De bowserbike is echt enorm goed, daarmee race is pas sinds vandaag maar hij is echt zoveel beter dan de andere bikes.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feli!
Sinds ik de Bowser bike probeer heb ik 1100 punten + nu 200 punten verlorenhad 8000 punten ooit
Ik rij met mn Mii en die bullet bike, die is best fijn ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feli!
Sinds ik de Bowser bike probeer heb ik 1100 punten + nu 200 punten verlorenhad 8000 punten ooit
Ook dat ja. Constant de hele cup overdoen om een goede rank te krijgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat vind ik zo erg nog niet, ik vind het vervelendst dat er geen optie 'retry' oid bij zit, als je een cup verneukt kan je alleen maar opgeven en naar het beginscherm terugkeren.
Idd erg frustrerend, zal nog niet meevallen om overal 3 sterren te behalen maar ik ga het wel proberen iigquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ook dat ja. Constant de hele cup overdoen om een goede rank te krijgen [ afbeelding ]
Gewoon geluk hebben, dat zal weinig met skill te maken hebben. Als je een blauw schild krijgt net voor de finish en daarna word je ook nog even omver gereden dan doe je er weinig aan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd erg frustrerend, zal nog niet meevallen om overal 3 sterren te behalen maar ik ga het wel proberen iig
Heb je al wel ergens 3 sterren?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd erg frustrerend, zal nog niet meevallen om overal 3 sterren te behalen maar ik ga het wel proberen iig
Ik wel iig, is niet echt heel moeilijk, als je maar geen blauwe schilden op je geschoten krijgt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je al wel ergens 3 sterren?
Het lukt me echt niet...
Ik heb op 4 cups 3 sterren, allemaal in m'n eerste poging gehaald. Moet er wel bij vermelden dat het 75% geluk is en 25% skill.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je al wel ergens 3 sterren?
Het lukt me echt niet...
Met uitroepteken pas mn hele naam niet meer, tenminste als ik me aan de naam van het forum moet houdenquote:
Klopt, vooral in het eerste level, als je als 12de begint wil je nog wel eens een shitload aan items over je heen krijgen waardoor je al weet dat het nooit meer gaat lukken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb op 4 cups 3 sterren, allemaal in m'n eerste poging gehaald. Moet er wel bij vermelden dat het 75% geluk is en 25% skill.
Mijn tijd op sherbet is 2:34.897 en dat is met tegen penquins aan rijden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef Rikketik het volgende:
2.42.911. Ik denk dat ik GGMM op zich wel kan verslaan, maar probleem is echt dat je geen enkel foutje mag maken. Bochten moet je op het goede moment nemen, iedere mogelijkheid om een wheelie te maken moet je aanpakken...
Nou, neem Yoshi Falls. Die map is zo kort dat als je 1x goed neergehaald word in de final lap dan je geen kans meer maakt op een goede plaats.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, vooral in het eerste level, als je als 12de begint wil je nog wel eens een shitload aan items over je heen krijgen waardoor je al weet dat het nooit meer gaat lukken.
Klopt, of Mushroom Gorge, als daar een bliksem wordt genomen als je net over de paddestoelen rijdt kan je het ook wel vergeten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nou, neem Yoshi Falls. Die map is zo kort dat als je 1x goed neergehaald word in de final lap dan je geen kans meer maakt op een goede plaats.
Daar kreeg ik vandaag nog een blauw schild op m'n hoofd, midden in een jump. Flikker zo de afgrond in. -184 punten, toen maar gestoptquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, of Mushroom Gorge, als daar een bliksem wordt genomen als je net over de paddestoelen rijdt kan je het ook wel vergeten.
Beginnelingen en mensen die net zijn gaan oefenen met een nieuwe bikequote:Op zaterdag 19 april 2008 17:37 schreef YPrue het volgende:
Waarom wordt Luigi Circuit toch zo vaak gekozen online? Er zijn echt veel mensen bij die bijna alleen maar die track kiezen
Klopt ja, iemand koos die track echt 8x achter elkaar, gelukkig werd hij nooit gekozenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beginnelingen en mensen die net zijn gaan oefenen met een nieuwe bike
Dat gebeurt mij dus vaak daar: of ik krijg zo'n mooi wolkje uit zo'n itembox boven me, die dan net als ik tussen twee paddo's spring me de afgrond in bliksemt, of inderdaad die bliksem die iedereen raakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, of Mushroom Gorge, als daar een bliksem wordt genomen als je net over de paddestoelen rijdt kan je het ook wel vergeten.
Dat is ook kut iddquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:47 schreef YPrue het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij dus vaak daar: of ik krijg zo'n mooi wolkje uit zo'n itembox boven me, die dan net als ik tussen twee paddo's spring me de afgrond in bliksemt, of inderdaad die bliksem die iedereen raakt.
Wat ik ook vaak heb bij Coconut Mall (die komt zo ongeveer 1 op de 5 races wel een keer voorbij), is dat iemand met een Bullet Bill of een ster me omver beukt net voor die bocht waar je die auto's tegenkomt. Daar ben ik al vaak punten door kwijtgeraakt
Gewoon in 1x goed doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ook dat ja. Constant de hele cup overdoen om een goede rank te krijgen [ afbeelding ]
Ik vind ook niks aan die trackquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:37 schreef YPrue het volgende:
Waarom wordt Luigi Circuit toch zo vaak gekozen online? Er zijn echt veel mensen bij die bijna alleen maar die track kiezen
Ik ben er, jammer genoeg, niet bij vanavond.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef Necrodeath het volgende:
Hebben mensen nog zin in een gamepje vanavond btw?
Dus eigenlijk ben ik genaaidquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel iig, is niet echt heel moeilijk, als je maar geen blauwe schilden op je geschoten krijgt.
Kheb echt een bloedhekel aan Dry Dry Ruins, kheb helemaal niks met de woestijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gewoon in 1x goed doen![]()
![]()
Maar als ik de eerste race van een cup verziek start ik gewoon opnieuw.
Als ik een keer 2e, 3e of wat dan ook word in een van de latere races, maakt het mij niet veel uit en ga ik gewoon door. Zelfs nog een Ster rating kunnen halen in een cup waar ik 1x 2e stond, en 1x 3e.
[..]
Ik vind ook niks aan die trackdoe mij maar Dry Dry Ruins, Maple Treeway of Bowser's Castle
Hebben mensen nog zin in een gamepje vanavond btw?
Ja, precies. Dus je hebt de keuze tussen 1) Je omver laten rijden door die Bullet Bill/Star 2) De Bullet Bill/Star zoveel mogelijk proberen te ontwijken en dus tegen een auto aanknallenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook kut iddmet de bullet bil achter je kan je nog een beetje aan de zijkant gaan rijden, omdat die altijd door het midden gaat, maar bij die auto's wordt dat heel moeilijk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |