je er al?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo mijn ajaxshirt van 2007/2008 professioneel laten inlijsten met de jaartal erop.
Ga dat vanaf nu met al mijn shirts doen die ik aanschaf als het seizoen erop zit. Deze gaat mooi mee naar Utrecht waar ik op mezelf ga woneneen wand vol met ajaxshirts is waar ik naar toe wil.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, volgens mij. Anders informeer je daar eerst even naar bij zo'n zaak. Dan weet je welk formaat je moet hebben en kan je zo twintig euro in je zak steken.
Dit wordt me eerste, me oudere shirtjes zijn naar goede doelen gegaan.quote:
quote:
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vrees het eerste...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat houd de huldiging in de Arena in? Dat supporters die erbij waren tijdens de wedstrijd de huldiging meemaken of dat de arena open gaat bij een eventuele huldiging?
quote:De Mos zei de uitslag van aanstaande zondag al te weten. 'In mijn scenario wordt het 2-1. Voor rust komen we op voorsprong. In de tweede helft maakt PSV gelijk en kort voor tijd valt het winnende doelpunt, ik denk van Mads Junker', blufte de trainer.
Ik zie het al helemaal voor me, inclusief zo'n sprint van de Mos zoals vorig jaar toen Ajax verloor in de Gelredomequote:
Als dit gebeurt die 2-1 uitslag koop ik een Vitesse shirt met achterop Aad de Mosquote:
Statistieken zeggen helemaal niks meer in deze fase. Het gaat gewoon om 1 wedstrijd. Ik zie ook al die boeren posten dat ze al 11 jaar niet meer verloren hebben, maar dat zegt helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:41 schreef kevin6188 het volgende:
Er is trouwens in al die jaren Vitesse nog nooit een schaal aan de kampioen uitgereikt in Arnhem.
Klopt, klopt. Maar vond deze nog wel grappig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Statistieken zeggen helemaal niks meer in deze fase. Het gaat gewoon om 1 wedstrijd. Ik zie ook al die boeren posten dat ze al 11 jaar niet meer verloren hebben, maar dat zegt helemaal niks.
En als iedereen naar hem luistert dan gebeurd het ook nog eens.quote:
Kesler zit op dit moment in Bejing :")quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef Ruiseart het volgende:
Gerard Bouwer is in Amsterdam om eventueel de kampioenschaal uit te reiken, vorig jaar deed hij dat in eindhoven omdat Kesler toen in Alkmaar zat.
Even quoten, als het gebeurt verwacht ik foto's op Fok van de aankoop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als dit gebeurt die 2-1 uitslag koop ik een Vitesse shirt met achterop Aad de Mos
met als rugnummer 21=5quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als dit gebeurt die 2-1 uitslag koop ik een Vitesse shirt met achterop Aad de Mos
helemaal los met de mos ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, inclusief zo'n sprint van de Mos zoals vorig jaar toen Ajax verloor in de Gelredome
quote:
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht hoe het vorig jaar verdeeld was:quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:01 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Kesler zit op dit moment in Bejing :")
,,Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk. Dan praat je wel over een grote naam. Ook hij heeft een heel moeilijk eerste jaar gehad. Mensen weten vaak niet waar ze over praten, daarom maak ik me ook niet druk.’’quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Breach het volgende:
[..]
En als iedereen naar hem luistert dan gebeurd het ook nog eens.
OT: Interview met Colin
En hij heeft veel vertrouwen in van Basten en volgend seizoen
Die samenwerking begon afgelopen december toen die Anderson en [vul naam in] zouden komen, aldus wat vage nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
Volgens staat die samenwerking al sinds de overname van Maxwell, Daggla.
Dit is alleen de eerste keer dat er weer gebruik wordt gemaakt van de samenwerking.
Op de site van de KNVB is het iig niet te vinden. Maar mij staat bij dat de commentator tijdens de wedstrijd wel zei dat ie op scherp stond. Maar dat zal dus wel niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:28 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Doet Silva zondag mee of heeft-ie een schorsing?
quote:
23KM van Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef w00h00 het volgende:
Onder het mom van foto's van onze Held hoort deze er toch ook zeker bij:
[ afbeelding ]
12 minuten van m'n huis?quote:
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
Als PSV verliest zit Koevermans weer in dezelfde situatie als vorig jaar![]()
Laat hem aub wegblijvenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Ruiseart het volgende:
Dan komt 'ie naar Ajax onder het motto: drie keer is scheepsrecht.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Ruiseart het volgende:
Dan komt 'ie naar Ajax onder het motto: drie keer is scheepsrecht.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Over lopen gesproken....quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet hij eerst in staat zijn om te lopen.. hij kan niet weg komen in een rolstoel
letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over lopen gesproken....
Die opmerking is ook wel van toepassing op Van der Wiel
Je hele carrière speel je al als een flubberkut, maar je moet gewoon lekker nergens druk om maken inderdaadquote:Volgens Colin had zijn mindere vorm te maken met aanpassingsproblemen. Volgend seizoen, onder coach Van Basten, hoopt hij deze problemen achter zich te laten. "Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk. Dan praat je wel over een grote naam. Ook hij heeft een heel moeilijk eerste jaar gehad. Mensen weten vaak niet waar ze over praten, daarom maak ik me ook niet druk."
Je kan beter radio'tjes gaan verkopenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ondernemers risico: In het stadion ajax shirts verkopen met Aad de Mos achterop.
Of je hoeft het komende jaar niet meer te werken of je hebt een hele hoop shirts over.
2 weken eruit schijntquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over lopen gesproken....
Die opmerking is ook wel van toepassing op Van der Wiel
Ach we kunnen in ieder geval toch geen beroep meer op hem doen dit seizoenquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:50 schreef Rejected het volgende:
Shit ik word net wakker, aad eens waar ik over heb gedroomd..
quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:50 schreef Rejected het volgende:
Shit ik word net wakker, aad eens waar ik over heb gedroomd..
Welkom terugquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Nachtje doorgehaald, maar nu dan eindelijk weer in het land.
Nu even comaslapen en morgen om 12:30 aan de comazuip @ supp. home.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:16 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Ze spelen morgen met de adidas strepen op de mouwen? Dat was toch alleen bij Europese wedstrijden?
En de andreaskruizen zijn ook weg?
Best kut voor je als Ajax dan niet weet te winnen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als het 4-1 voor Vitesse word pijp ik Aad naar een ongekend orgasme.
Gelijk spel ofzo jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best kut voor je als Ajax dan niet weet te winnen.
Ik dacht dat Ron Vlaar kwamquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:29 schreef Noshiba het volgende:
LOL @ seizoenskaart brief met ajax shirt #10 en je eigen naam op de achterkant![]()
[ afbeelding ]
erg leuk gedaan
"Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk."quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hele carrière speel je al als een flubberkut, maar je moet gewoon lekker nergens druk om maken inderdaad
Lekker makkelijk afknallen weer, Colin speelde in zn NAC tijd anders behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
"Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk."
Goede vergelijking meneer Colin
klopt gewoon blijven hopen, zolang het theoretisch mogelijk is..........quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:15 schreef koemleit het volgende:
Ik denk dat jullie hier iets te optimistisch zijn.
Al kun je natuurlijk wel blijven hopen!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:48 schreef ericajax het volgende:
Toch weer die seizoenskaartprijzen omhoog he
quote:Kuffour haakt weer aan
Amsterdam, 19 apr 2008
Samuel Kuffour zit bij de selectie voor de laatste thuiswedstrijd van het reguliere seizoen tegen Heracles. Thomas Vermaelen viel af voor de wedstrijd van zondag.
Kuffour meldde zich donderdag ziek. Vrijdag was de selectie vrij en zaterdag was de Ghanees terug op het trainingsveld.
De selectie van Ajax voor het duel tegen Heracles, dat om 14.30 uur begint, ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Dennis Gentenaar
John Heitinga
Bruno Silva
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
George Ogararu
Jan Vertonghen
Edgar Davids
Gabri
Rasmus Lindgren
Kenneth Perez
Siem de Jong
Kennedy
Dennis Rommedahl
Klaas Jan Huntelaar
Ismael Urzaiz
Luis Suarez
Om jezelf als Nederlandse verdediger die al meer dan 100 profwedstrijden heeft gespeeld te vergelijken met een talent uit een ander land dat net komt kijken klopt natuurlijk ook voor geen meter. De Colin van NAC was best een redelijke speler, maar daar haalt Ajax er al veel te veel van en dat is nu juist het probleem.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:11 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Lekker makkelijk afknallen weer, Colin speelde in zn NAC tijd anders behoorlijk goed.
Als Van Basten m op zn goeie plek zet, centraal achterin, en die jongen een beetje (zelf)vertrouwen en speelritme krijgt, kan ie heus wel meekomen op Eredivisie niveau. Als rechtsback (en stijf van de zenuwen) is t inderdaad niet zoveel. Maar bv een centrale verdediger als Heitinga is ook kut als rechtsback, zie NL elftal.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:43 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Om jezelf als Nederlandse verdediger die al meer dan 100 profwedstrijden heeft gespeeld te vergelijken met een talent uit een ander land dat net komt kijken klopt natuurlijk ook voor geen meter. De Colin van NAC was best een redelijke speler, maar daar haalt Ajax er al veel te veel van en dat is nu juist het probleem.
Of Vitesse die in de laatste minuut bij en 0-0 stand een strafschop krijgt. Ik denk da ik dan sterf aan een overdosis clubliefdequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Ruiseart het volgende:
Ik zie morgen een scenario als met AZ vorig seizoen wel zitten: Gomes maakt vroeg in de wedstrijd een overtreding en mag er met rood af, Vitesse scoort uit de strafschop.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen Heitinga sjaal te koop in het home voor 15 euro
[ afbeelding ]
Kan je beter een ultrassjaaltje halen, daar heb je de rest van je leven nog wat aan, deze kun je maar 1x gebruiken, (en over een paar jaartjes als ie terug komt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Die ga ik halen. Ik ben ook nog nooit in het home geweest. Ik dacht al zo van: zondag moet ik der heen want het is schandalig dat ik er nooit ben geweest
Je bent fan of je bent het niet hé!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:32 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Kan je beter een ultrassjaaltje halen, daar heb je de rest van je leven nog wat aan, deze kun je maar 1x gebruiken, (en over een paar jaartjes als ie terug komt natuurlijk)
HAHAHA ze zijn echt bang voor Aadjequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:56 schreef jna het volgende:
Die kneusjes bij psv tv wilden de training niet laten zien omdat ze bang zijn dat de Mos het dan zou zien en nog snel voor morgen z'n opstelling zou aanpassen!!
terechtquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:02 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
HAHAHA ze zijn echt bang voor Aadje![]()
Gruwlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Heu, ik wil maandag ook nog leven hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:55 schreef pieterpost_afca het volgende:
Dit zou toch wel het mooiste zijn. En ook meteen het slechtst voor mn hart.
Vitesse - PSV
93' 1-0
Ajax - Heracles (Na een keigoede wedstrijd van Ajax maar Piecke is gewoon keigoed) (nee ik ben geen brabo dat ik keigoed zeg)
94' 1-0 Urzaiz
Nog maar 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe die poster die ik bij me SCC kreeg![]()
.
Hier ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.
Al kwam ze zonder shirtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:53 schreef Urquhart het volgende:
Ach zonder die sterretjes mag ze ook wel langskomen
quote:
quote:"Het zou voor ons natuurlijk mooi zijn als Feyenoord de playoffs voor de Champions League wint. Maar het zal voor Feyenoord nog een hele opgave worden om bij de eerste vijf te eindigen. En áls ze dat lukt, moeten ze daarna ook nog van ploegen als Ajax zien te winnen. Dat zie ik niet zo snel gebeuren."
We hebben Nicolette dan natuurlijk ook alquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
zo'n vrouwenelftal van Ajax zou opeens toch wel heel leuk zijn. alleen moeten ze dan wel gekozen worden op uiterlijk.. het voetbal zal niemand een zorg zijn
Eh, al 200 jaar onze hoofdstad van Nederland bedoel jequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen bestaat Amsterdam 200 jaar zie ik. Is er toch wat te vieren
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben ik de enige die straks met een slaapzak alvast bij de grachten in Amsterdam gaat liggen om een goede plek te hebben voor de huldiging van morgen?
Ik heb hem voor het raam gehangenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb 'm al aan m'n deur hangen, zo lijkt het net of m'n jeugddroom toch een beetje uit is gekomen.
Amsterdam bestaat 200 jaar?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Amsterdam, na Maastricht de mooiste stad van 't landquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat ze het vergeten warenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh, al 200 jaar onze hoofdstad van Nederland bedoel je.
Het is alleen geen officiële bedoeling hoor.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
komt 'ie:
http://www.tuttomercatoweb.com/index.php?action=read&id=95092
Martin?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:47 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
Berg [ afbeelding ]
Cahais
Fledderus
Hiariej
Kolder
Kruiswijk
van de Laak
Levtsjenko
Lindgren [ afbeelding ]
van Loo
Lovre
Holla
Luciano
Matav¸
Matthijs
Metaj
Meerdink
Nijland
Powel
De Roover
Rozema
Sankoh
Silva [ afbeelding ]
Stenma
Suarez [ afbeelding ]
¦vejdík
Die wil ik hebben!!! Kan iemand die voor mij in het home kopen en daarna opsturen? Alle kosten uiteraard voor mij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Engelaar hoef ik niet, Sulejmani graag en de Zeeuw ook. De gast van de Graafschap is Schone, maar hij is niet beter dat Siem de Jong dus liever niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Chadi het volgende:
El Ahmadi .. godverd.. naar Feyenoord.. nu hopen dat er wel versterking komt in de vorm van engelaar / Suleymani / De Zeeuw. EN als het kan ook nog een goede centrumspits. En nog een middenvelder. Die gast van De Graafschap is ook wel goed.. kan niet op zijn naam komen.
Lasse Schone?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Chadi het volgende:
En nog een middenvelder. Die gast van De Graafschap is ook wel goed.. kan niet op zijn naam komen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef Houniet het volgende:
Ik ging vanmiddag vier stressballetjes kopen.
Kom ik bij de kassa zegt die vent:
"Zo jij bent nog al wat van plan ofniet?"
"Nee, ik ben voor Ajax."
Die kerel schoot me in de lach.
gewoon zorgen dat je al genoeg bier getanqued hebt!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Hahahaha
Als ik het spannend vind ga ik gewoon vet veel popcorn etenWel jammer dat er altijd popcorn in m'n bier valt
Veel slechter voor mn hart zou de 1-0 in de 11e minuut zijn. Dan moeten ze er nog 80quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:55 schreef pieterpost_afca het volgende:
Dit zou toch wel het mooiste zijn. En ook meteen het slechtst voor mn hart.
Vitesse - PSV
93' 1-0
Ajax - Heracles (Na een keigoede wedstrijd van Ajax maar Piecke is gewoon keigoed) (nee ik ben geen brabo dat ik keigoed zeg)
94' 1-0 Urzaiz
Nog maar 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals in el tanque?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je al genoeg bier getanqued hebt!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef Houniet het volgende:
"ik ben voor Ajax."
Die kerel schoot me in de lach.
Mwah hij is heel erg wisselvallig, mooi goal tegen PSV maar voor de rest heeft hij niet echt veel laten zien.quote:
Met Aad de mos achterop?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef devv05 het volgende:
Hopelijk maandag m'n Vitesse shirt bestellen.
Slapen jajaquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:01 schreef Nashje het volgende:
Iedereen succes morgen met z'n hart, ben naar m'n vriendin en blijf daar slapen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:18 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar ging ik gewoon naar bed, geen oog dichtgedaan. Gebeurt me geen tweede keer.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:22 schreef Rejected het volgende:
Iedereen praten over eventuele spanning en hartproblemen, straks wordt het binnen 10 minuten gewoon 0-2 voor psv en 0-1 voor heracles
Deze zal morgen beter aanvoelen:quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:32 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Deze zal morgen beter aanvoelen:
Da's toch de goaltune van Vitesse of heb ik 't fout?
Dan zijn er nog 80 minuten te spelenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:22 schreef Rejected het volgende:
Iedereen praten over eventuele spanning en hartproblemen, straks wordt het binnen 10 minuten gewoon 0-2 voor psv en 0-1 voor heracles
Ik zou dat echt niet kunnenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga overigens morgen pas rond half 5 de uitslagen checken, anders word ik echt gek.
Haha, ik werd vorige week zondag al helemaal hyper toen PSV achterstond.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen
Haha ik ook niet, dan zou ik schuimbekkend op de bank zitten en me in een dwangbuis moeten laten vastketenen omdat ik anders naar de afstandsbediening MOET grijpen. Ik sterf al duizend doden omdat ik de wedstrijd in Arnhem niet kan zien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen
Ja precies, Áls psv dan toch kampioen wordt dan moeten ze dat ook maar doen door snel op een 2-0 voorsprong te komen zodat ik niet onnodig hoef te zitten lijden, want daar heb ik totaal geen trek in.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:25 schreef MaxC het volgende:
Wordt voor mij ook een vreselijk middagje, liever dat PSV gewoon met 0-4 wint dan dat de wedstrijd 0-0 blijft
Cafe de Waard op het Leidsche vond ik altijd wel oké, maar ben er al een tijd niet meer geweest dus ik weet niet hoe het nu is. Hoef je na de wedstrijd in ieder geval niet zover te lopen voor het feestjequote:Op zondag 20 april 2008 00:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Welk cafe is relaxed kijken ?
die enkele keer dat ik geweest ben was ik vooraf in Hof van Holland, maar dat lijkt me nou niet het meest geschikte om ook een wedstrijd proberen te volgen.
quote:Op zondag 20 april 2008 01:12 schreef GieJay het volgende:
Tering,Verdorie,Potver wat ben ik zenuwachtig
Wow gek! Schoen opeten topic!1111 einz!11quote:Op zondag 20 april 2008 01:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Als AJAX wint en Vitesse wint dan ben ik gewoon heeeeeeeeeeel blij
(Met wie) ga je er heen?quote:Op zondag 20 april 2008 00:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Welk cafe is relaxed kijken ?
die enkele keer dat ik geweest ben was ik vooraf in Hof van Holland, maar dat lijkt me nou niet het meest geschikte om ook een wedstrijd proberen te volgen.
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wow gek! Schoen opeten topic!1111 einz!11
fijn.. maar wat doen die kutboeren?quote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef Emimich het volgende:
Ajax komt binnen 10 minuten op 2-0, daarna scoort Heracles snel de 2-1 en uiteindelijk loopt Ajax naar een 4,5,6-1 uit.
Helemaal nietquote:Op zondag 20 april 2008 01:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
wij verdienen het feest gewoon. fuck psv.
DE KANS IE ER !!!!1111eEEIZZZNZNZquote:Op zondag 20 april 2008 05:04 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo zenuwwachting is, de kans dat we kampioen worden is bijna net zo groot als dat Urzaiz morgen Huntelaar voorbijstreeft en topscoorder wordt
Net zo onmogelijk dat psv het vorig jaar haalde.quote:Op zondag 20 april 2008 05:04 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo zenuwwachting is, de kans dat we kampioen worden is bijna net zo groot als dat Urzaiz morgen Huntelaar voorbijstreeft en topscoorder wordt
Begint beide met een V en spelen beide in het Geel/Zwart.quote:Op zondag 20 april 2008 09:45 schreef cheqy het volgende:
Ik ben zo met die wedstrijden bezig dat ik er zelfs van heb gedroomd.![]()
PSV verloor met 5-1 zodat Ajax kampioen werd.![]()
Alleen bleek de tegenstander niet Vitesse te zijn maar VVV-Venlo dus dat klopte niet.![]()
ik ben zenuwachtig.
ik heb de wedsrtijd van PSV niet gezien maar het stond op het scorebord.quote:Op zondag 20 april 2008 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Begint beide met een V en spelen beide in het Geel/Zwart.
Je hebt het dus gewoon verkeerd gezien.
En dat heb je me niet eerst even verteld?quote:Op zondag 20 april 2008 10:06 schreef pieterpost_afca het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik het gesigneerde Urzaiz shirt niet heb gewonnen met die kruiswoordpuzzels in de Kick Off van vorige wedstrijd
Ja ik dacht als ik dat op Fok! vertel dan verklein ik mn eigen kansquote:Op zondag 20 april 2008 10:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat heb je me niet eerst even verteld?
quote:Op zondag 20 april 2008 10:12 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Ja ik dacht als ik dat op Fok! vertel dan verklein ik mn eigen kansEn echte Urzaizfans hebben de Kick Off (met Urzaiz op de voorkant) van A tot Z doorgespit neem ik aan.
Je kan ook gewoon een shirt kopen, Urzaiz achterop laten zetten en dan bij de training een handtekening vragen. Ik wou dat doen maar vrijdag hadden ze vrijquote:Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf nu ook maar hopen dat ik een plaatje van Urzaiz aantref in een pakje panini plaatjes van het EK 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |