Tja, dat is Mario Kartquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een kutspel is het ook eigenlijk hèIk probeer starranks te halen en net op Daisy Circuit 150cc, sta ik de hele tijd eerste met zelfs een aardige voorsprong, krijg ik vlak voor de finish een blauw schild op m'n harses en vliegt Waluigi
me nog voorbij ook
![]()
![]()
Sommige wel, sommige niet, in moo moo meadow heb je zo'n blauwe schans, volkomen nutteloos, je kan beter naast die schans op je achterwiel gaan rijden, dat is sneller.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Overigens begin ik ook steeds meer te twijfelen of die schansen met truukjes wel daadwerkelijk nut hebben, aangezien je in de lucht wel "vaart" verliest omdat je even niet "recht vooruit" gaat. Ik heb echt het idee dat je soms beter gewoon normaal door kunt rijden, ipv het pakken van een schans of "halfpipe" om een turbo te krijgen, de turbo is naar mijn idee gewoon te langzaam...
9 van de 10 keer is zo'n schansje wel sneller, soms niet maar dat komt meer door een snelle bocht die na het schansje komt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tja, dat is Mario KartHet is gewoon het slimste om de eerste rondes rustig aan te doen, en pas op het eind hard te gaan racen, dan voorkom je dit soort dingen
![]()
Er zit trouwens wel 1 kleine "bug" in of naja bugNormaal gesproken krijg je als je laatstes staat altijd vette wapens, Super paddo enzo, maar als je met z'n tweeen raced krijg je die niet, als je laatstes staat, dan krijg je enkel paddo's, bommen en doelzoekende schilden, best jammer....
Overigens begin ik ook steeds meer te twijfelen of die schansen met truukjes wel daadwerkelijk nut hebben, aangezien je in de lucht wel "vaart" verliest omdat je even niet "recht vooruit" gaat. Ik heb echt het idee dat je soms beter gewoon normaal door kunt rijden, ipv het pakken van een schans of "halfpipe" om een turbo te krijgen, de turbo is naar mijn idee gewoon te langzaam...
Jep, ik wil jullie daar wel een voorbeeld van geven die, denk ik, een goede tip is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tja, dat is Mario KartHet is gewoon het slimste om de eerste rondes rustig aan te doen, en pas op het eind hard te gaan racen, dan voorkom je dit soort dingen
![]()
Er zit trouwens wel 1 kleine "bug" in of naja bugNormaal gesproken krijg je als je laatstes staat altijd vette wapens, Super paddo enzo, maar als je met z'n tweeen raced krijg je die niet, als je laatstes staat, dan krijg je enkel paddo's, bommen en doelzoekende schilden, best jammer....
Ik zal er zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Chat: http://www.chatmaker.net/chatap/rooms/FokMarioKart/
Count me inquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Als je mario kart opstart, rechtsboven bij instellingen volgens mij, en je moet het ook in je console ingesteld hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:36 schreef Topspin het volgende:
Zo te zien heb ik een nieuwe verslaving erbij
Weet alleen nog steeds niet hoe ik het land achter mijn naam kan krijgen. Maar dat zoek ik via google nog wel uit. Heb volgens mij alles al geprobeerd maar het lukt nog steeds niet, maar dan zal ik wat over het hoofd hebben gezien.
Gisteren in aangeschoten bui 700 punten verloren en vandaag 900 punten erbij. Denk dat ik beter niet al te dronken achter het stuur kan kruipenDe frustratie van afgeschoten worden bij een voorsprong is hier niet zo heel erg want je haalt ze toch zo weer in bij de juiste wapens of boost.
Ja idd, bij Luigi Circuit hoef je ook neit die turbo's te nemen in de laatste bocht, dan ga ik ook driftend door het binnenste van de bocht heen. Maar ik heb het ook over gewone rechte stukken, omdat je een bocht maakt in de lucht verlies je vaart, en ik weet niet of de turbo dat wel goed maakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Jep, ik wil jullie daar wel een voorbeeld van geven die, denk ik, een goede tip is.![]()
Bij die 3 schansen achter elkaar met DK's Mountain moet je niet over die schansen gaan, maar er rechts langsgaan --> sneller!!
Zal het straks eens proberenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:40 schreef TheStar het volgende:
[..]
Als je mario kart opstart, rechtsboven bij instellingen volgens mij, en je moet het ook in je console ingesteld hebben natuurlijk
Zal proberen om er te zijn. Weet niet zeker of het me luktquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zal proberen om er te zijn. Weet niet zeker of het me lukt(als jullie nog willen dat ik meedoe iig
![]()
)
Tuurlijk, als je je controller maar opsekop houdt, zodat de rest ook kans maakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
(als jullie nog willen dat ik meedoe iig![]()
)
Voeg mij ff toe, of heb je dat al gedaan? (code is te vinden in andere topicquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
Okej, ik ga zo eerst nog even mn friends nalopen en wat codes invoeren, daarna verschijn ik vanzelf wel rond 20:00uur online! Tot straks en heel veel suc6!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |