Officiëel is het ook FOK! (in hoofdletters), tenminste dat heb ik weleens gelezen in een FB topic daarover, Danny gaf dat toen ook aan waarom (al weet ik het niet meer precies)quote:
Wat is jouw tijd? Dan ga ik morgen eens even kijken wat voor tijd ik neer kan zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:32 schreef Rikketik het volgende:
Net even tegen de ghost van GGMM opgenomen in Time Trail - Sherbet Land. Godverdomme wat is die kerel snel. Ik ben 'm nu op twee seconden genaderd, in elk geval een verbetering van 10 seconden op m'n oude record.
Ja logisch dat je geen enkel foutje mag maken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef Rikketik het volgende:
2.42.911. Ik denk dat ik GGMM op zich wel kan verslaan, maar probleem is echt dat je geen enkel foutje mag maken. Bochten moet je op het goede moment nemen, iedere mogelijkheid om een wheelie te maken moet je aanpakken...
Dat vind ik zo erg nog niet, ik vind het vervelendst dat er geen optie 'retry' oid bij zit, als je een cup verneukt kan je alleen maar opgeven en naar het beginscherm terugkeren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een kutspel is het ook eigenlijk hèIk probeer starranks te halen en net op Daisy Circuit 150cc, sta ik de hele tijd eerste met zelfs een aardige voorsprong, krijg ik vlak voor de finish een blauw schild op m'n harses en vliegt Waluigi
me nog voorbij ook
![]()
![]()
Ja maar dat ben ik dus niet gewend. Ik heb wel eerdere Mario Karts gespeeld, maar ik was meer van de Grand Prix. En als je daar tegen een obstakel oprijdt (o.i.d.), dan was het nog niet zo'n groot probleem. Bij Time Trail kun je dan gewoon meteen overnieuw beginnen echter.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja logisch dat je geen enkel foutje mag maken.
Doe ik, wat is je code?quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je mij even toevoegd zou ik je joinen. Je staat namelijk nog als vraagteken bij mij
Heb je de expert geest al unlocked?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef Rikketik het volgende:
2.42.911. Ik denk dat ik GGMM op zich wel kan verslaan, maar probleem is echt dat je geen enkel foutje mag maken. Bochten moet je op het goede moment nemen, iedere mogelijkheid om een wheelie te maken moet je aanpakken...
Wat is het max wat iemand verloren is in 1 keer, ik vanmiddag 240 in 1 racequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:57 schreef GGMM het volgende:
"you where disconnected from the other players"
dag lieve puntjes
//edit: 200 punten wegOmdat Nintendo mij disconnect, goh, wat aardig
Feli!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:04 schreef Dylanesque het volgende:
Yeah! 5x eerste, 2x 2e, 7100 punten nuBoven de 7000! 1337!!
De bowserbike is echt enorm goed, daarmee race is pas sinds vandaag maar hij is echt zoveel beter dan de andere bikes.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feli!
Sinds ik de Bowser bike probeer heb ik 1100 punten + nu 200 punten verlorenhad 8000 punten ooit
Ik rij met mn Mii en die bullet bike, die is best fijn ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feli!
Sinds ik de Bowser bike probeer heb ik 1100 punten + nu 200 punten verlorenhad 8000 punten ooit
Ook dat ja. Constant de hele cup overdoen om een goede rank te krijgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat vind ik zo erg nog niet, ik vind het vervelendst dat er geen optie 'retry' oid bij zit, als je een cup verneukt kan je alleen maar opgeven en naar het beginscherm terugkeren.
Idd erg frustrerend, zal nog niet meevallen om overal 3 sterren te behalen maar ik ga het wel proberen iigquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ook dat ja. Constant de hele cup overdoen om een goede rank te krijgen [ afbeelding ]
Gewoon geluk hebben, dat zal weinig met skill te maken hebben. Als je een blauw schild krijgt net voor de finish en daarna word je ook nog even omver gereden dan doe je er weinig aan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd erg frustrerend, zal nog niet meevallen om overal 3 sterren te behalen maar ik ga het wel proberen iig
Heb je al wel ergens 3 sterren?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd erg frustrerend, zal nog niet meevallen om overal 3 sterren te behalen maar ik ga het wel proberen iig
Ik wel iig, is niet echt heel moeilijk, als je maar geen blauwe schilden op je geschoten krijgt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je al wel ergens 3 sterren?
Het lukt me echt niet...
Ik heb op 4 cups 3 sterren, allemaal in m'n eerste poging gehaald. Moet er wel bij vermelden dat het 75% geluk is en 25% skill.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je al wel ergens 3 sterren?
Het lukt me echt niet...
Met uitroepteken pas mn hele naam niet meer, tenminste als ik me aan de naam van het forum moet houdenquote:
Klopt, vooral in het eerste level, als je als 12de begint wil je nog wel eens een shitload aan items over je heen krijgen waardoor je al weet dat het nooit meer gaat lukken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb op 4 cups 3 sterren, allemaal in m'n eerste poging gehaald. Moet er wel bij vermelden dat het 75% geluk is en 25% skill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |