abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58161871
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef Necrodeath het volgende:

Hebben mensen nog zin in een gamepje vanavond btw?
Ik ben er, jammer genoeg, niet bij vanavond.
  Forum Admin zaterdag 19 april 2008 @ 17:53:47 #222
35723 crew  GGMM
pi_58161878
Ik zal meedoen mocht er iets georganiseerd worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_58161902
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik wel iig, is niet echt heel moeilijk, als je maar geen blauwe schilden op je geschoten krijgt.
Dus eigenlijk ben ik genaaid
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_58162046
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Gewoon in 1x goed doen
Maar als ik de eerste race van een cup verziek start ik gewoon opnieuw.
Als ik een keer 2e, 3e of wat dan ook word in een van de latere races, maakt het mij niet veel uit en ga ik gewoon door. Zelfs nog een Ster rating kunnen halen in een cup waar ik 1x 2e stond, en 1x 3e.
[..]

Ik vind ook niks aan die track doe mij maar Dry Dry Ruins, Maple Treeway of Bowser's Castle

Hebben mensen nog zin in een gamepje vanavond btw?
Kheb echt een bloedhekel aan Dry Dry Ruins, kheb helemaal niks met de woestijn.

Btw: Vanavond ben ik er misschien bij als we nog wat gaan doen, ik hoop dat ik er bij kan zijn iig.
BlaDieBla
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:02:50 #225
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_58162086
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is ook kut idd met de bullet bil achter je kan je nog een beetje aan de zijkant gaan rijden, omdat die altijd door het midden gaat, maar bij die auto's wordt dat heel moeilijk ja.
Ja, precies. Dus je hebt de keuze tussen 1) Je omver laten rijden door die Bullet Bill/Star 2) De Bullet Bill/Star zoveel mogelijk proberen te ontwijken en dus tegen een auto aanknallen En ik vind beide opties zwaar irritant
The Police 08-06-2008
  Forum Admin zaterdag 19 april 2008 @ 18:12:10 #226
35723 crew  GGMM
pi_58162225
Mijn sterren:

50cc:
mushroom/flower/star - 1ster
special/shell/banana - 2 sterren
leaf/lightning - 3 sterren

100cc:
special - 1 ster
mushroom/flower/star/shell/banana/leaf/lighting - 2 sterren

150cc:
flower/star/leaf/lightning - 1ster
mushroom/special/banana - 2sterren
shell - 3sterren

mirror
flower/star/shell/banana/lightning - 1ster
mushroom/special/leaf - 2sterren
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_58162297
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een kutspel is het ook eigenlijk hè Ik probeer starranks te halen en net op Daisy Circuit 150cc, sta ik de hele tijd eerste met zelfs een aardige voorsprong, krijg ik vlak voor de finish een blauw schild op m'n harses en vliegt Waluigi me nog voorbij ook
Tja, dat is Mario Kart Het is gewoon het slimste om de eerste rondes rustig aan te doen, en pas op het eind hard te gaan racen, dan voorkom je dit soort dingen

Er zit trouwens wel 1 kleine "bug" in of naja bug Normaal gesproken krijg je als je laatstes staat altijd vette wapens, Super paddo enzo, maar als je met z'n tweeen raced krijg je die niet, als je laatstes staat, dan krijg je enkel paddo's, bommen en doelzoekende schilden, best jammer....

Overigens begin ik ook steeds meer te twijfelen of die schansen met truukjes wel daadwerkelijk nut hebben, aangezien je in de lucht wel "vaart" verliest omdat je even niet "recht vooruit" gaat. Ik heb echt het idee dat je soms beter gewoon normaal door kunt rijden, ipv het pakken van een schans of "halfpipe" om een turbo te krijgen, de turbo is naar mijn idee gewoon te langzaam...
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Forum Admin zaterdag 19 april 2008 @ 18:18:34 #228
35723 crew  GGMM
pi_58162311
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Overigens begin ik ook steeds meer te twijfelen of die schansen met truukjes wel daadwerkelijk nut hebben, aangezien je in de lucht wel "vaart" verliest omdat je even niet "recht vooruit" gaat. Ik heb echt het idee dat je soms beter gewoon normaal door kunt rijden, ipv het pakken van een schans of "halfpipe" om een turbo te krijgen, de turbo is naar mijn idee gewoon te langzaam...
Sommige wel, sommige niet, in moo moo meadow heb je zo'n blauwe schans, volkomen nutteloos, je kan beter naast die schans op je achterwiel gaan rijden, dat is sneller.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_58162331
quote:

[..]

Tja, dat is Mario Kart Het is gewoon het slimste om de eerste rondes rustig aan te doen, en pas op het eind hard te gaan racen, dan voorkom je dit soort dingen

Er zit trouwens wel 1 kleine "bug" in of naja bug Normaal gesproken krijg je als je laatstes staat altijd vette wapens, Super paddo enzo, maar als je met z'n tweeen raced krijg je die niet, als je laatstes staat, dan krijg je enkel paddo's, bommen en doelzoekende schilden, best jammer....

9 van de 10 keer is zo'n schansje wel sneller, soms niet maar dat komt meer door een snelle bocht die na het schansje komt.
pi_58162364
quote:

[..]

Jep, ik wil jullie daar wel een voorbeeld van geven die, denk ik, een goede tip is.
Bij die 3 schansen achter elkaar met DK's Mountain moet je niet over die schansen gaan, maar er rechts langsgaan --> sneller!!
BlaDieBla
pi_58162482
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  Forum Admin zaterdag 19 april 2008 @ 18:29:54 #232
35723 crew  GGMM
pi_58162509
quote:
Ik zal er zijn
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:32:03 #233
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_58162540
quote:
Count me in
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_58162621
Zo te zien heb ik een nieuwe verslaving erbij

Weet alleen nog steeds niet hoe ik het land achter mijn naam kan krijgen. Maar dat zoek ik via google nog wel uit. Heb volgens mij alles al geprobeerd maar het lukt nog steeds niet, maar dan zal ik wat over het hoofd hebben gezien.

Gisteren in aangeschoten bui 700 punten verloren en vandaag 900 punten erbij. Denk dat ik beter niet al te dronken achter het stuur kan kruipen De frustratie van afgeschoten worden bij een voorsprong is hier niet zo heel erg want je haalt ze toch zo weer in bij de juiste wapens of boost.
Genieten is toegestaan!!!
pi_58162694
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:36 schreef Topspin het volgende:
Zo te zien heb ik een nieuwe verslaving erbij

Weet alleen nog steeds niet hoe ik het land achter mijn naam kan krijgen. Maar dat zoek ik via google nog wel uit. Heb volgens mij alles al geprobeerd maar het lukt nog steeds niet, maar dan zal ik wat over het hoofd hebben gezien.

Gisteren in aangeschoten bui 700 punten verloren en vandaag 900 punten erbij. Denk dat ik beter niet al te dronken achter het stuur kan kruipen De frustratie van afgeschoten worden bij een voorsprong is hier niet zo heel erg want je haalt ze toch zo weer in bij de juiste wapens of boost.
Als je mario kart opstart, rechtsboven bij instellingen volgens mij, en je moet het ook in je console ingesteld hebben natuurlijk
pi_58162701
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:22 schreef WjeroneW het volgende:

[..]

Jep, ik wil jullie daar wel een voorbeeld van geven die, denk ik, een goede tip is.
Bij die 3 schansen achter elkaar met DK's Mountain moet je niet over die schansen gaan, maar er rechts langsgaan --> sneller!!
Ja idd, bij Luigi Circuit hoef je ook neit die turbo's te nemen in de laatste bocht, dan ga ik ook driftend door het binnenste van de bocht heen. Maar ik heb het ook over gewone rechte stukken, omdat je een bocht maakt in de lucht verlies je vaart, en ik weet niet of de turbo dat wel goed maakt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:43:29 #237
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_58162749
Ben er ook bij om 8 uur.
Zal een laptop ernaast gooien voor de chat.

Nu eens proberen de 800 punten die ik kwijt ben geraakt door disconnecten weer terug te winnen.
Jammer dat je niet per race je bike kan bepalen...
pi_58162888
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:40 schreef TheStar het volgende:

[..]

Als je mario kart opstart, rechtsboven bij instellingen volgens mij, en je moet het ook in je console ingesteld hebben natuurlijk
Zal het straks eens proberen

Mii competitie daar staat wel de Nederlandse vlag erbij dus dat zou al goed moeten zijn, alsnog bij het begin van de race geen vlag en land vermelding. Rechtsboven in nog niet geprobeerd overigens.

Wario neem ik altijd als ik race Switchen doe ik wat dat betreft zelden tot nooit.

Spel pas 3 dagen in bezit en ik denk dat het nog voor vele plezier-dagen zal zorgen. Op N64 al veel plezier gehad eraan en nu online nog meer.
Genieten is toegestaan!!!
pi_58163114
quote:
Zal proberen om er te zijn. Weet niet zeker of het me lukt (als jullie nog willen dat ik meedoe iig )
Doe eens niet.
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:08:12 #240
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_58163215
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 19:03 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Zal proberen om er te zijn. Weet niet zeker of het me lukt (als jullie nog willen dat ik meedoe iig )
Liever niet

Nee geintje hoor, maar ik vrees dat ik dan niet 1ste word
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')