Net nog tegen hem en een aantal NIET-fok!kers gespeeld, was weer pittigquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:59 schreef Dylanesque het volgende:
Haha, als ik eens niet tegen fokkers speel win ik er 5 op een rij, en dan join ik GGMM en gaat t al snel hard achteruit
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:17 schreef GGMM het volgende:
Nu met die bowser bike zit ik te kloten, online oefenen met een nieuwe bike is niet echt bevordelijk voor je punten.
Bowser bike ook, dat handeling laag is is helemaal niet erg, dat betekend gewoon dat je anders stuurt, maar als je het eenmaal kan is anders niet slechter, als je eenmaal uitloopt met die bike, zoals ik net, halen ze je nooit meer in.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeldZelf zweer ik gewoon bij de Mach bike, hij is dan iets minder snel maar wel heel wendbaar en prettig te sturen
Als je mij even toevoegd zou ik je joinen. Je staat namelijk nog als vraagteken bij mijquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:11 schreef GGMM het volgende:
Joined iemand mij?ben met een continental race bezig!
Als je echt goed bent (dat weet ik niet) kan je het best iets van Funky Kong met die laatste motor (de 5e), alleen die stuurt niet zoals je gewend bent.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:05 schreef Oksel het volgende:
Jongens, experts zelfs.. ik heb advies nodig. Ik race nu gewoon met Mario, en zijn standaard kart. Heb nog niet alles vrijgespeeld.. Waarmee zet je de beste tijden neer in online races? Motoren of Karts? En welke combi is nou het beste volgens jullie? (Met mannetje en motor/kart). Ik vind karts veel fijner racen moet ik zeggen..
Je vraagt om waar je de beste tijden online mee kan neerzetten. Nou, stel dat je 0x geraakt word dan is het de motor die ik net zei, voor de rest kan je natuurlijk er niks over zeggen, dus Timetrials zijn wel boeiend.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:32 schreef Oksel het volgende:
Timetrials zijn niet echt boeiend natuurlijk, het gaat om het online racen! Wat is daar het meest praktisch?
Ik had hem gisteren ingehaaldquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:53 schreef McGilles het volgende:
Iemand hier al een poging gedaan mijn mooie Timetrial tijd op Peach Beach te verbeteren?
Dan ga ik zo eens even kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren ingehaaldweet alleen niet of jij hem weer ingehaald hebt.
Dat ben ik iddquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef GGMM het volgende:
Wie is Fok!Zero29 ?ik race nu met hem maar heb hem nog niet in m'n lijst
//edit: ik was van plan met hem te racen maar hij is al weg zie ik
FOK!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat ben ik idd(Zero2Nine voluit past niet achter Fok!) Maar ik heb jou als het goed is wel toegevoegd.
Waar is je ernie?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:32 schreef Rikketik het volgende:
Net even tegen de ghost van GGMM opgenomen in Time Trail - Sherbet Land. Godverdomme wat is die kerel snel. Ik ben 'm nu op twee seconden genaderd, in elk geval een verbetering van 10 seconden op m'n oude record.
Met vakantie, komt binnenkort wel weer terug. Ik had heel even behoefte aan wat anders.quote:
Officiëel is het ook FOK! (in hoofdletters), tenminste dat heb ik weleens gelezen in een FB topic daarover, Danny gaf dat toen ook aan waarom (al weet ik het niet meer precies)quote:
Wat is jouw tijd? Dan ga ik morgen eens even kijken wat voor tijd ik neer kan zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:32 schreef Rikketik het volgende:
Net even tegen de ghost van GGMM opgenomen in Time Trail - Sherbet Land. Godverdomme wat is die kerel snel. Ik ben 'm nu op twee seconden genaderd, in elk geval een verbetering van 10 seconden op m'n oude record.
Ja logisch dat je geen enkel foutje mag maken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef Rikketik het volgende:
2.42.911. Ik denk dat ik GGMM op zich wel kan verslaan, maar probleem is echt dat je geen enkel foutje mag maken. Bochten moet je op het goede moment nemen, iedere mogelijkheid om een wheelie te maken moet je aanpakken...
Dat vind ik zo erg nog niet, ik vind het vervelendst dat er geen optie 'retry' oid bij zit, als je een cup verneukt kan je alleen maar opgeven en naar het beginscherm terugkeren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een kutspel is het ook eigenlijk hèIk probeer starranks te halen en net op Daisy Circuit 150cc, sta ik de hele tijd eerste met zelfs een aardige voorsprong, krijg ik vlak voor de finish een blauw schild op m'n harses en vliegt Waluigi
me nog voorbij ook
![]()
![]()
Ja maar dat ben ik dus niet gewend. Ik heb wel eerdere Mario Karts gespeeld, maar ik was meer van de Grand Prix. En als je daar tegen een obstakel oprijdt (o.i.d.), dan was het nog niet zo'n groot probleem. Bij Time Trail kun je dan gewoon meteen overnieuw beginnen echter.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja logisch dat je geen enkel foutje mag maken.
Doe ik, wat is je code?quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je mij even toevoegd zou ik je joinen. Je staat namelijk nog als vraagteken bij mij
Heb je de expert geest al unlocked?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef Rikketik het volgende:
2.42.911. Ik denk dat ik GGMM op zich wel kan verslaan, maar probleem is echt dat je geen enkel foutje mag maken. Bochten moet je op het goede moment nemen, iedere mogelijkheid om een wheelie te maken moet je aanpakken...
Wat is het max wat iemand verloren is in 1 keer, ik vanmiddag 240 in 1 racequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:57 schreef GGMM het volgende:
"you where disconnected from the other players"
dag lieve puntjes
//edit: 200 punten wegOmdat Nintendo mij disconnect, goh, wat aardig
Feli!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:04 schreef Dylanesque het volgende:
Yeah! 5x eerste, 2x 2e, 7100 punten nuBoven de 7000! 1337!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |